Charmotte schreef:dat is het probleem niemand kijkt hoe t in zijn situatie is, er is geen onderzoek en niemand zegt dat ie in zijn borst is geschoten, hij is overleden aan zijn verwondingen, kan dus ook in zn buik.LiNdA1986 schreef:als ik het goed begrijp zijn die mensen boos omdat die agent die gast heb doodgeschoten?
hij heb dat wel uit zelfverdediging gedaan. Kom nou, als iemand je met een mes bedreigt dan kan je dit verwachten. Ik vind dat die agent echt wel goed gehandeld heb.
De politie moet dit veel vaker doen, dat ruimt die criminelen lekker op (je ben toch niet goed bij je hoofd als je iemand ga bedreigen). Wat dat aan gaat mogen ze wel wat meer naar de politie in Amerika kijken!
dat is het h'm nou juist. ze hebben die man gewaarschuwd, die man wou niet luisteren.. en had hij een vuurwapen gehad oke.. maar met een mes kan hij niks doen dan heeft de politie toch iets niet goed gedaan.. ze hadden hem van een afstand in bijv. zijn been moeten schieten.
en denk niet dat ik persee de kant van die man kies want ik kijk ook heus vanuit de politie z'n positie maar dit had toch op een andere manier gekunt lijkt me. maar er wordt onderzoek naar gedaan he, ik ben benieuwd..
Maar er is bewezen dat als iemand op je af komt met een mes ga je niet nadenken waar je gaat schieten... dan was de politie agent waarschijnlijk allang gepakt.
en idd rosita
zeiken dat ze moeten optreden, doen ze het, gaan ze een rel houden, echt toppie.
hou me hart vast met die stille tocht, echt.