heel veel sterkte
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Wat mij betreft mag deze jongen inderdaad hard aangepakt worden. Als je iemand kan vermoorden, kan je de straf daarvoor ook aan. Geen getut met taakstrafjes aub, maar gewoon voor langere tijd in de bak. Hij heeft iemand zijn leven afgenomen, het minste wat daar tegenover kan staan is dat deze dader zijn jeugd inlevert.
En verder blijft het me beangstigen hoe vaak we dit soort berichten lezen tegenwoordig. Echt heel heel erg eng... Maar wat doe je eraan? Metaaldetectoren op school, per school een eigen bewakingsteam? Zo maak je een gevangenis van de scholen lijkt me. Maar wat is het alternatief, is dat er wel?
Niien_ schreef:Hij is niet met een boksbeugel geslagen.
Citaat:Volgens directeur L. Spaans liep het slachtoffer na schooltijd naar buiten en raakte hij daar in gesprek met een 17-jarige jongen uit Alkmaar. De Alkmaarder, die niet op het Jan Arentsz zit, sloeg het slachtoffer drie keer op zijn hoofd, volgens ooggetuigen met een boksbeugel, waarna het slachtoffer bewusteloos op de stoep voor de school viel. Ambulancemedewerkers konden de jongen bij aankomst reanimeren.
Moirsa schreef:JoT schreef:Wat mij betreft mag deze jongen inderdaad hard aangepakt worden. Als je iemand kan vermoorden, kan je de straf daarvoor ook aan. Geen getut met taakstrafjes aub, maar gewoon voor langere tijd in de bak. Hij heeft iemand zijn leven afgenomen, het minste wat daar tegenover kan staan is dat deze dader zijn jeugd inlevert.
hij is 17 dus dan mag dat toch niet
Moirsa schreef:_Sammy_ schreef:waarschijnelijk om een meisje ofzo toch?
jaa,,
echt zo vreemd idee...
gister nog even met hem gepraat en alles.. kom je thuis hoor je savonds dat hij der niet meer is
De hele dag was eigenlijk nog 1 grote waas... er hangt echt een k*t stemming in en rond de school...
camera's, politie, huilende mensen...
Normaal is het een hard kabaal in de kantine nu was het echt stil...
@MissToseland: Neeer was zo jongen vreemd gegaan en dat had hij tegen dat meisje gezegt...
en toen heeft die jongen (die vreemd was gegaan) een andere vriend die opdracht gegeven
Diep triest...
Lieve Gerdnan R.I.P