smano schreef:IK vind het wel erg hard geoordeeld om te zeggen het is zijn kind zijn eigen schuld dus lekker puh. Natuurlijk is het fout wat hij deed maar het is wel een kind. Zijn er dan helemaal geen mensen meer die zich kunnen verplaatsen in anderen. Wat denk je van die ouders hoe die zich moeten voelen zou men dat dan ook tegen hun zeggen eigen schuld dikke bult. JA het is ook heel zielig voor het dier afmaken had niet moeten gebeuren het handelde instinctief. Maar wie is er nu eigenlijk echt schuldig? De ouders die het kind niet geleerd hebben dat hij daar niks te zoeken had. (ik wist vroeger precies wat wel en niet mocht en ik ben echt niet streng opgevoed) De leraren misschien die blijkbaar niet hebben opgelet of wel en er niiks aan gedaan hebben. Of misschien de dierentuin want hoe is het mogelijk dat je alleen maar over een hekje hoeft te stappen om in een verblijf van levensgavaarlijke dieren te komen staan. Jammer dat men hier niet over nadenkt en alleen maar impulsief en kortzichtig reageert.
Ik ben het met je eens, het is natuurlijk eigen schuld van het kind. Maar het is ook een beetje de schuld van de ouders, het was hun taak hun kind goed optevoeden en dus niet te zorgen dat een kind zich het cht niet in zijn hoofd haald zoiets te doen.
Nou krijg ik vast allemaal reacties van dat hun er niks aan zouden kunnen doen en het kind zelf kan beslissen, maar toch.
Ik vind het ook schandalig dat ze e krokodol doodschieten, omdat het natuurlij kvoor ze is om zoiets te doen.
Maar toch vind ik het ook logisch dat ze het hebben gedaan, want voor je weet doet hij het weer..