Arm Meisje !.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Josefien

Re: Arm Meisje !.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:06

nou wat denk je, kwestie van een arts er bij halen (of zelf eruit halen zo gek zijn ze wel volgens mij) Huilen

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:09

Zat zelf te denken dat ze er iets in stopte om te kijken of ze bloedde, tjee denk gelijk weer te moeilijk!! Ze zijn gek in zo'n land dus het lijkt me niet dat ze er een arts bij hebben gehaald...

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:09

heb er geen woorden voor....het is 2007 , niet de middeleeuwen!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:11

Karin_88 schreef:
achterlijk, echt waar!!! Ga mij zeggen, dat je goed bezig bent als je haar stenigt.. nee daar ben je goed mee bezig om je geloof te bewijzen

nee arm meisje, het is haar leven.. (was Boos! )

Nou idd... Je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde mee. Scheve mond

Gróte schande dat dít op internet staat, dat kun je toch niet menen? Hoe zo'n meisje van 16 vermoord wordt... Mijn hemel... Het moet niet gekker worden. Lips are sealed

Arme meid... Vriendjes zijn?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:12

heb het filmpje even zonder geluid gekeken omdat mijn nieuwsgierigheid weer eens te groot is. Echt te schandalig voor woorden. Als deze mensen die hier stonden moeten meteen per direct geexecuteerd worden. Zijn we van die idioten tenminste ook af.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:03

Josefien schreef:
lotteke schreef:
wat zou ik toch graag een bom hebben..hele dorp plat...nooit meer last van zulke idioterie..

en jij denkt dat dat helpt...

nee, maar t zou wel genoegdoening geven, al word je er zelf niet beter van...maar word hier lichtelijk gefrustreerd van...........................

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:08

vreselijk. Heb er echt geen woorden voor

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:14

Als je zo'n dingen hoort, vraag je je toch af of we op dezelfde wereld leven in het zelfde tijdperk...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:18

wat errug ik heb er geen woorden voor

Achterlijke mannen daar in het midden oosten

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:23

ik heb er met afgrijzen naar zitten kijken..wat afschuwelijk!

ik ben zelf niet gelovig, mede doordat geloof mensen in monsters kan laten veranderen. ( wie wil geloven moet dat uiteraard doen hoor Lachen )
Ook vind ik het belachelijk dat mensen geloven dat zoiets hoort!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:28

Weet ik vind het ook zo erg om te lezen dat haar vader blij was dat het maagdenvlies nog intakt was.

Heeft die man verdorie niet gewoon verdriet om zijn dochter ongeacht het maagdenvlies

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 23:06

Verschrikkelijk! Ik heb er maar 1 woord voor, ik hoop dat die mannen rotten in de de HEL!!!!!!!!!! Ongelofelijk die geloven, geen wonder dat ik me bij geen enkele aansluit, ik kan het niet anders zeggen dan dat ik het ziek vind, hersenspoeling en het op mij overkomt als een sekte..

BAH! Braak er zowat van! Niet te geloven, waar zitten die mensen met hun kop! Niet te geloven!!!!

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 23:19

Standrechtelijk executeren al dat volk dat erbij stond en niet ingreep,na castratie met 2 stenen.....
Graag zou ik die gasten die stonden te filmen met mobieltjes deze anaal inbrengen.... Stoom uit je oren

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 00:33

Dat filmpje hoef ik niet te zien, sorry Maar Ik vindt dit zo erg zo laag zo GEEN WOORDEN VOOR . Zoals lotteke en andere al hebben gezegt; Dat meisje heeft idd veel pijn gehad,Waarschijnlijk heeft ze hoop ik dan niet alles letterlijk gevoeld omdat in zeer pijnlijke situatie's vaak je hersenen blokkeren en iets niet meer bewust meemaken maar automatisch handeld,Door depersonalisatie/Disociatie (Is een ander woord voor kom er alleen niet op Sorry)

Ik heb het filmpje niet gekeken omdat het stukje tekst wat ik gelezen heb genoeg zegt en daar mijn maag al van draait Verschrikkelijk!!!

En of ze nou wel of geen sex (wat dus niet zo was maar al was hewt wel zo dan nog is dit niet gerechtvaardigd) heeft gehad doet er niet toe Dit is gewoon onacceptabel onmenselijk Heb er eigenlijk de woorden niet voor Ik las dat ze opgegraven was om te bewijzen dat ze niets heeft gedaan Triest!

Las in een van de reactie's dat er met mob is gefilmt die 'mensen' zijn net zo schuldig als degene die haar dit aandeden!
Dit heeft m.i. niets meer met een geloof te maken hoor.

