Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:Wat bezielt iemand toch om zoiets te doen? Zoiets doe je je kinderen toch niet aan? Ik snap er echt helemaal niets van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cayenne schreef:@Firedancer, ze waren dus nog niet eens bekend bij hulpverleningDan lijkt het me ook vrij moeilijk om je verantwoording te nemen..
Firedancer schreef:Nadya schreef:Wat bezielt iemand toch om zoiets te doen? Zoiets doe je je kinderen toch niet aan? Ik snap er echt helemaal niets van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het spijt mij, maar als je ooit een echtscheidingssituatie hebt meegemaakt waarbij de kinderen als wapen zijn ingezet en 1 of beide partijen erop uit zijn om de ander het leven zo zuur mogelijk te maken, dan kun je je WEL voorstellen dat als je mentaal niet helemaal stabiel (meer) bent, dat iemand een keer "flipt".
Zonder precies de details te weten van deze situatie: wanneer gaat onze overheid, hulpverleningsinstanties en vooral ook onze rechtspraak nou eens hun verantwoording nemen?
Ik was in Leiden, moest naar Haarlem toen het omgeroepen werd, nou ja, dat er een ongeluk gebeurd was.
Wist wel dat iemand voor de trein gesprongen was, maar hoorde thuis pas dat hij zijn 2 kindjes mee had genomen
Een schande voor dit land, dat mensen zich toch regelmatig zo wanhopig en in de steek gelaten kunnen voelen, dat ze tot dit soort extreme daden over gaan.
Vooral op het gebied van familie"recht" is er nog een heleboel ernstig "krom".