Liposuctie dode woog 54 kilo...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: Liposuctie dode woog 54 kilo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:18

Triest gewoon, dat die geldschieter (plasto..) zo'n meisje uberhaupt gaat opereren zodat haar zelfbeeld ook nog eens bevestigd wordt.

Zit nu Beperkt Houdbaar te kijken; en ik wordt gewoon echt misselijk van wat er door een aantal dames van de Jackie verteld wordt, laat staan die Amerikaanse dames die nota bene een vanginale verjonging hebben gedaan? Waar zijn we in godsnaam mee bezig tegenwoordig? Hopelijk breekt dit voorval eindelijk weer eens wat ogen en oren open..
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 20-04-07 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:24

Je weet dat er grote risico's aan verbonden zitten. Ik snap uberhaupt niet waarom die arts dat uitvoert? 54 lijkt mij toch wel een goed gewicht, dan ben je niet echt vet of dik lijkt mij. Tenzij je heel heel klein bent...

En als zij zo vaak sportte in de week is een klein gedeelte van die 54 kg ook nog eens spieren, dus dan ben je zeker niet te dik lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:26

Dioxide schreef:
Triest gewoon, dat die geldschieter (plasto..) zo'n meisje uberhaupt gaat opereren zodat haar zelfbeeld ook nog eens bevestigd wordt.

Zit nu Beperkt Houdbaar te kijken; en ik wordt gewoon echt misselijk van wat er door een aantal dames van de Jackie verteld wordt, laat staan die Amerikaanse dames die nota bene een vanginale verjonging hebben gedaan? Waar zijn we in godsnaam mee bezig tegenwoordig? Hopelijk breekt dit voorval eindelijk weer eens wat ogen en oren open..

je weet niet wat er was? mischien had ze idd een vetbult o.i.d het blijft vreselijk..

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:27

Arabesk schreef:
Zelfs al ben je 1.50m dan is 54 kg een prima gewicht. Ik ben zelf 1.62m en ben ook 54 kilo, da's maat 34/36....

Dat wilde ik ook net zeggen, 1.58 en 50 kilo en ik heb een gewoon maatje 34.
Wel ontzettend vervelend, sterkte naar alle nabestaanden.

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:29

dat de chirurg daar aan is begonnen!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:31

dees_daan schreef:
je weet niet wat er was? mischien had ze idd een vetbult o.i.d het blijft vreselijk..

Sorry, maar als jij 54kg weegt en 5 dagen in de week sport; de kans dat je dan een grote, hinderlijke vetbult hebt is miniem. Misschien heeft had ze wat van die bultjes op d'r dijen, maar wederom zal dat meer het uitstekende deel van haar dijbenen geweest zijn dan vet.

En als je het over die Amerikaanse dames had; nou sorry; maar als je zegt dat je op iemand uit de Playboy moet gaan lijken om je aantrekkelijk te blijven vinden voor je man of als competitie voor andere vrouwen dan ben je niet goed wijs.

Om zwaar psychische redenen of lichamelijke belemmering kan ik me heel goed voorstellen dat iemand een ingreep wil gaan doen, en in zo'n geval is het ook goed dat er plastisch chirurgen zijn.
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 20-04-07 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:31

Misser schreef:
Ja maar jij had lichamelijke klachten, dus dan is er imo al geen sprake meer van 'gezond lichaam'.

Edit: Daantjuh beschrijft idd wat ik bedoel.

Het ziet er ook een stuk beter uit zo. Ik zou liegen als ik zei dat dat niet zo was. Haha!

Mijn punt is: je mag wel in je lichaam laten snijden als je lichamelijke problemen hebt, maar niet als je er psychisch onder lijdt? Ik werd ook ziek van de opmerkingen die ik van wildvreemden (ja, wildvreemden) naar mijn kop kreeg hoor. Dat heeft niet de doorslag gegeven, maar erg blij werd ik er ook niet van.

