Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girlgamer schreef:Sorry, kan alleen maar zeggen dat de hond gelukkig dood is. Voor hetzelfde geld had hij een mens gepakt.
Ja, zielig voor het hert, maar zulke dingen gebeuren in de natuur ook. Maar die hond hoorde daar idd niet te zijn.
xx_Horsiex schreef:Zou als jij het daar had neer gezet las ik er geen sarcasme uit.
casperrr schreef:De politie was er toch in 10 minuten? dan had ie 10 minuten moeten rennen
Nadya schreef:Arm hert!! Stomme hond en nog stommere baas die EN zo'n hond aanschaft EN hem dan ook nog eens zonder toezicht laat rondlopen. Voor hetzelfde geld had zo'n beest weer een kind aangevallen. Al heb ik ook erg met dat prachtige hert te doen, die gewoon zijn kudde wilde beschermen. En gelijk had hij!!! Ik mag toch hopen dat de eigenaar achterhaald wordt en heel goed aangepakt wordt.
Binckydenice schreef:Sorry hoor, maar je kan hier zoveel dingen om zeggen. ALS de baasjes van de herten een goede omheining hadden gehad had de hond er niet doorheen kunnen komen. Als de hond geen pitt bull was geweest was het dan minder erg of net zo erg? ALS de eigenaren van de hond hem niet los hadden gelaten was dit niet gebeurd. ALS ALS ALS....
Sommige mensen zijn hier tegen de instinct van een dier ofzo.. Als je herder achter een konijntje aanrent is dat dan soms ook zielig, of is het nog zieliger als er een pitt bull achter een konijntje aanrent?
Net als het doodschieten van een hond, belachelijk, gewoon te water gooien en je bent klaar, de hond laat los omdat deze wil overleven uit instinct.
Binckydenice schreef:...
Net als het doodschieten van een hond, belachelijk, gewoon te water gooien en je bent klaar, de hond laat los omdat deze wil overleven uit instinct.
Binckydenice schreef:Net als het doodschieten van een hond, belachelijk, gewoon te water gooien en je bent klaar, de hond laat los omdat deze wil overleven uit instinct.
Binckydenice schreef:Nadya schreef:Arm hert!! Stomme hond en nog stommere baas die EN zo'n hond aanschaft EN hem dan ook nog eens zonder toezicht laat rondlopen. Voor hetzelfde geld had zo'n beest weer een kind aangevallen. Al heb ik ook erg met dat prachtige hert te doen, die gewoon zijn kudde wilde beschermen. En gelijk had hij!!! Ik mag toch hopen dat de eigenaar achterhaald wordt en heel goed aangepakt wordt.
Oneens, is het mannetjes herty dan ook slecht? want deze viel aan? Dus het hert mag zichzelf wel beschermen maar de pittbull niet? Was het net zo als dit een teckel was geweest?
Nadya schreef:Het hert mag zichzelf zeker beschermen en zijn kudde ook op het weitje waar ze stonden. Herten hangen over het algemeen niet aan iemand's neus met hun tanden.![]()
Een hond hoort niet zonder eigenaar buiten bij dierenweitjes en zeker een pittbull niet. Toen ik nog in Italie woonde werden er regelmatig honden die op straat zwierven zonder eigenaar van straat geplukt (en je wilt niet weten wat ermee gedaan werd). Nou waren daar gewoon teveel zwerfhonden, maar het was wel vervelend al je huisdier ertussen zat. Dan bedacht je je wel dat je je hond zomaar rond liet zwerven. Dat iemand in NL zijn pittbull zonder toezicht laat rondlopen, tja... Dan zie je wat er kan gebeuren blijkbaar. En waar was de eigenaar eigenlijk?
Ann schreef:Binckydenice schreef:...
Heb jij enig idee van het gewicht van een mannetjes Damhert? Die gooi je niet 'gewoon even te water' compleet met hond eraan.
zammetje schreef:Nadya schreef:Het hert mag zichzelf zeker beschermen en zijn kudde ook op het weitje waar ze stonden. Herten hangen over het algemeen niet aan iemand's neus met hun tanden.![]()
Een hond hoort niet zonder eigenaar buiten bij dierenweitjes en zeker een pittbull niet. Toen ik nog in Italie woonde werden er regelmatig honden die op straat zwierven zonder eigenaar van straat geplukt (en je wilt niet weten wat ermee gedaan werd). Nou waren daar gewoon teveel zwerfhonden, maar het was wel vervelend al je huisdier ertussen zat. Dan bedacht je je wel dat je je hond zomaar rond liet zwerven. Dat iemand in NL zijn pittbull zonder toezicht laat rondlopen, tja... Dan zie je wat er kan gebeuren blijkbaar. En waar was de eigenaar eigenlijk?
Die was er niet
botje schreef:Binckydenice schreef:Net als het doodschieten van een hond, belachelijk, gewoon te water gooien en je bent klaar, de hond laat los omdat deze wil overleven uit instinct.
Wat wilde je dan doen, de hond met hert en al in het kanaal gooien? Ik heb het een keer gezien dat een pitbull zich in een ander dier had vast gebeten. Je kon doen wat je wilde, beetpakken, schoppen, weet ik veel wat allemaal, dat beest liet niet los.
Ik denk dat ze het belang van het hert voor lieten gaan, en daarom die hond er zo snel mogelijk van af wilde hebben, blijkbaar zagen ze geen andere mogenlijkheid.
Erg zonde dat het hert het niet gered heeft.
Binckydenice schreef:Een damhert, mensen zoek die eens op google.....
Die gooi je wel zo te water, en de dieren hangen zo goed als stil aan elkaar. Ga mij nou niet vertellen dat er geen slot bij was stonden ze soms in de woonwijk?