Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kims schreef:en dan te bedenken dat er een 20 weken echo bestaat waarna je kan beslissen, als je kindje iets heeft, om abortus te plegen. Op mijn stage was er een vrouw die abortus liet plegen omdat haar kind een hazenlipje had
Ik vraag me ook af in hoeverre dit kind ooit een gezond leven zou kunnen leiden. Waarschijnlijk heeft het longproblemen, en een geestelijke achterstand. De tijd zal het leren denk ik..
plien4tarzan schreef:Ik ben het met TS eens. Maar zo voel ik me ook over baby´s met ernstige afwijkingen zoals open ruggetjes of ernstige hartafwijkingen die voor hun eerste levensjaar al 7 operaties hebben om hun leven maar zo lang mogelijk te "rekken".
Als je je dan weer inleeft in het gevoel van de ouders, dan snap ik weer wel waarom die tot het uiterste willen gaan om hun kinderen te redden, maar ik persoonlijk vind het moreel gezien niet echt kunnen. (don´t shoot me)
Ik hoop dat dit meisje zo gezond als mogelijk op kan groeien.
Poenarie schreef:plien4tarzan schreef:Ik ben het met TS eens. Maar zo voel ik me ook over baby´s met ernstige afwijkingen zoals open ruggetjes of ernstige hartafwijkingen die voor hun eerste levensjaar al 7 operaties hebben om hun leven maar zo lang mogelijk te "rekken".
Als je je dan weer inleeft in het gevoel van de ouders, dan snap ik weer wel waarom die tot het uiterste willen gaan om hun kinderen te redden, maar ik persoonlijk vind het moreel gezien niet echt kunnen. (don´t shoot me)
Ik hoop dat dit meisje zo gezond als mogelijk op kan groeien.
Ik ben het helemaal met je eens.
Opzich best wel egoïstisch, maar ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben als het mogelijk was!
Kims schreef:en dan te bedenken dat er een 20 weken echo bestaat waarna je kan beslissen, als je kindje iets heeft, om abortus te plegen. Op mijn stage was er een vrouw die abortus liet plegen omdat haar kind een hazenlipje had