Ik kan me dus prima voorstellen dat mensen in hun lichaam laten snijden. En hoe ver ze daarin gaan moeten ze wat mij betreft helemaal zelf weten.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 12:33

runningkawa schreef:
Maar je weet van te voren dat er aan elke operatie, hoe klein ook, gevaren zitten

dat ben ik 100% met je eens
en daarom snap ik ook echt niet dat steeds meer mensen in zichzelf laten snijden om er mooier uit te zien terwijl er geen directe psychische of medische noodzaak voor is.

Ik raad iedereen aan om de documentaire van beperkthoudbaar te kijken, nogal schokkend.

Ik begrijp ook totaal niet dat iedereen hier zegt 'het is je eigen keus'. In hoeverre is het nog iemands keus als die persoon beinvloed is door een opgelegd, onrealistisch, schoonheidsideaal??????

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 12:35

en dit vind ik nog wel het aller aller ergste Stoom uit je oren Hamer Frusty

Citaat:
De vrouw, een Amsterdamse, was echter niet tevreden met haar uiterlijk en liet, geïnspireerd door tv-programma's als 'Extreme Make Over' en 'Make Me Beautiful', vet wegzuigen en haar borsten corrigeren

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:35

Arabesk schreef:
en daarom snap ik ook echt niet dat steeds meer mensen in zichzelf laten snijden om er mooier uit te zien terwijl er geen directe psychische of medische noodzaak voor is.

Je kent de achtergrond van dit meisje niet. Misschien was er wel een psychische of medische noodzaak, maar brengt de pers het op een bepaalde (vertekende) manier naar buiten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:36

Dat bedoel ik. Dat kan heel goed de draai zijn die de schrijver van het nieuwsbericht eraan heeft gegeven. Of de interpretatie van familieleden of vrienden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:36

Dat is idd erg triest
Dat je daardoor een zelfbeeld krijgt wat niet realistisch is Verdrietig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:37

Maar wie zegt dat ze daar daadwerkelijk door is geïnspireerd? Misschien wordt dat wel gezegd om een 'schuldige' te kunnen aanwijzen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 12:38

en al is ZIJ er niet door geinspireerd, er zijn er genoeg die zich er wel door laten 'inspireren' en dat vind ik een hele slechte ontwikkeling!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:38

Omg, ik ben nu net het schaamlipcorrectie stukje in Beperkt Houdbaar voorbij.. Komop, wie wil er nu van beneden uitzien als een 10 jarige?! Het wordt met de minuut triester..

Arabesk, ik ben het helemaal eens met je uispraak over de eige keuze van vrouwen. Iedereen moet tegenwoordig maar blond, lang, maatje 34/36 met cup D+ en een kindervagina hebben om erbij te horen. Heb je dat niet, dan wordt je gewoon al afgeschreven als lelijk Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:38

ja, dat is ook weer zo.
Al is het wel bekend dat veel mensen geen realistisch beeld meer hebben van wat nu een normale maat is, door de bladen en de dunne mensen op tv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:47

runningkawa schreef:
ja, dat is ook weer zo.
Al is het wel bekend dat veel mensen geen realistisch beeld meer hebben van wat nu een normale maat is, door de bladen en de dunne mensen op tv

die helemaal bewerkt worden.. waar was dat filmpje ook alweer? waar ze lieten zien hoe een model er in het echt uitziet, en hoe op tv..

triest.. heel triest..

en niet opereren om de mooi heid? ik heb een bobbel op mijn lip, als gevolg van een ongelukje, ik erger me er wel aan, en krijg er ook vragen over (wat ik helemaal niet erg vind) ik zou me hier wel aan willen laten opereren..

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:47

Ik vind het ook triest dat dit is gebeurd, heb hier ook reacties gelezen dat de arts dit niet zou moeten uit voeren, maar in prive klinieken betalen de mensen er voor en doe jij het niet dan gaat ze wel naar een andere. Als er echt een groot risico aan zou zitten zou de arts het niet doen.

