Ziet er... pijnlijk ( ) uit.. Maar de commentaar bij het filmpje vind ik nu toch niet echt gepast, doet inderdaad denken aan een grapje als je het zo leest..
Brrr... ik blijf uit tunnels in Rusland! Ik denk dat een combinatie van slecht wegdek en slecht onderhouden auto's deze bizarre beelden veroorzaken.. Je zal er iedere door moeten om naar je werk te gaan.
Dus het filmpje wordt versneld afgespeelt? Ik vidn de automobilisten anders veel ste hard rijden.. Niet normaal, logisch dat ze crachen..ze lijken wel stuurloos.....
tunnels blijven gevaarlijk, ken genoeg chauffeurs die al het een en ander hebben meegemaakt in de tunnels, denk aan de oostenrijkse tunnels ed.
die bus heeft knap gestuurd, die zie ik uiteindelijk weer recht wegrijden. die twee minivrachtwagentjes gaan echt precies tegelijk. erg triest, maar zolang er asociale rijders zijn, blijven zulke filmpjes een gewoonte als snelle mensen wat voorzichtiger leren rijden, en de te voorzichtige mensen wat meer door leren rijden, is alles opgelost
Ik weet wel zeker dat je dan dood bent. Echt vreselijk!
Daarom moet je altijd zo verschrikkelijk goed in je binnenspiegel kijken, vooral als je achteraan een file staat! Maar soms ben je dan nog niet op tijd weg...