2 jaar voor man die 40 botten van baby breekt..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 2 jaar voor man die 40 botten van baby breekt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:03

avanti4ever schreef:
jij mag dat niet volwassen vinden hoor wild wings ik wordt 26 btw , euhm tja kan daar gewoon niet tegen...

dat er meer achter kan zitten prima maar nee al hebbie nog zo'n klere tijd gehad dan nog doe je dit niet klaar

daarbij is dat geen excuus, en ken ik mensen die zelf een klere tijd gehad hebben maar dat niet doen, en waarom niet?? omdat die inzicht hebben en wel snappen dat dat niet hoort... anyway laat maar.....

Ik vind je erg kortzichtig voor iemand van 26 (je mag dan ook wel op je spelling letten, sorry Bloos ) als ik dat even zo mag zeggen.

Ik zeg ook dat het geen poging is om het goed te praten, dus geen excuus.
En nee, je doet dit niet.. er zijn mensen die dit dus wel doen, kennelijk.

Natuurlijk HOORT het niet, uiteraard niet.
Maar mensen kunnen zoveel mee maken en er kan zoveel in iemand omgaan.. daar heeft denk ik niemand enige weet van, je kan mensen niet met elkaar vergelijken want iedereen gaat anders met gebeurtenissen en gedachtes om. Weinig mensen doen dit nou echt voor hun lol of terwijl ze een prima leven hebben.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:06

@wildwings; Sorrry, ik typ te snel nu dus qua spelling heb je gelijk
qua kortzichtigheid niet maar goed dat terzijde meningen verschillen en dat kan op een forum er stond niet voor niks onder beetje fel toch? maar zoals ik al zei ... laat maar..

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:11

Citaat:
weet van, je kan mensen niet met elkaar vergelijken want iedereen gaat anders met gebeurtenissen en gedachtes om. Weinig mensen doen dit nou echt voor hun lol of terwijl ze een prima leven hebben.

ja iedereen gaat anders met gebeurtenissen en gedachtes om weet ik ... maar dan nog nee ik kan voor dit geen enige vorm van medelijden oid opbrengen. dan maar kortzichtig (wat ik echt niet ben)
dat die persoon het niet voor zijn lol deed snap ik maar goed ...

ik stop ermee nee niet omdat dat een makkelijke uitweg is om onder een discussie uit te komen maar omdat ik er toch niet anders over ga denken nooit en zeker niet bij +/- 40 botbreuken Gaat iemand een keer defout in en zoekt hulp tja dan kan ik daar genuanceerd over denken maar met dit? nee.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:15

Jezus mina die zou je toch gelijk alle botten in zijn lijf breken als je die tegen komt, een baby wat kan die nou fout doen? Helemaal niets.

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:16

Wat is dit belachelijk zeg... Ik vind twee jaar echt veel te weinig voor dit! Ik hoor hier in NL veel te vaak dat mensen bij ernstige misdaden er veel te makkelijk mee weg komen..

Voor een verkrachting oid.. krijgen de daders vaak niet eens een celstraf.. en anders ook maar hooguit een paar maanden..

Zou je zoiets in een aantal andere landen doen.. wordt je gruwelijk gestraft..

Raar land af en toe zeg Hamer

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:15

als ze eerst al zijn 40 botten breken voor dat hij de cel in gaat vind ik het prima... maar dan niet behandelen en lekker scheef laten groeien..

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:16

Maar 2 jaar, jeetje, voor kindermishandeling moet toch minstens 5 jaar staan vind ik!

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:17

Te kort... schandalig dit dat je daar maar 2 jaar voor krijgt.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:19

Denk/hoop dat z'n leven in de gevangenis wel tot een hel wordt gemaakt door medegevangenen. Hoorde dat kindermishandelaars/verkrachters ver onderaan in de pikorde staan, dus... Zal wel twee jaar hel voor 'm zijn. Maar het blijft schandalig idd.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:32

Als die man TBS krijgt dan kan ie nog een heleboel jaar vastzitten dacht ik.
Laten we dat maar hopen. Ik probeer meestal niet te oordelen want ik weet er niet genoeg van, maar zolangzamerhand weet ik wel zeker dat het rechtssysteem hier van geen kanten klopt.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:33

2 jaar?

Tis echt belachelijk hier.

