Moeder maakt 5 kinderen dood....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Re: Moeder maakt 5 kinderen dood....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 10:51

Ik las het toen net ook in de krant.
Hoe kan iemand nou haar eigen kinderen vermoorden, hoe ziek ben je dan. Ik vind een depressie geen reden om zomaar je kinderen te vermoorden hoor.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 10:53

voor de buitenwereld was het een gezellig gezin ( vertelde een buurman net op de tv) Sommige kunnen hun depressie goed verbergen, maar zodra de voordeur dicht getrokken word, weet niemand hoe het eraan toe gaat.
De opmerking waarom zet je er dan 5 op de wereld! Wie weet is het vorig jaar pas begonnen en kwam ze in de knoop.
Het is gewoon diep triest dat dit soort dingen gewoon orde van de dag word, net als boodschappen. Hulp instansies schieten zo vaak te kort, denk het komt wel goed. Volgende week kijken we verder wat er gedaan moet worden ect ect. Die vrouw moet mega ver heen zijn geweest, om je eige kinderen te vermoorden.
En dan lees je verder, oudste van 14, zou die niet om hulp hebben kunnen roepen. ( zou er iemand ubberhout gereageert hebben dan) Het roept zoveel vraag tekens op. Praat het geheel niet goed, echt niet. als ik dan naar me eige kinderen kijkt, dan denk ik, hoe kan je, wat bezielde je................

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 10:56

runningkawa schreef:
Ik snap wel dat ze het niet gedaan heeft om zelf fijn verder te leven
Maar in een depressie zitten betekend niet 5 kinderen afslachten
Ik bedoel, als je door kunt gaan met nunner 2, 3 enz, als ze schreeuwen en huilen en na al dat bloed, noem ik zoiets geen depressie meer.

ik zei ook nog zwaar psygisch denk dat het er veel mee te maken heeft (noem het maar een zieke geest)
mijn tante is psygiater heb net even gepraat met haar en ze zei dat sommige (grote) veranderingen zoals scheiding of man die vreemdgaat een geliefde die doodgaat...
mensen echt ziek kunnen maken tot wanhoop drijven en zelf famillie drama´s kunnen veroorzaken je hebt bijvoorbeeld ook nog iest als een black out dit zie je heel vaak en gaat gepaart met psygische klachten stress postnatale depressies (en dit kan heel erg uit de hand lopen)
kijk ik praat het echt niet goed dus wordt niet boos aub

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 10:57

Esmeralda schreef:
voor de buitenwereld was het een gezellig gezin ( vertelde een buurman net op de tv) Sommige kunnen hun depressie goed verbergen, maar zodra de voordeur dicht getrokken word, weet niemand hoe het eraan toe gaat.
Het is gewoon diep triest dat dit soort dingen gewoon orde van de dag word, net als boodschappen. Hulp instansies schieten zo vaak te kort, denk het komt wel goed. Volgende week kijken we verder wat er gedaan moet worden ect ect.

dit was hoe ik het ook bedoelde maar ik kon het niet goed uitleggen (sorry, ik kan er niets aan doen dat ik soms iets niet fatsoenlijk kan verwoorden ... ziekte)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 10:59

Ik word alleen maar boos op die moeder Lachen

Ik kan me voorstellen dat je een black out hebt dat je 1 kind vermoord. Zoals bijv bij een huilbaby van de trap af gooien, dan he je het over 1 sec van waanzijn.
Ik kan me dat niet voorstellen op 5 kinderen

Ik bedoel, ze schreeuwen of huilen
want voordat je bij kind 5 bent geloof ik niet dat de rest er braaf en stil op een stoeltje heeft gezeten zonder smeken of tranen. Je bent dan al heel wat tijd verder

En dan al dat bloed, sorry, maar ik geloof niet dat een black out zo lang duurt

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:01

nee dat lijkt me ook niet, gatverdamme, die kinderen die dat gezien hebben, die als laatste vermoord werd... Boos! echt waar als ik haar zou tegenkomen...nouja laat ik me daar maar niet over uitspreken Tong uitsteken

