Italiaanse (50) merkt zwangerschap niet op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Risje80

Re: Italiaanse (50) merkt zwangerschap niet op

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 15:00

Voor hun is dit een wonder. Als je denkt geen kinderen kunt krijgen slik je natuurlijk ook geen pil. Heel fijn voor hun een wonderkindje.
Het is anders wanneer mensen er heel bewust voor kiezen vind ik.
Ik heb jonge ouders echt heel gaaf, we gaan wel eens met zn allen stappen en ik winkel graag met mn ma. Mijn ouders zijn ook echt met de tijd mee gegaan.
Ik ben zelf nog jonger moeder geworden, heel bewust. Ik was 20. Misschien wel erg jong, ik heb nu 2 dochters 1 van 6 jaar en 1 van 1 jaar. Leuk toch......
Soms ook wel minder leuk omdat ik nu heel erg aan huis gebonden zit, maar dat zit je ook als je 30 bent. Over 3 jaar wanneer de jongste ook op school zit, heb ik weer alle tijd voor mezelf.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 15:28

Super toch voor ze! Ze hebben zo te lezen altijd al een kindje gewild, nooit gelukt, en nu is het als nog gekomen! Wat maakt die leeftijd dan uit? Imo niks iig! Lachen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 19:20

Celine_M schreef:
Leuk voor hen, dat wel. Maar hoe kan je het nu niet opmerken dat je zwanger bent?? Gestoord Lips are sealed Ik bedoel maar, er zijn méér dan genoeg tekenen om dat te merken toch? Bloos En ga je je ook geen vragen stellen als je buik ineens 3x zo breed wordt? Nors opkijken

Toch staat er een antwoord op je vragen in het gedeelte. Mensen van 50 jaar willen ook nog wel eens in de overgang raken. Daar denk je op die leeftijd toch eerder aan dan oeps ik ben zwanger.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:24

Precies hetzelfde gebeurde bij de moeder van een jongetje waar mijn moeder les aan geeft. Die vrouw had ook nisk door ze werd alleen een beetje dik. Toen moest ze opeens met spoed naar het ziekenhuis en ploep: Kind erbij! En ze hadden er al vier dus dat was wel schrikken. Lijkt me echt heel vreemd. Ik kan me het ook niet voorstellen dat je niet merkt dat je zwanger bent. Echt heel apart..

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:28

Uh, okay...

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:59

voor die mensen een zeer welkom wonder.
en ik denk dat dat kind zich de rest van zijn leven ook heel welkom gaat voelen,dus medelijden vanwege zijn " oude" ouders is denk ik een beetje misplaatst!
natuurlijk is het niet ideaal,maar kom op.
mijn vader was ook al 49 toen ik geboren wer,en mijn moeder 43 jaar.
het enige nadeel dat ik ooit aan ondervonden heb,is dat ik mn vader al vroeg heb moeten missen.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 03:11

Wat geweldig voor die man en vrouw dat ze toch nog een kind heeft gekregen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 16:43

Jamy schreef:
Super toch voor ze! Ze hebben zo te lezen altijd al een kindje gewild, nooit gelukt, en nu is het als nog gekomen! Wat maakt die leeftijd dan uit? Imo niks iig! Lachen

Ben het d'r mee eens. Waarschijnlijk wordt 't kindje met liefde opgevoed, dat lijkt me toch het belangrijkst. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:01

Dat is een verrassing dan! Tja, 50 is niet jong idd. Mijn opa was ook 50 toen mijn vader werd geboren. Hij is helaas overleden toen mijn vader 15 was. Je kunt minder lang van je ouders genieten als ze ouder zijn als je geboren word meestal, maar het gaat er uiteindelijk toch om dat het kindje goed en met genoeg liefde opgevoed word Lachen

animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:21

wel leuk dat het zo is gegaan dan weetje ook niet wat je overkomt als dat gebeurd.
En dat ze al die tijd geprobeerd hebben om kinderen te krijgen, maar toen niet gelukt is.
Ja ok de leeftijd goed dat is dan wel erg hoog, maar zolang het kindje maar gezond is en dat het welkom is.
Als het kind 10 is zal die wel even raar op kijken want het had zijn opa en oma kunnen zijn, maar dit is voor hun een wonder en een hele verassing.

