Helaas zijn de log's ook niet rechtsgeldig, alleen als het écht een minderjarig meisje betreft...
En dán nog...Hij moet zich eerst écht vergrijpen aan haar.
Esperanza schreef:Kom maar op met die link, het enige wat helpt is media attentie, te veel aandacht!
Het gaat om deze link; Moderatoropmerking:
verwijderd
Maak van te voren al een vals account aan want meneer voelt wel nattigheid binnen 3 minuten lag ik er al af....
Esperanza schreef:En die kinderen dan? Heb ik je nog niets over horen zeggen.
Presies daar gaat het mij ook om...
En door de petitie te tekenen kan er mss wél iets aan gedaan worden, net als een poging tot inbraak.
Ik ben van mening dat dit strafbaar gesteld moet worden.
Hoe blind kan de wet zijn??
Moeten ze een jong meisje hierin meenemen om haar eerst te laten verkrachten, om vervolgens als schaduw agent in te grijpen op het moment dat het fout gaat?
"om meneer U staat nu onder arrest want u wilt een lichaamsonderdeel in een holte van een minderjarige stoppen"
Moet het zo ver gaan??
AmmieJ_ schreef:Wat heeft hij?? Hij moest 3maandjes ofzo naar Warnsveld toe..
dat zal ook wel niet veel indruk hebben gemaakt...Blijkbaar is deze jongen al verknipt, ik zal het liever niet dat hij levenslang kreeg.
Joki schreef:Maar dan ben je het er dus ook mee eens dat de uitlokker (tenzij opsporingsbevoegdheid van een opsporingsambtenaar) even zwaar gestraft wordt als de dader, want dat is het geval bij uitlokking.
Maar dan ben je het er dus ook mee eens dat de uitlokker (tenzij opsporingsbevoegdheid van een opsporingsambtenaar) even zwaar gestraft wordt als de dader, want dat is het geval bij uitlokking.
Wat een kromme wet, maar we hebben er wel mee te maken!!
Gelukkig wordt ik hier niet voor vervolgt....
En mocht dat wél het geval zijn heb ik ze ook nog wel iets te vertellen, maar in dit geval was het niet aan de orde.
In mijn log staat ook niets vermeld dat ik hem itlok, ik doe mij voor als een onschuldig jong meisje.
Ik vraag hem niets, hij doet de voorstellen wel hoor
Oja wat hij ook nog zei; "je komt wel he....ik heb al met zoveel meisjes afgesproken maar de meeste komen niet opdagen"
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 30-04-07 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: link verwijderd