Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dioxide schreef:Triest gewoon, dat die geldschieter (plasto..) zo'n meisje uberhaupt gaat opereren zodat haar zelfbeeld ook nog eens bevestigd wordt.
Zit nu Beperkt Houdbaar te kijken; en ik wordt gewoon echt misselijk van wat er door een aantal dames van de Jackie verteld wordt, laat staan die Amerikaanse dames die nota bene een vanginale verjonging hebben gedaan? Waar zijn we in godsnaam mee bezig tegenwoordig? Hopelijk breekt dit voorval eindelijk weer eens wat ogen en oren open..
Arabesk schreef:Zelfs al ben je 1.50m dan is 54 kg een prima gewicht. Ik ben zelf 1.62m en ben ook 54 kilo, da's maat 34/36....
dees_daan schreef:je weet niet wat er was? mischien had ze idd een vetbult o.i.d het blijft vreselijk..
Misser schreef:Ja maar jij had lichamelijke klachten, dus dan is er imo al geen sprake meer van 'gezond lichaam'.
Edit: Daantjuh beschrijft idd wat ik bedoel.
runningkawa schreef:Maar je weet van te voren dat er aan elke operatie, hoe klein ook, gevaren zitten
Citaat:De vrouw, een Amsterdamse, was echter niet tevreden met haar uiterlijk en liet, geïnspireerd door tv-programma's als 'Extreme Make Over' en 'Make Me Beautiful', vet wegzuigen en haar borsten corrigeren
Arabesk schreef:en daarom snap ik ook echt niet dat steeds meer mensen in zichzelf laten snijden om er mooier uit te zien terwijl er geen directe psychische of medische noodzaak voor is.
runningkawa schreef:ja, dat is ook weer zo.
Al is het wel bekend dat veel mensen geen realistisch beeld meer hebben van wat nu een normale maat is, door de bladen en de dunne mensen op tv
Karin schreef:Mijn punt is: je mag wel in je lichaam laten snijden als je lichamelijke problemen hebt, maar niet als je er psychisch onder lijdt? Ik werd ook ziek van de opmerkingen die ik van wildvreemden (ja, wildvreemden) naar mijn kop kreeg hoor. Dat heeft niet de doorslag gegeven, maar erg blij werd ik er ook niet van.
Misser schreef:Karin schreef:Mijn punt is: je mag wel in je lichaam laten snijden als je lichamelijke problemen hebt, maar niet als je er psychisch onder lijdt? Ik werd ook ziek van de opmerkingen die ik van wildvreemden (ja, wildvreemden) naar mijn kop kreeg hoor. Dat heeft niet de doorslag gegeven, maar erg blij werd ik er ook niet van.
Ik denk ook dat er bij veel mensen die plastische chirurgie ondergaan een psychische reden achter zit. Dan denk ik dat je beter eerst een psycholoog kunt opzoeken voor je je A cup laat vergroten of je dijen maat 42 laat luposuctiën.
Want als je dat eenmaal hebt gedaan lijkt me de kans aanwezig dat er dan weer iets anders is waar je niet tevreden meebent etc. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je leven er heel anders en beter uit gaat zien als je een C cup hebt ipv een A (even een voorbeeldje)...
Vind het een beetje moeilijk te beschrijven wat ik precies bedoel.