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:56

Jeetje das zeker een wonder, tis bij hun mss wel wat laat, maar ozo gewenst, ik weet wel zeker dat het kindje een heel gelukkig stel ouders heeft.

Mss zijn ze wat ouder, maar waarschijnlijk zijn ze zo enorm gelukkig met de gevolg van de "krampjes" dan elke willekeurig tiener, die hetzelfde zou overkomen Haha!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:59

Echt een wondertje dus !!!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:59

Missschien een beetje laat, maar beter laat dan nooiit Haha! Bloos

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:08

wat mooi voor die mensen zeg.
idd leeftijd is niet ideaal,maar als het kind in liefde opgroeit is dat zeker veel belangrijker

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 13:21

Tja, ik zou er op mijn 50ste niet bewust voor kiezen om zwanger te worden, maar in dit geval kan ik me de blijdschap helemaal voorstellen Lachen .
Net als wat Karin ook al schreef: als je jaren zonder succes hebt geprobeerd om zwanger te worden en je menstruatie blijft uit, zou ik ook eerder aan de overgang dan aan een zwangerschap denken Knipoog .
Het is iig fijn om te lezen dat die mensen dolblij met hun kind zijn en dat is toch het allerbelangijkste Lachen .

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 14:24

Ik vind het maar vreemd dat je zoiets niet opmerkt...

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 14:38

Sammie schreef:
Citaat:
Een 50-jarige Italiaanse is volkomen onverwacht moeder geworden.

Opgezwollen
De vrouw uit Benevento had al een tijd last van een 'opgezwollen buik'. Ze durfde alleen niet naar de dokter omdat ze bang was dat ze een ongeneeslijke ziekte had, melden de Italiaanse media.

Krampen
Toen ze ook nog ondraaglijke krampen kreeg, ging ze toch naar het ziekenhuis. Daar bleek dat ze op bevallen stond; kort daarop werd haar zoontje Angelo geboren. De vrouw en haar man hadden jaren tevergeefs geprobeerd om kinderen te krijgen. Inmiddels hadden ze de moed opgegeven. "Het is een wonder!", reageert de gelukkige moeder.

bron:nu.nl

Ongelove...lijk, en of je er als kind blij mee moet zijn. Als jij 25 zijn ze 75.

wat een botte opmerking Nors opkijken
tuurlijk is een kind blij met z`n ouders ,wat doet de leeftijd ertoe?

mijn man was ook 42 toen onze zoon geboren werd en ik was nog net 32
wij waren dolblij dat het na 10 jr toch nog gelukt was,en ik heb niet het idee dat onze zoon het raar vind of moeilijk dat wij ouder zijn dan de ouders van sommige vriendjes Knipoog
als hij 25 is zijn wij 57 en 67
tja ,wij hopen alleen dat hij er niet zolang over doet Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 14:48

Ik vind het niet bot, ik vind het reëel. Het gaat mij niet of het kind blij is met de ouders an sich, want dan is het antwoord natuurlijk Ja! je weet als kind niet beter, je kiest niet voor ouders die krijg je gewoon en daar ben je uiteraard blij mee (zeker in het begin van je leven). Als je eens verder zou kijken zou je misschien snappen dat het mij puuur om de leeftijd gaat.

Denk je eens in, zie je dat kind al lekker voetballen met pa die zo rond de 65 zal zijn. Lekker ravotten, spelletje spelen noem maar op. Je leest het in dit topic ook: mn vader/moeder was zo en zo oud, ik heb 'm vroeg moeten missen, zat veel verschil tussen etc. noem maar op. 32 vind ik niet zo heel oud. 42 vind ik aardig op leeftijd.

