Hartpatiënten boos over voortrekken Holleeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hartpatiënten boos over voortrekken Holleeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:29

Strafblad onder op het lijstje?
Hoe langer je strafblad hoe verder? Tong uitsteken

Lijkt me wel wat Haha!

Nee, zonder gekheid.
Ik kan me de woede van deze mensen goed voorstellen.
Je zou zelf maar in de angst leven of je morgen wel kan halen.
En dan komt zo'n engerd er ff tussendoor.

ZesiramJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:35

Ik heb in 2003/2004 5 maanden moeten wachten op dezelfde operatie. Ik heb er meer dan een jaar studievertraging door opgelopen ( met een lekkende hartklep is het lastig college volgen, en hoe langer je ziek thuis bent, hoe lastiger het wordt alles weer op te pakken ), heb niet kunnen werken etc. En toen ik eindelijk aan de beurt was, is het nog twee keer uitgesteld, omdat er iemand voor moest ( wie dat weet niemand Knipoog ). Dat ik bij elke inspanning ( al was het maar de trap op lopen ) kans had op een hartstilstand, dat gevoel geeft echt een onbeschrijvelijk druk op je leven. Ik ben dus ook één van die hartpatiënten die werkelijk uit zijn vel springt van dit soort berichten.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:42

paars schreef:
Machie schreef:
Ik heb een zusje dat topsport doet. Zij hoeft ook nooit lang te wachten op MRI's ed. imo aardig terrecht omdat ze ook dingen van haar lichaam verlangt die wij niet doen.

oeehh wat een lastige discussie.....want je zusje betaald net zoveel premie als ik lijkt me? En ík vraag haar niet om haar lichaam zo te belasten dat er MRI's (meervoud nog wel..) nodig zijn. Dat kost ons allemaal uiteindelijk veel geld.
Ik ben toch voor: "gelijke monnikken gelijke kappen", en als ze voorrang wíllen, dan mogen ze (de topsporters en de Holleeders etc.)daar extra voor betalen door sponsor of uit eigen zak en dan kan dat onderzoek buiten de regulier tijden plaatsvinden.

Sluit ik me bij aan.. of je nou crimineel bent, van het koninklijke huis of topsporter. Iedereen heeft recht op een behandeling. Niemand zou voorgetrokken moeten worden. Ik heb zelf een longafwijking en kan daardoor niet sporten. En omdat iemand anders dat wel doet zou ik moeten wachten? Niet bepaald eerlijk lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:44

idd tiffany

Als je gewoon gezond leeft (iets wat topsport vaak niet een is) hoor je gelijk behandeld te worden