*speahless Verdrietig *

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 00:52

land afsteken en weg laten drijven, maar nee... discrimineren mag niet.
'onze beschaafde westerse culturen' hebben daaintegen hetzelfde op hun geweten. (willen we uiteraard niet van ons zelf weten).
maar als je zegt dat die culturen achterlopen dan word je ook weer op het matje geroepen.
Misselijk

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 07:43

Ik kan me hier echt woedend om maken!! Dat meisje heeft NIKS verkeerds gedaan, en moeten die mannen (ik denk namelijk dat het meerendeel mannen zou zijn, gezien de geloofsovertuiging), haar maar dood stenigen..
Hoe bedoel je, ik verlaag mezelf tot onder de grond, mensen dit kan niet Verdrietig ik weet, je kan er niks aan doen, maar dit slaat nergens op, NERGENS!!!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:25

geen woorden voor...

zoiets hou je toch niet voor mogelijk, dit zijn middeleeuws praktijken.
Arm meisje...

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:34

Inderdaad middeleeuwse praktijk dit...echt waar...zoals vrouwen uberhaupt al behandeld worden in die landen is idioot en onmenselijk. Maar dit slaat alles.
Hoe kun je zo'n meisje van 16 jaar oud stenigen en het dan nog filmen alsof het volksvermaak is.
Dat ze dit filmpje maar eens overal laten zien...wie weet opent het de ogen van sommige mensen. Belachelijk! Ik heb een klein stukje gekeken van het filmpje, het is echt naar om te zien.
Sowieso vind ik het een apencultuur als je vrouwen als minderwaardig beschouwd (denk aan het niet uit huis mogen, alleen met man over straat, man mag sex hebben met iedereen maar een vrouw dus weer niet, en ga zo maar door).

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:11

Diep diep diep diep triest!!

Ze je wat er van komt met die stomme geloven van iedereen.. Afschaffen die achterlijke religies... Van het christendom tot het boedisme.. afschaffen die achterhaalde geloven en geschriften..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:22

Belachelijk!
Altijd draait het maar om het geloof. Als het geloof niet bestond was er niet zoveel haat en oorlog!

Even off-topic: ik ben ook zwaar tegen dat Turkije bij Europa wil treden. Dat is een moslimland en dat hoort gewoon niet bij Europa. Turkije is zoveel anders als Nederland, Duitsland e.d.
Ik begrijp overigens ook nog steeds niet dat de Oostbloklanden bij Europa zitten, dat past totaal niet bij de EU.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:26

LiNdA1986 schreef:
Belachelijk!
Altijd draait het maar om het geloof. Als het geloof niet bestond was er niet zoveel haat en oorlog!

Even off-topic: ik ben ook zwaar tegen dat Turkije bij Europa wil treden. Dat is een moslimland en dat hoort gewoon niet bij Europa. Turkije is zoveel anders als Nederland, Duitsland e.d.
Ik begrijp overigens ook nog steeds niet dat de Oostbloklanden bij Europa zitten, dat past totaal niet bij de EU.

Nou dat ben ik weer helemaal niet met je eens. Ik denk dat het juist een stap vooruit is... En overigens.. ik weet niet of je wel eens in turkije bent geweest?! Maar zo streng moslim zijn ze daar niet hoor! Er leven trouwens mensen met allerlei verschillende achtergronden in Turkije.. Daar denk ik dat Turkije zelfs nog moderner en vooruitstrevender is.. dan de meeste oostblok landen!!

Ook komt het er bij dat wij als EU moeten zorgen dan we groter zijn dan America! VOordat deze ons wil gaan domineren!! Wij moeten in de wereld ook een stem hebben.. en dat gaat alleen doormiddel van de EU.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:30

Ik krijg ook hele akelige beelden bij het tonen van een maagdenvlies. Hebben ze dat er nog postmortem inwendig eruitgesneden???? Misselijk
Hier zullen wij in de westerse wereld niets van begrijpen. Zo weinig respect voor het leven van een ander! Ze zeggen dat het altijd om geloof gaat maar uiteindelijk is het egocentriciteit. Het gaat om macht en egocentriciteit. De hoge heren gebieden het en pa vind dat hij in diskrediet is gebracht. Het fanatisme is ooit ook wel in Europa zo geweest maar gelukkig zijn we al iets verder.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:33

Waarom vind jij het een schande dat dat meisje sex heeft gehad TS? Dat snap ik niet helemaal.
Maar het is ronduit verschrikkelijk dat dit gebeurd is. Die mongolen leven echt nog in het "stenen" tijdperk. Ik heb hier geen goede woorden voor. Het is te ziek voor woorden!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:35

Volgens mij bedoelt ze dit niet zo. Ze bedoelt vlgns mij dat het meisje sex gehad is voor hun een schande.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:36

Tenminste zo lees ik het.