Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Ik snap wel dat ze het niet gedaan heeft om zelf fijn verder te leven
Maar in een depressie zitten betekend niet 5 kinderen afslachten
Ik bedoel, als je door kunt gaan met nunner 2, 3 enz, als ze schreeuwen en huilen en na al dat bloed, noem ik zoiets geen depressie meer.
Esmeralda schreef:voor de buitenwereld was het een gezellig gezin ( vertelde een buurman net op de tv) Sommige kunnen hun depressie goed verbergen, maar zodra de voordeur dicht getrokken word, weet niemand hoe het eraan toe gaat.
Het is gewoon diep triest dat dit soort dingen gewoon orde van de dag word, net als boodschappen. Hulp instansies schieten zo vaak te kort, denk het komt wel goed. Volgende week kijken we verder wat er gedaan moet worden ect ect.
runningkawa schreef:Ik bedoel, ze schreeuwen of huilen
want voordat je bij kind 5 bent geloof ik niet dat de rest er braaf en stil op een stoeltje heeft gezeten zonder smeken of tranen. Je bent dan al heel wat tijd verder
En dan al dat bloed, sorry, maar ik geloof niet dat een black out zo lang duurt
Mmaaike schreef:dat die kinderen hebben gezien hoe hun eigen moeder hun broertje en zusjes heeft vermoord...dat idee alleen al krijg ik al kokhalsneigingen !
chevax schreef:
runningkawa schreef:Ook al zaten ze apart
Ik kan me niet voorstellen dat een kind niet even heeft geschreeuwd
Dan weet de rest genoeg.
Geen idee hoe snel het gaat, maar denk toch snel een sec of 10 (en denk maar als je dat ziet dat het 10 uren lijken)
En wil ze het juist erg snel doen, moeten ze wel weer in dezelfde kamer zijn, want naar een andere kamer lopen kost tijd.
Maar als ze al een brief heeft gestuurd, is het geen black out...
runningkawa schreef:Ik snap wel dat ze het niet gedaan heeft om zelf fijn verder te leven
Maar in een depressie zitten betekend niet 5 kinderen afslachten
Ik bedoel, als je door kunt gaan met nunner 2, 3 enz, als ze schreeuwen en huilen en na al dat bloed, noem ik zoiets geen depressie meer.
runningkawa schreef:Laten we het maar hopen dat ze de kinderen idd eerst gedrogeerd heeft dat ze sliepen
laten we het hopen....