Ik heb vorig jaar ook overwogen om naar een prive kliniek te gaan, voor een neus operatie, omdat het bij de gewone ziekenhuizen maar niet op schoot. Gelukkig kon ik vorig jaar onder het mes, maar ook daar kan het mis gaan, al ben je zo gezond.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:52

Mijn neus correctie is wel in een prive kliniek gebeurd en ik ben er héél tevreden over.
Ik wist wat de gevaren waren, mijn man wist wat de gevaren waren maar toch heb ik besloten om het te doen.
Maar om nou te zeggen dat ik het heb laten doen door de schoonheidsdruk van buitenaf kwam... nee, niet echt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:57

Als ik het geld had liet ik ook mijn buik doen, zeker weten Ja
Maar net wat Ylana zegt, weet wel dat het gewoon een operatie is met alle gevolgen van dien

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:59

Karin schreef:
Mijn punt is: je mag wel in je lichaam laten snijden als je lichamelijke problemen hebt, maar niet als je er psychisch onder lijdt? Ik werd ook ziek van de opmerkingen die ik van wildvreemden (ja, wildvreemden) naar mijn kop kreeg hoor. Dat heeft niet de doorslag gegeven, maar erg blij werd ik er ook niet van.

Ik denk ook dat er bij veel mensen die plastische chirurgie ondergaan een psychische reden achter zit. Dan denk ik dat je beter eerst een psycholoog kunt opzoeken voor je je A cup laat vergroten of je dijen maat 42 laat luposuctiën.
Want als je dat eenmaal hebt gedaan lijkt me de kans aanwezig dat er dan weer iets anders is waar je niet tevreden meebent etc. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je leven er heel anders en beter uit gaat zien als je een C cup hebt ipv een A (even een voorbeeldje)...

Vind het een beetje moeilijk te beschrijven wat ik precies bedoel Haha!.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:11

Gezien de ervaring die ik zelf heb met plastische chirurgie heb ik die discussie al zo vaak gevoerd... ik denk niet dat ik het met jou eens zal worden. Lachen

Mijn psycholoog kon mij iig niet helpen met het accepteren van mijn cup E. Haha!

En ja, mijn leven ziet er idd anders en beter uit sinds de operatie. Hoewel er in je leven natuurlijk altijd nog wel dingen voor verbetering vatbaar zijn na een ingreep (lichamelijk dan wel psychisch), een operatie maakt je tenslotte niet ineens een perfect mens. Maar dat is aan jezelf om daar iets mee te doen of niet.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:16

Misser schreef:
Karin schreef:

Ik denk ook dat er bij veel mensen die plastische chirurgie ondergaan een psychische reden achter zit. Dan denk ik dat je beter eerst een psycholoog kunt opzoeken voor je je A cup laat vergroten of je dijen maat 42 laat luposuctiën.
Want als je dat eenmaal hebt gedaan lijkt me de kans aanwezig dat er dan weer iets anders is waar je niet tevreden meebent etc. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je leven er heel anders en beter uit gaat zien als je een C cup hebt ipv een A (even een voorbeeldje)...

Vind het een beetje moeilijk te beschrijven wat ik precies bedoel Haha!.

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet verkeerd vind dat ze eerst onderzoeken waarom je dat wilt.
Ik wil geen borstvergroting om mij aan de man te helpen Vork of omdat dat mode zou zijn.
Ik wil het puur omdat ik dat zelf wil, wat een ander van mijn A cupje vind intereseert mij geen hol.
Vroeger had ik er meer moeite mee om bijvoorbeeld in een bikini te lopen, maar dat heb ik nu echt niet meer.
Als ze het niet mooi vinden kijken ze lekker de andere kant op!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:21

Dat is toch haar eigen keuze geweest?
Zo kun je over alles zeggen dat iets aanstootgevend is. Bij alles kunnen mensen zich beledigt voelen.
Ik ben 1,74 weeg tussen de 55 en 58 in. Als zij moeite heeft met een bepaald deel van haar lichaam zo erg dat ze bereid is geopereerd te worden waarbij er ALTIJD een risico is op ernstige complicaties. Dan is dat haar keuze geweest en ik vind dat mensen zich daarbij moeten neerleggen. Niet zeggen dat het belachelijk is. Je kunt niet bij iemand anders in zijn hoofd kijken.

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:33

Eigenlijk is het te ziek voor woorden dat die griet daar zich wat van aantrekt, (programma's) en dat ze vind dat dat zo hoort of denkt anders vind niemand mij wat..

je wilt toch niet iemand die alleen maar daar naar kijkt!