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:02

De moeder had haar voornemen haar kinderen te vermoorden in een brief meegedeeld aan een vriendin, die ook in Nijvel woont, aldus Belgische media woensdagavond. De brief arriveerde eerder op woensdag, maar toen was het kennelijk te laat. Buurtbewoners reageerden geschokt. Ze spraken van een gebroken gezin; de vader zou al maanden niet meer thuis wonen en in Marokko zijn. Maar dat is elders tegengesproken. De man zou een goede betrekking hebben en woensdagmiddag in Brussel door justitie zijn ingelicht terwijl hij op de luchthaven Zaventem was.

dit had ik ook nog gevonden

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:03

ja dat had ik ook gelezen..het was dus niet een black out, dan moet die wel verrekte lang hebben geduurt!
ze deelt het gewoon mee aan haar 'vriendin' !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:04

Dan is het idd gewoon gepland, voorbedachte rade....

katrien_neke

runningkawa schreef:
Ik bedoel, ze schreeuwen of huilen
want voordat je bij kind 5 bent geloof ik niet dat de rest er braaf en stil op een stoeltje heeft gezeten zonder smeken of tranen. Je bent dan al heel wat tijd verder

En dan al dat bloed, sorry, maar ik geloof niet dat een black out zo lang duurt

weet je zeker dat ze allemaal in 1 kamer zaten? wat als ze allemaal in een eigen kamer waren opgesloten/voor de gek gehouden dat ze daar mochten spelen?
hoe lang duurt het voordat je iemand hebt vermoord? hoe snel gaat het met bv die jongen van bredene die is doodgestoken voor een sigaret? als ze dit allemaal vlak achter elkaar deed, vele steken achter elkaar ... dan gaat het best vlug hoor

maudy_89

denk dat het echt een wanhoopsdaad is hoor
ps. een black out kan heel je leven duren
een black out is niet zoiets dat je niks ziet ofzo maar het is een vorm van razernij je doet dingen waar je totaal geen controle over hebt en dit kan echt heel lang duren je ziet het ook vaak in de gevangenis gevangenen die de hele dag voor zicht uit zitten te kijken die niet meer praten die zijn dus echt gevaarlijk want ze leven in een soort van ´roes´
Laatst bijgewerkt door maudy_89 op 01-03-07 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:05

Ik had het gelezen, vreselijk! Hoe kán je zoiets doen? Geen woorden voor...

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:06

[/quote]

omdat ze mischien pas veel later in een depressie is gekomen mischien heeft haar man haar verlaten of iets dergelijks dan gaan mensen wanhoops daden doen hoor (het is absoluut niet goed te praten)[/quote]

Haar man haar verlaten? Het ís inderdaad niet goed te spreken, dus laten we dan ook geen "excuses" of redenen gaan zoeken! Dit is te schandalig voor woorden, niks wat ze al dan niet heeft meegemaakt kan als excuus dienen voor haar handelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:06

Ook al zaten ze apart
Ik kan me niet voorstellen dat een kind niet even heeft geschreeuwd
Dan weet de rest genoeg.

Geen idee hoe snel het gaat, maar denk toch snel een sec of 10 (en denk maar als je dat ziet dat het 10 uren lijken)

En wil ze het juist erg snel doen, moeten ze wel weer in dezelfde kamer zijn, want naar een andere kamer lopen kost tijd.

Maar als ze al een brief heeft gestuurd, is het geen black out...

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:07

ja, ik hoop voor die kinderen da ze opgesloten waren!
in aparte kamer dan he!
baah...!
maarre...een kind van 14..laat zich toch niet zo makkelijk opsluiten,vermoord?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:07

Mmaaike schreef:
dat die kinderen hebben gezien hoe hun eigen moeder hun broertje en zusjes heeft vermoord...dat idee alleen al krijg ik al kokhalsneigingen !

jja en dan de gedachten sh it ik ben zo aan de beurt (gedachte van die kinderen)
Huilen zo zielig voor die kinderen
en die moeder is ook zielig ze heb echt hulp nodig Huilen
ben er helemaal stil van enweet even niet wat ik moet zeggen Ziek Misselijk Frusty

