Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roosje84 schreef:Ik hoor nu op de radio dat de politie waarschijnlijk weet wie de dader is!
sweetheart schreef:roosje84 schreef:Ik hoor nu op de radio dat de politie waarschijnlijk weet wie de dader is!
Dat was gister ook al bekendDe dader heeft zich zelf dood geschoten. Ik meen me te herinneren van de wat er op de nos site stond, een aziatische jongen met een 'maroon'-kleurig petje en een zwarte jas.
Ik hoorde hier op de radio dat de shutter eerst zijn vriendin dood geschoten heeft, maar dat weet ik ook niet zeker. Ik heb op http://www.cnn.com gekeken, maar daar staat er verder niets over.
Suziej schreef:Woow, dat kan ook echt alleen maar in de VS gebeuren zoiets.
Suziej schreef:Woow, dat kan ook echt alleen maar in de VS gebeuren zoiets.
Adriana schreef:Op pag 1 staat dat elders in de wereld een soortgelijke gebeurtenis ook al was gebeurd. Helaas gebeurd dit niet alleen in Amerika, jammer genoeg wel het vaakst. Deels ook omdat het heel gemakkelijk is om aan wapens te komen
avanoort schreef:Dit is echt ongekend, waren er geen tekenen dat deze jongeman zou doorschieten?
Wat zielig voor iedereen![]()
![]()
avanoort schreef:Dit is echt ongekend, waren er geen tekenen dat deze jongeman zou doorschieten?
Wat zielig voor iedereen![]()
![]()