Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Ik zou de Gulden terugwillen als ik daarmee de Guldenprijzen terugkreeg, maar dat zal er wel niet inzitten. Verder ben ik heel vaak in het buitenland, en hoef me na de invoer van de Gulden niet druk te maken of ik de goede valuta, en vooral voldoende in die valuta mee heb. Als ik een rondje Europa doe, had ik vaak drie verschillende portemonnees mee...
PrinCessRomy schreef:ik kocht laatst een tuinrokje en die kosste me 50 euro, met gulden had het maar 50 gulden gekost,
joostvangestel schreef:zo bedoelde ik het niet, ik kan wel rekenenPrinCessRomy schreef:ik kocht laatst een tuinrokje en die kosste me 50 euro, met gulden had het maar 50 gulden gekost,
Met Gulden had DAT tuinrokje je 110 Gulden gekost. je had waarschijnlijk alleen maar verder gezocht tot je een tuinrokje van 22 Euro had gevonden
Ik zit ook op dit moment nog met 4 valuta in mijn portemonnee.. Amerikaans, Thais, Zuid-Afrikaans en Europees. Van mij mocht de hele wereld wel op Euris overgaan
PrinCessRomy schreef:...maar in guldens zou het nog 50 gulden kosten, door de euro zijn ook alle prijzen omhoog gegaan, zo bedoelde ik het.
Firedancer schreef:Nogmaals:
de guldenprijzen komen NIET terug als we terug zouden gaan naar de Euro.
Dat is dan toch geen reden om terug te willen?
jaantsje schreef:Als de gulden terug zou komen dan moesten ze de prijzen wel weer aanpassen anders zou de verkoop kelderen en niet zo'n beetje ook.
elinax21 schreef:ik krijg af en toe boze mensen die beweren dat ze maar 1.19 hoeven te betalen ipv 1.20 want dat staat op het product! maar helaas staat er overal aangegeven dat we afronden