Silviabol schreef:En ben je er beter op geworden nu je een diagnose hebt, kunnen ze er nu iets mee? Is dat geld voor het onderzoek nuttig besteed?
Wat heeft dat te maken met het feit dat "iemand" dit modeziekten noemt??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silviabol schreef:En ben je er beter op geworden nu je een diagnose hebt, kunnen ze er nu iets mee? Is dat geld voor het onderzoek nuttig besteed?
Diana_Mabel schreef:Er is wel degelijk zoiets als bekken instabiliteit/disfunctie hoe verklaar je anders de klachten tijdens een zwangerschap en na een bevalling? het kan toch niet psychisch zijn als iemand niet meer kan lopen.....
katiavl schreef:Men mams heeft trouwens zware vorm van fibro en nog een andere spierziekte en cvs, ze doet echt nog alles echt zo een sterke vrouw. Maar dan zie ik andere mensen die niet naar school gaan enzo omdat ze cvs hebben denk ik toch soms...
Maar twijfelen of iemand een aandoening heeft vind ik verschrikkelijk, dat mensen dat durven zou me doodschamen
Qimm schreef:Ik durf te beweren dat bekken instabiliteit niet bestaat. Waarom? heb je wel een een menselijk bekken bekeken? Heeeeeel erg stevig. bekken instabiliteit wordt vaak veroozaakt door een aanhechtings probleem van spieren, bijvoorbeeld de buikspieren op het schaambeen, deze hebben door de zwangerschap zo veel te verduren gehad dat hier een chronische pijn in ontstaat. hetzelfde kan gelden voor de aanhechtingen van de bilspieren op het heiligbeen (bij het SI gewricht)
Instabiliteit? Nee, werkelijke pijn? JA!
Qimm schreef:Diana_Mabel schreef:Er is wel degelijk zoiets als bekken instabiliteit/disfunctie hoe verklaar je anders de klachten tijdens een zwangerschap en na een bevalling? het kan toch niet psychisch zijn als iemand niet meer kan lopen.....
Ik durf te beweren dat bekken instabiliteit niet bestaat. Waarom? heb je wel een een menselijk bekken bekeken? Heeeeeel erg stevig. bekken instabiliteit wordt vaak veroozaakt door een aanhechtings probleem van spieren, bijvoorbeeld de buikspieren op het schaambeen, deze hebben door de zwangerschap zo veel te verduren gehad dat hier een chronische pijn in ontstaat. hetzelfde kan gelden voor de aanhechtingen van de bilspieren op het heiligbeen (bij het SI gewricht)
Instabiliteit? Nee, werkelijke pijn? JA!
Cyntje schreef:katiavl schreef:Men mams heeft trouwens zware vorm van fibro en nog een andere spierziekte en cvs, ze doet echt nog alles echt zo een sterke vrouw. Maar dan zie ik andere mensen die niet naar school gaan enzo omdat ze cvs hebben denk ik toch soms...
Maar twijfelen of iemand een aandoening heeft vind ik verschrikkelijk, dat mensen dat durven zou me doodschamen
Dit kun je best denken, maar de ene ziekte pakt bij ieder ander anders uit ...