2 jaar is niks Koe

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 01:04

Ik hoorde op de radio dat de man 'maar' 2 jaar kreeg omdat hij er helemaal doorheen zat en zn andere 2 kinderen wel goed heeft verzorgd en opgevoed. Hij heeft het babytje gepakt zo hardhandig vastgepakt dat het al die 40 botjes brak..vandaar gok ik maar die 2 jaar.. kan helaas niets meer aan veranderd worden, vind het nog steeds van de zotte dat die man maar 2 jaar heeft gekregen en datz onder TBS notabene.

Katia, tbs komen vaak mensen terecht die oa ontoerekeningsvatbaar zijn. Ze krijgen dan detentie als het ware, met psychische en medische behandeling, om zo weer straks goed de maatschappij in terug te kunnen keren... Deze vader mankeerd dus duidelijk wat en zonder therapie bljft dat lichtje uit in zn kop...wat gebeurd er dan na de 2 jaar...

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 01:09

maar 2 jaar...
niet normaal...!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:53

Tsja, zo gaat dta hier in Nederland...Verschrikkelijk voor dat kindje..als hij of zij 3 is komt papa weer gezellig terug..Zulke mensen moeten ze levenslang opsluiten..

'De man zit er helemaal doorheen, en heeft zijn andere kinderen wel normaal opgevoed..' ...Zoals het hoort ja, ik hoop dta hij de rest van zijn leven nachtmerries heeft en nooit meer uit die put komt, waarin hij nu zit...En ze zeggen we tdat er niks gebeurd is met zijn andere kinderen, wie weet gebeurde er achter gesloten deuren genoeg, maar komt dat nooit meer aan het licht..

Ronduit belachelijk

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:12

Walgelijk zeg! Ik kan uit ervaring zeggen dat het gekmakend is als je baby lastig is, maar zo'n wezentje heeft geen ander communicatiemiddel dan huilen om kenbaar te maken dat er iets niet goed is. En kan me zo voorstellen dat als er iets gebroken is zo'n kind alleen maar harder en harder gaat schreeuwen Clown
Echt, ik gruwel er van dat iemand een hulpeloos kindje iets aan doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:19

Die vent hadden ze op moeten sluiten en nooit meer los moeten laten, nee beter bij hem ook 40 botten breken...
2 jaar, belachelijk zo kort...kan hier echt pissed om worden, arm weerloos kindje pakken
Echt weer nederlands...zulke "straf" kan het beter knuffel noemen

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:34

Jeetje, waar gaat deze wereld naar toe? De dingen die je tegenwoordig allemaal hoort. 40 Botten van een onschuldige baby breken? Hoe stom kun je zijn? En dan maar 2 jaar..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:54

2 jaar?? Dat is toch veel te weinig!

Zo'n gek hoort de rest van zijn leven achter de tralies door te brengen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:02

Met een beetje hardhandig oppakken breek je echt geen 40 botten bij een baby hoor, daar is echt buitenproportioneel geweld bij nodig.

Schandalig, de nederlandse rechtspraak wordt meer en meer een aanfluiting!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:32

LiNdA1986 schreef:
2 jaar?? Dat is toch veel te weinig!

Zo'n gek hoort de rest van zijn leven achter de tralies door te brengen

Inderdaad. Ik SNAP het gewoon niet, iedereen vind het vréselijk wat die man gedaan heeft. Zitten er dan alleen maar botte zakken steen in pakjes bij het OM?
Of is het strafrecht in nederland zo krom geregelt dat je mensen zo vreselijk mishandelen kan en er met dit flut strafje vanaf kan komen. Ik mag hopen dat hij na de celstraf uit de buurt van kinderen moet blijven?
Er moet lijkt mij ook aardig wat geweld voor nodig zijn om botten van baby's te breken. Die zijn nog zo flexibel op die leeftijd!
Nee ik sta echt weer verbijsterd

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:42

In Nederland mag niks; en kan alles. Dat is hier wel een voorbeeld van. Veel en veels te weinig. Je weet toch waar je aan begint als vader zijnde? Teveel van het vaderschap gevraagd? Was deze baby een probleembaby?

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:41

Ik had het gelezen ja.. Vreselijk.. Lips are sealed

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:31

Eigenlijk hadden ze hem 40 jaar moeten geven, voor elk bot een jaar.. Dat arme kind!