Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juulja schreef:Nee dat bedoel ik, het kan dan wel lekker klinken .. net zoals dat andere liedje van snoop dog (is even naam kwijt) waar er heel de tijd zo'n klik geluid met de tong wordt gemaakt.. klinkt lekker.. maar de tekst ga ik niet eens naar luisteren.. nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel sommige liedjes van Eminem kan meeblèren, maar dat vind ik persoonlijk weer een ander verhaal..
@sronnie : Het staat er ook "jullie zullen wel denken: waar maak je je druk om, maar ik doe het lekker toch".. en eigenlijk moet dat wel, want je kan geen discotheek meer in of je hoort "yo hot chick I wanna f*ck you.. en het is dan maar muziek ook dit vind ik een onderdeel van discriminatie, alsof vrouwen er alleen maar zijn om de fietsen!
@soet khoor op dit moment een liedje van de PCD van wait a minute, en inderdaad.. I don't need a man is ook niet echt aardig maar nog niet zoals I wanna fiets you..
En nog maar weer een voorbeeld van opzichtelijke delletjes die liever naakt door beeld huppelen om aandacht te krijgen i.p.v bekendheid krijgen om hun talent..
Christina Aguilere, ja die was ook een tijdje een voorbeeld maar die vind ik ook zéker zang talent hebben!
Duhelo schreef:Geen inhoud Huh?
in de meeste liedjes zitten er inderdaad veel scheldwoorden, en vaak wel discriminerend spul.
Maar als je de liedjes van eminem, Xzibit, Chamillionaire, etc , écht beluisterd, dan merk je dat ze echt iets willen zeggen, en ook iets te zeggen hebben.
Het is dus niet omdat ze es F*ck zeggen dat ze maar uit hun nek l*llen...
topsylover schreef:Akon`s beste nummer naast Pot Of Gold![]()
Lekkere muziek, leuke tekst, en Snoop natuurlijk he!
Nee die rock/metalmuziek dan, beetje headbangen en je hebt een fanclub![]()
Ik heb zó'n godse hekel aan die muziek.![]()
heeft ook te maken met mijn angst voor gothics maar dat is niet belangrijk
naadje24 schreef:gelukkig zit er een knop op mijn radio/tv enz..
want zodra die " nigga" muziek opkomt gaat het gelijk ook weer af!
wat een stakkers zeg!
beetje stoer doen met wijven en auto's die allemaal gehuurd zijn.....
zinnige muziek maken ze niet maar valt blijkbaar erg goed in de smaak bij de jeugd (aangezien de meesten geen drol begrijpen van wat ze rappen)
laat ze eens over wat zinnigs gaan rappen en hun opbrengsten voor een gedeelte naar een goed doel zetten in plaats van de macho uit te hangen die ze niet zijn....
topsylover schreef:heeft ook te maken met mijn angst voor gothics maar dat is niet belangrijk
Soet schreef:Opzich ging het mij daar niet om: Alleen ze zichtzelf zoo hard tegen. Als je gen man nodig hebt, zul je niet in je lingerie sexie staan dansen hé ..
Duhelo schreef:Geen inhoud Huh?
in de meeste liedjes zitten er inderdaad veel scheldwoorden, en vaak wel discriminerend spul.
Maar als je de liedjes van eminem, Xzibit, Chamillionaire, etc , écht beluisterd, dan merk je dat ze echt iets willen zeggen, en ook iets te zeggen hebben.
Het is dus niet omdat ze es F*ck zeggen dat ze maar uit hun nek l*llen...
marije86 schreef:en de muziek waar jij naar luisterd...geven die mensen wel geld aan goeie doelen?
naadje24 schreef:marije86 schreef:en de muziek waar jij naar luisterd...geven die mensen wel geld aan goeie doelen?
ja wel degelijk ja!
ik luister namelijk niet alleen naar hardcore ofzo....
ik vind marco borsato en do bijv. hele goede artiesten
en ja die doen wat voor de mensheid........
die hebben tenminste ook teksten die je raken en ergens over gaan...
marije86 schreef:ik zeg ook niet dat je alleen naar hardcore etc luisterd![]()
Ik luister dat zelf ook en vind dat ook goeie muziek
Marco borsato vind ik ook wel goed,sommige nummers dan
en ook echt super dat hun zich zo inzetten voor anderen!
maar ik weet ook wel zeker dat rappers dat ook doen...50 cent is bijv begonnen met iets voor aids
Juulja schreef:Het enige wat ik hierop kan zeggen is; NAJAAAA!!
Ik vind dat hele Yo ik ben een nigga uit tha Hood yo ik ben though ook wel zo dom..
En dan kunnen ze wel zeggen dat wij discrimineren, maar je hoort de blanken volgens mij niet roepen "Yo ik ben een boerenpummel uit de goot en ik ben neergeschoten yo"..
Het is zo dat je om een succesvolle rapper te zijn: zwart moet zijn, (oke, met uitzondering van) veel gediscrimineerd moet zijn, 10 keer moet neergeschoten zijn en vooral véél elende meemaken, anders kun je geen enkele tekst schrijven die zo diepzinnig is als de tekst: "pasteitje, cakje, pasteitje, magnetron"! (en dat zouden we toch heel jammer vinden...)
Ben ik nou de enige die me hier zo uitermate aan ergert??
naadje24 schreef:gelukkig zit er een knop op mijn radio/tv enz..
want zodra die " nigga" muziek opkomt gaat het gelijk ook weer af!
wat een stakkers zeg!
beetje stoer doen met wijven en auto's die allemaal gehuurd zijn.....
zinnige muziek maken ze niet maar valt blijkbaar erg goed in de smaak bij de jeugd (aangezien de meesten geen drol begrijpen van wat ze rappen)
laat ze eens over wat zinnigs gaan rappen en hun opbrengsten voor een gedeelte naar een goed doel zetten in plaats van de macho uit te hangen die ze niet zijn....
Nanouschka_w schreef:ik werk toevallig met heel getalenteerde jongeren die echt wel nadenken over hun beats en lyrics hoor
het is maar net hoe je het bekijkt, maar als je hun inspanningen ziet weet je dat het voor hen in ieder geval wel om muziek maken gaat
Citaat:InderdaadMaar veel rappers en andere zangers staan onder druk van hun 'baas' en hebben een bepaald contract.
Ik héb van genoeg rappers later gehoord dat ze bepaalde muziek helemaal niet wouden zingen hoor..
botje schreef:Ik zeg ook niet dat ik alles slecht vind, rap zal vast ook een manier van je gevoel uiten zijn. En als zij dan op die manier een nummer in elkaar kunnen zetten vind ik dat goed.
Maar als die nummers vervolgens alleen maar over bitches en ho's gaan, njah, je snapt wat ik bedoel. DAT is blijkbaar nodig om succes te krijgen, en dan vind ik dat je het geen muziek meer kan noemen.