Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzKarice schreef:Ik woon vlakbij de Brouwersdijk.. heb de bloemen zien liggen. Echt heel veel sterkte iedereen, die aan haar verbonden was.Een ding snap ik niet. Je laat je kindje toch aan de BINNENkant fietsen?
MSQuincyTE schreef:Fietsers kun je vanuit een vrachtwagen wel goed zien alleen de fietsers laten zich NIET goed zien
Kimberley77 schreef:MSQuincyTE schreef:Fietsers kun je vanuit een vrachtwagen wel goed zien alleen de fietsers laten zich NIET goed zien
Ik heb geen idee, heb nog nooit in een vrachtwagen gereden, maar er bestaat wel zoiets als een dode hoek, waar een jaar of wat terug een speciale spiegel voor verplicht is gemaakt na alle ongelukken met fietsers en scooters, juist omdat deze niet te zien waren.
Uiteraard als fietser of wat dan ook zijnde, houd je daar rekening mee (althans lijkt me logisch) en dat zal er nog weleens bij inschieten of uit onwetendheid..
neetje86 schreef:die vrachtwagen chaffeur kon het niet zien. aangezien carola dr evenwicht verloor viel ze niet voor de vrachtwagen maar onder de middelste wielen. niemand kon er wat aan doen. ook barbara (moeder) niet het is daar zo smal. het is een vreselijk drama maar jullie moeten mensen niet veroordelen als je het hele verhaal niet kent!!!!
dees_daan schreef:neetje86 schreef:die vrachtwagen chaffeur kon het niet zien. aangezien carola dr evenwicht verloor viel ze niet voor de vrachtwagen maar onder de middelste wielen. niemand kon er wat aan doen. ook barbara (moeder) niet het is daar zo smal. het is een vreselijk drama maar jullie moeten mensen niet veroordelen als je het hele verhaal niet kent!!!!
dat is altijd makkelijk als de situatie niet bekend is, er is altijd wel iemand de pispaal. jullie kennen het weggetje en de situatie, dus jij hebt het recht te oordelen, anderen die de situatie niet kennen niet vind ik.
neetje86 schreef:dees_daan schreef:
dat is altijd makkelijk als de situatie niet bekend is, er is altijd wel iemand de pispaal. jullie kennen het weggetje en de situatie, dus jij hebt het recht te oordelen, anderen die de situatie niet kennen niet vind ik.
en daarbij ook nog dat ik barbara persoonlijk ken is een collega van mij en een super moeder die alles voor de kinderen over heeft. ze is er kapot van en helemaal logische dus ik kan er echt niet tegen dat mensen nou haar af gaan kraken. dit was gewoon een samen loop van veel omstandigheden waar echt niemand de schuld van heeft.
Kimberley77 schreef:MSQuincyTE schreef:Fietsers kun je vanuit een vrachtwagen wel goed zien alleen de fietsers laten zich NIET goed zien
Ik heb geen idee, heb nog nooit in een vrachtwagen gereden, maar er bestaat wel zoiets als een dode hoek, waar een jaar of wat terug een speciale spiegel voor verplicht is gemaakt na alle ongelukken met fietsers en scooters, juist omdat deze niet te zien waren.
Uiteraard als fietser of wat dan ook zijnde, houd je daar rekening mee (althans lijkt me logisch) en dat zal er nog weleens bij inschieten of uit onwetendheid..
MSQuincyTE schreef:Vrachtwagen chauffers zien meer dan jij denkt hoor in de spiegels