Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celine_M schreef:Leuk voor hen, dat wel. Maar hoe kan je het nu niet opmerken dat je zwanger bent??![]()
Ik bedoel maar, er zijn méér dan genoeg tekenen om dat te merken toch?
En ga je je ook geen vragen stellen als je buik ineens 3x zo breed wordt?
Jamy schreef:Super toch voor ze! Ze hebben zo te lezen altijd al een kindje gewild, nooit gelukt, en nu is het als nog gekomen! Wat maakt die leeftijd dan uit? Imo niks iig!
Sammie schreef:Citaat:Een 50-jarige Italiaanse is volkomen onverwacht moeder geworden.
Opgezwollen
De vrouw uit Benevento had al een tijd last van een 'opgezwollen buik'. Ze durfde alleen niet naar de dokter omdat ze bang was dat ze een ongeneeslijke ziekte had, melden de Italiaanse media.
Krampen
Toen ze ook nog ondraaglijke krampen kreeg, ging ze toch naar het ziekenhuis. Daar bleek dat ze op bevallen stond; kort daarop werd haar zoontje Angelo geboren. De vrouw en haar man hadden jaren tevergeefs geprobeerd om kinderen te krijgen. Inmiddels hadden ze de moed opgegeven. "Het is een wonder!", reageert de gelukkige moeder.
bron:nu.nl
Ongelove...lijk, en of je er als kind blij mee moet zijn. Als jij 25 zijn ze 75.
Sammie schreef:Ik vind het niet bot, ik vind het reëel. Het gaat mij niet of het kind blij is met de ouders an sich, want dan is het antwoord natuurlijk Ja! je weet als kind niet beter, je kiest niet voor ouders die krijg je gewoon en daar ben je uiteraard blij mee (zeker in het begin van je leven). Als je eens verder zou kijken zou je misschien snappen dat het mij puuur om de leeftijd gaat.
Denk je eens in, zie je dat kind al lekker voetballen met pa die zo rond de 65 zal zijn. Lekker ravotten, spelletje spelen noem maar op. Je leest het in dit topic ook: mn vader/moeder was zo en zo oud, ik heb 'm vroeg moeten missen, zat veel verschil tussen etc. noem maar op. 32 vind ik niet zo heel oud. 42 vind ik aardig op leeftijd.
Het gaat mij er niet om dat ik ze geen kinderen gun, wat dat betreft is het harstikke leuk dat ze nog zwanger is geraakt, maar jammer dat het bij wijze van spreke niet 10 jaar eerder is geweest. Ze zullen er ongetwijfeld zeer goed voor zorgen en veel voor houden, maar er zitten ook nadelen aan en dat is voornl. de leeftijd.
Pasha schreef:Nou nou... dat vind ik nog wel meevallen..
zeker als je het verhaal leest dan het nooit was gelukt om kinderen te krijgen..
Dan is dit toch hardstikke leuk voor ze
Als het maar liefdevol wordt opgevoed dan maakt de leeftijd niet uit hoor..