Het gaat mij er niet om dat ik ze geen kinderen gun, wat dat betreft is het harstikke leuk dat ze nog zwanger is geraakt, maar jammer dat het bij wijze van spreke niet 10 jaar eerder is geweest. Ze zullen er ongetwijfeld zeer goed voor zorgen en veel voor houden, maar er zitten ook nadelen aan en dat is voornl. de leeftijd.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 15:07

Sammie schreef:
Ik vind het niet bot, ik vind het reëel. Het gaat mij niet of het kind blij is met de ouders an sich, want dan is het antwoord natuurlijk Ja! je weet als kind niet beter, je kiest niet voor ouders die krijg je gewoon en daar ben je uiteraard blij mee (zeker in het begin van je leven). Als je eens verder zou kijken zou je misschien snappen dat het mij puuur om de leeftijd gaat.

Denk je eens in, zie je dat kind al lekker voetballen met pa die zo rond de 65 zal zijn. Lekker ravotten, spelletje spelen noem maar op. Je leest het in dit topic ook: mn vader/moeder was zo en zo oud, ik heb 'm vroeg moeten missen, zat veel verschil tussen etc. noem maar op. 32 vind ik niet zo heel oud. 42 vind ik aardig op leeftijd.

Het gaat mij er niet om dat ik ze geen kinderen gun, wat dat betreft is het harstikke leuk dat ze nog zwanger is geraakt, maar jammer dat het bij wijze van spreke niet 10 jaar eerder is geweest. Ze zullen er ongetwijfeld zeer goed voor zorgen en veel voor houden, maar er zitten ook nadelen aan en dat is voornl. de leeftijd.

vooral jouw laatste stuk ben ik het mee eens.
ik had ze[ik wilde er wel 3 Knipoog ]eind 20 begin 30 willen hebben
maar je NEEMT geen kinderen als je geluk hebt KRIJG je ze,bij ons was mijn man dan begin 30 geweest.
maar wij hebben er geen last van,we leven intensief.
ik heb vriendinnen uit grote gezinnen [ 10/14 kinderen] waarvan zij de een na laatste is en een het zusje van 5 jr jonger de jongste
haar ouders zijn nu overleden ,haar moeder 2 jr geleden met 74
en ja dat is rot ,maar ik ken helaas ook gezinnen waarbij de moeder net 20 was en 2 kinderen naliet
dus ook dat gaat niet altijd op.
vroeger werden de meeste kinderen begin 20 geboren en nu is dat al begin 30 geworden.

een ander kijkt er altijd anders tegenaan dan diegene zelf. Haha!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 16:54

Ik vind het leuk voor ze. Ik heb ook een oude vader en heb er veel van geleerd! En doe dat nog steeds. "Mijn kinderen houden me jong" zegt paps altijd Lachen En hij is ook nog super actief, hij sport en loopt één keer per week hard. Verder aan de gang in allerlei vakverenigingen (hij is met pensioen.)
Voor die mensen hardstikke leuk dat het gelukt is! En mede door hun levenservaring hebben ze het kindje een hoop kennis te bieden Lachen

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 03:22

Mijn vader was 53 jaar toen ik geboren ben en heb er zeker geen problemen mee gehad dat hij al ouder was.

Wel jammer dat hij gestorven is toen ik pas 26 jaar was maar omdat ik wist dat hij die leeftijd nu eenmaal had haalde ik andere dingen bij mijn vader dan wanneer hij jonger zou zijn geweest.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 13:41

Pasha schreef:
Nou nou... dat vind ik nog wel meevallen..
zeker als je het verhaal leest dan het nooit was gelukt om kinderen te krijgen..
Dan is dit toch hardstikke leuk voor ze Ja
Als het maar liefdevol wordt opgevoed dan maakt de leeftijd niet uit hoor..

Ja ben ik het helemaal mee eens. Ja