Man is kwaad omdat hij blijft leven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: Man is kwaad omdat hij blijft leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:45

Chiqa schreef:
Sjonge wel bruut dat het dus een ontsteking is en geen kanker!!
Maar ja dat ie alles op heeft gemaakt doet ie zelf...Beetje dom. Koe

Wat wil hij doen met dat geld als hij dood is Vork
Ze hebben hem immers verteld dat hij nog maar even te leven had.
Ik zou waarschijnlijk precies het zelfde hebben gedaan want wat heb je nog aan een baan, geld, en al die andere dingen als je dood bent.
Ze hebben gezegt dat hij nog maar éven te leven had. éven dat zal niet 1/2 jaar zijn.

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:09

Jeetje! Ik hoop dat hij het vergoed krijgt...
En 62 jaar... die zal waarschijnlijk niet snel meer een goede baan krijgen... klinkt bot, maar het is wel zo.

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:12

jeee, dat lijkt wel een klucht! T zal je maar overkomen. Zou hij niet het ziekenhuis kunnen aanklagen ivm misleiding op hoog emotioneel niveau ofzo? Gederfde levensvreugde?

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:14

Arme man... ik hoop dat ie een schadeclaim indient.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 17:49

Dat is echt banketstaaf voor die man!
Ik snap eigelijk wel heel goed dat die man zijn baan op heeft gezegd, veel geld uit heeft gegeven etc.
Bedoel als jij te horen krijgt dat je kanker hebt en dat je nog maar kort te leven hebt, wat zou je dan doen?
Lekker verder sparen, doorwerken..... Daar heb je toch helemaal niets meer aan als je er niet meer bent.
Ik had hetzelfde gedaan, ik had er nog even goed van genomen!
Ik had overigens wel netjes overal mijn rekeningen betaald, want dat vind ik niet zo netjes, om dat niet te doen.

Maargoed ik vind dat die man een vette schade- claim verdiend!
Hij is zijn geld wijt, werk kwijt etc. etc.
Om dan nog niet spreken over de grote fout die een ziekenhuis heeft gemaakt, het gaat niet om een kleinigheidje.
Als die man in Amerika had gewoont was hij nu miljonair geweest!!! *LOL*

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:31

Ik snap hem wel, tuurlijk ben je blij dat je blijft leven maargoed. Ik zou echt een schade-claim indienen.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:39

Een collega van mij is hetzelfde gebeurt, maar dan hier in Nederland. We kregen een berichtje dat hij ongeveer 34 jaar niet lang meer te leven had, hij had kanker en waarschijnlijk uitzaaiingen, dus er was niets meer aan te doen. Een vechter als hij is heeft hij alles op alles gezet om behandeld te worden, voor het geval dat er nog hoop zou zijn. Bij een verder onderzoek kwamen ze erachter dat het een behandelbare vorm van Hodgkin is. Dit is inderdaad redelijk banketstaaf, iedereen komt bij je op bezoek met het idee, misschien is het de laatste keer dat we hem zien, gelukkig niet dus. Hij heeft wel direct aangegevn zolang het kan te blijven werken en onze werkgever heeft in deze moeilijke periode zelfs zijn contract verlengt, maar het had ook anders kunnen gaan als hij een andere instelling had gehad.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:10

Als ik deze man was, had ik indd een schadeclaim ingedient ! Medische fouten mogen niet gemaakt worden, zeker niet als het om iets als kanker gaat. Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:13

Maar ook een ontsteking kan heel verkeerd aflopen. Ontstekingen aan de alvleesklier zijn niet niks!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:22

Klopt. Het is gewoon een schande dat dit soort dingen tegenwoordig gebeuren. Onoplettendheid van artsen.

We weten natuurlijk niet hoe of wat, we waren er niet bij, maar als ik dit zo lees hebben de dokters NIET secuur genoeg gewerkt. Het kan snel mensenlevens kosten.

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 09:50

Ik had het hier met mijn vader over, en mijn vader zei, dat als hij een rechtszaak zou aanspannen, hij niet zou winnen. Volgens hem omdat dan waarschijnlijk geen enkele arts meer een oordeel durft te geven. Maar ik denk niet dat dat zo zal gaan. Ik weet alleen niet waarom...

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 10:27

MariekeVol schreef:
Volgens hem omdat dan waarschijnlijk geen enkele arts meer een oordeel durft te geven.

Een arts zou niet mogen zeggen hoe lang iemand nog te leven heeft. Een grote fout van de arts die voor god wou spelen

_Micha_ schreef:
Ze hebben gezegt dat hij nog maar éven te leven had. éven dat zal niet 1/2 jaar zijn.

In het Parool stond overigens dat de artsen zelf hebben gezegd dat de man nog een 1/2 jaar tot een jaar te leven had. En dat hij het er maar eens lekker van moest nemen.

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 10:44

Tomaatje schreef:
MariekeVol schreef:
Volgens hem omdat dan waarschijnlijk geen enkele arts meer een oordeel durft te geven.

Een arts zou niet mogen zeggen hoe lang iemand nog te leven heeft. Een grote fout van de arts die voor god wou spelen

Oh mag dat niet? Dat wist ik niet. Maar als "gewone" patient wil je toch wel graag weten of je nog twintig jaar of een paar maanden te leven hebt? (Misschien een tikje overdreven maar even voor de duidelijkheid).

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:25

Omg dat is wel ontzettend banketstaaf Bloos

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 17:50

Zo, dan baal je zeg! Bloos!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:57

Haha omg sorry maar ik moest er toch wel een beetje om lachen. Bloos
Snap van die vent wel dat hij pissed is, als ik zou horen dat ik nog maar een maand te leven zou hebben, zou ik ook alleen nog maar feesten en lekkere/leuke dingen kopen enzo.. Maarja, hij had het natuurlijk niet zo ver moeten laten komen dat hij niets meer heeft..
Vind het echt een stomme fout van die dokter..