Maar ik vind wel dat je het de laatste tijd (met name op bokt) echt minder ziet worden,
of het ligt aan mij natuurlijk, maar dat vind ik echt een goede zaak!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Born2BCrazy schreef:KsVrPy schreef:
Idd.. Erger ik me ook dood aan. Ja Ben je dan te lui om er gewoon een lettertje bij te typen of ben je dan gewoon dom? Clown
Idd heel irritant..
Ook vooral dat ick etc..
Beetje jammer zoiets..
Enne wat betreft d's en t's ..probeer er wel aan te denken..maar ja bokt is gelukkig geen spellingstoets, maar is meer voor de vrijetijdsspeller(dubbel s lijkt me hier correct
)
EDIT:
@shirley: ben het helemaal met je eens..
Denk dat je op een gegeven moment je 'msn taal' niet meer gescheiden kunt houden van je 'gewone schrijftaal' en gesproken taal..
Is gewoon zonde..maar ja..dat gaan ze niet aannemen en zeker niet toegeven denk ik
Kinee_ schreef:Ik kan me ook héel erg irriteren aan aaneenlopende zinnen, dus zonder dergelijke leestekens!
En inderdaad geen hoofdletters. Ik tiep áltijd hoofdletters!
En inderdaad zoals al gezegd dat 'Me dit, en me dat'.
Utrechtersimmitatie vind ik het! Zo praten ze in Utrecht (Goed.. Stiekem ben ik zélf een Utrechter, maar wel een beschaafde!)
En ik ben ook 16, dus je bent géen oude muts want ik ben het volkomen met je eens!
Ik vind het wel heel erg goed van bokt dat ze die 'breezah' taal zo goed aanpakken! Je ziet bijna níemand meer die echte 'breezah' taal gebruikt. Kijk voor de grap op CU² of Sugababes o.i.d.! Je lacht je rot!
lena_girl schreef:Ja ,je hebt gelijk![]()
Ik heb dat soms op school , was het nu tog of toch (voorbeeld)
Maar op bokt probeer ik zo juist mogelijk te typen. Maar mijn probleem is ook dat ik hier niet ben geboren. Ik kom uit wit-rusland en woon nog maar 5 jaar in belgië . Maar ik doe mijn best![]()
Precious20 schreef:theaatje schreef:Ik vind sowieso het taalgebruik in grammaticaal opzicht vaak beneden peil op bokt. Dat is jammer want het is een leuke site.
Helemaal waar! Ook ik erger me vaak aan 'me paardje' en 'hun zeggen' en nog meer soortgelijke uitspraken. Maar wat ik nog erger vind, is dat de meeste bokkers nog niet eens zonder 'dt'-fouten kunnen schrijven. Hoe vaak heb ik hier 'ik wordt' wel niet gelezen?!Dit vind ik 10x erger dan msntaal.
esziiY schreef:Ik vind het nu ook wel vervelend, ja.
Maar het is denk ik echt wel een kwestie van leeftijd.
Jonge kinderen vinden het leuk om zo te praten.
Als je nou minder ervoor hoeft te typen.. sja, dan snap ik het wel!
maar als ze zeggen schatjuh typ je zelfs nog meer!![]()
Ze zullen vanzelf wel inzien dat het niet leuk blijft!