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:09

chevax schreef:

omdat ze mischien pas veel later in een depressie is gekomen mischien heeft haar man haar verlaten of iets dergelijks dan gaan mensen wanhoops daden doen hoor (het is absoluut niet goed te praten)[/quote]

Haar man haar verlaten? Het ís inderdaad niet goed te spreken, dus laten we dan ook geen "excuses" of redenen gaan zoeken! Dit is te schandalig voor woorden, niks wat ze al dan niet heeft meegemaakt kan als excuus dienen voor haar handelen.[/quote]

ik praat het ook echt niet goed hoor het is gewoon moord maar ik probeer jullie een beetje uit te leggen warom zoiets kan gebeuren

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:11

misschien nu een beetje te ver gezocht, maar wie weet had ze wel wat door het eten gedaan, dat ze allemaal benevelt waren. ja als je dan ook al een brief schrijft naar en vriendin. Dit was gewoon helemaal geplant, voor naar achter en weer terug.

katrien_neke

runningkawa schreef:
Ook al zaten ze apart
Ik kan me niet voorstellen dat een kind niet even heeft geschreeuwd
Dan weet de rest genoeg.

Geen idee hoe snel het gaat, maar denk toch snel een sec of 10 (en denk maar als je dat ziet dat het 10 uren lijken)

En wil ze het juist erg snel doen, moeten ze wel weer in dezelfde kamer zijn, want naar een andere kamer lopen kost tijd.

Maar als ze al een brief heeft gestuurd, is het geen black out...

als ik in de ene kamer zit, en mijn broer in de andere ... kan mijn ma gemakkelijk de deur op slot doen zonder dat iemand ook maar iets heeft gemerkt ... het gaat heel snel, en die jongen van bredene of die van op carnaval enkele dagen geleden ... die hebben toch ook niet gekrijst?
bij mijn weten kan je heel snel van de ene kamer naar de andere gaan hoor ...
een kind van 14 dat aan het play stationnen is kan je makkelijk opsluiten hoor ... die hoort niet eens door het geluid dat je de deur op slot doet ...

Anoniem

Laten we het maar hopen dat ze de kinderen idd eerst gedrogeerd heeft dat ze sliepen
laten we het hopen....

Jadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:13

runningkawa schreef:
Ik snap wel dat ze het niet gedaan heeft om zelf fijn verder te leven
Maar in een depressie zitten betekend niet 5 kinderen afslachten
Ik bedoel, als je door kunt gaan met nunner 2, 3 enz, als ze schreeuwen en huilen en na al dat bloed, noem ik zoiets geen depressie meer.

Nee inderdaad meer iets Geestelijk gestoord. Vind het echt gewoon te erg wat ze gedaan heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:13

sorry katrien...
Als je moeder in een depressie zit, dan merk je dat als kind
dan loop je op je tenen
Dan ben je niet zo aandachtig in een spelltje

been there, done that....

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:14

ja laten we dat voor ze hopen runningkawa ...

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:15

runningkawa schreef:
Laten we het maar hopen dat ze de kinderen idd eerst gedrogeerd heeft dat ze sliepen
laten we het hopen....

dat is ook al een optie ...
ulinoco_maud: wij proberen dan ook geen excuses ofzo te zoeken ... sommige mensen bekijken dit gewoon helemaal verkeerd! op deze manier gaan andere mensen die depressief zijn of dergelijke geen hulp durven zoeken en zal dit nog vaker gaan gebeuren! en dat is geloof ik ook niet de bedoeling ...

runningkawa: ik zit in hetzelfde schuitje ... maar ik denk niet dat je dat kan vergelijken .... ik zit zelf ook in een depressie en ik denk niet dat ook maar iemand op school dat kan merken aan mij, deurtje dicht en niemand die er iets van weet ... niemand op school die mij constant in het oog houd om te zien of ik echt wel geen mes bovenhaal ... ook mijn ma is depressief, en ik vertrouw haar toch ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:17

Ik vertrouwde mijn moeder niet
ik dacht elke dag dag ze zelfmoord had gepleegd als ik haar niet direct zag...

En je loopt zo op je tenen, je ziet alles anders.
Die kreeg echt niet de deur opslot zonder dat je dat merkte...