Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maartje_h schreef:arme kinderen hebbennu vast een behoorlijke trauma
Karin schreef:Maar goed, een mug mag je ook zomaar doodslaan in onze cultuur, dus wat is het verschil met een zeehond.
Karin schreef:Ik ben zo'n muts die lastig ongedierte nog liever buiten de deur zet dan de vliegenmepper er op los laat, maar dat terzijde.
Wat is de volgende stap? In sommige culturen is het normaal om mensen in koelen bloede af te knallen. Omdat-ie een ander geloof heeft, of gewoon omdat z'n kop je niet aanstaat. Doen we dat hier in NL, dan valt het ineens onder 'zinloos geweld'. Wat is het verschil? Oh ja, het is dan vast 'anders' omdat het om een mens gaat en niet om een dier.
Fairie schreef:En stel je zegt 'Ik houd niet van Denen', ben je dan ook gerechtigd een Deen die je tegen komt meteen maar door zn kop te knallen?
Bah bah wat is dit smerig. Enorm sneu ook voor die kinderen. Dat zal ze vast niet in de koude kleren gaan zitten.
Firedancer schreef:Wordt eens volwassen, dat scheelt een hoop drama in de wereld.
pmarena schreef:Er staat daar een groep mensen met een zeehond te klooien , kinderen en alles erbij , en dan vliegt er ineens een kogel om je oren....nee dat klopt niet.
wendyashley schreef:Het verschil tussen een mug en een zeehond vind ik behoorlijk groot, muggen zijn irritant, steken mij om te kunnen overleven, en wij hebben uiteindelijk alleen maar last van ze, dus ja zo'n kreng die mij uit mijn slaap houd die mep ik dood als ik de kans krijg, maar om nou te zeggen dat ik last heb van een zeehond? Kan ook niet bedenken waarom die Denen last van een zeehond hebben.
Firedancer schreef:wendyashley schreef:Het verschil tussen een mug en een zeehond vind ik behoorlijk groot, muggen zijn irritant, steken mij om te kunnen overleven, en wij hebben uiteindelijk alleen maar last van ze, dus ja zo'n kreng die mij uit mijn slaap houd die mep ik dood als ik de kans krijg, maar om nou te zeggen dat ik last heb van een zeehond? Kan ook niet bedenken waarom die Denen last van een zeehond hebben.
Misschien moet je die Deen eventjes uitnodigen op de koffie en het hem vragen. Volgens mij kan hij je wel een paar redenen vertellen...