Miss_Maya schreef:Idd maar toch , er zijn zoveel mensen die gevaarlijke dingen doen !
Tja, soms gaat het goed, soms niet. Vind dat eerlijk gezegd niet echt een argument.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Maya schreef:Idd maar toch , er zijn zoveel mensen die gevaarlijke dingen doen !
Ashkerlon schreef:... zelfs de vaste verzorgers van die beesten zorgen dat er altijd 2 hekkens tussen hen en het dier zitten.
Citaat:,,Ik weet niet hoe het kon gebeuren'', zegt haar vader Willy Aerts, volledig van de kaart door de dood van zijn dochter. ,,Misschien hebben ze haar aangevallen, omdat haar hondje hen gek maakte? Misschien is het anders gegaan.''
Miss_Maya schreef:Dom zou ik het trouwens niet noemen ..
Ze kent die beestjes van jongs af aan . En ze denkt die te vertrouwen maar ze had het mis . En zo zijn mensen ook , alleen zonder een dodelijk afloop .
Honder bijten toch vaker en vaker mensen dood , dus honden houden is ook dom ? Zo kan je bezig blijven he ..
Ik vind het nog al naïef om zo iemand dom te noemen terwijl je nog niet eens weet hoe het in mekaar zit .
Jullie weten niks over haar leven , waarom ze bij die dieren in de kooi gaat . Maar geloven wel de media die verzint dat ze een sleuteldief is . (Pik maar eens iets wat je krijgt) .
Ik ga het hele verhaal nog niet eens opnieuw typen maar je kan wel zeggen dat ze echt steun bij die dieren vond .
Citaat:Miss_Maya schreef:
Dom zou ik het trouwens niet noemen ..
Ze kent die beestjes van jongs af aan . En ze denkt die te vertrouwen maar ze had het mis . En zo zijn mensen ook , alleen zonder een dodelijk afloop .
Honder bijten toch vaker en vaker mensen dood , dus honden houden is ook dom ? Zo kan je bezig blijven he ..
Ik vind het nog al naïef om zo iemand dom te noemen terwijl je nog niet eens weet hoe het in mekaar zit .
Jullie weten niks over haar leven , waarom ze bij die dieren in de kooi gaat . Maar geloven wel de media die verzint dat ze een sleuteldief is . (Pik maar eens iets wat je krijgt ) .
Ik ga het hele verhaal nog niet eens opnieuw typen maar je kan wel zeggen dat ze echt steun bij die dieren vond .
Miss_Maya schreef:.
Honder bijten toch vaker en vaker mensen dood.
Miss_Maya schreef:Dom zou ik het trouwens niet noemen ..
Ze kent die beestjes van jongs af aan . En ze denkt die te vertrouwen maar ze had het mis .
roxiie schreef:Dát is nou juist wat ik er wel zo dom aan vind. Ze kende die beesten al van jongs af aan, als je al zo lang met die dieren omgaat weet je ook dat het wilde dieren zijn ( ik neem aan dat als je met zulke beesten omgaat je er ook enige kennis van hebt), en dat ze dat ook altijd zullen blijven, hoe lief, onschuldig etc.. ze ook zijn
Lise81 schreef:Het is misschien wel inderdaad een hard oordeel, de Olmense Zoo wil natuurlijk niet verantwoordelijk zijn hiervoor en ze kunnen alleen niet aansprakelijk zijn voor het gedrag van hun eigen dieren wanneer een ander persoon iets "verkeerds" gedaan heeft.
Nu blijven het wilde dieren, ook al kennen ze je en heb je een goede band met ze. Lijkt me soms inderdaad moeilijk te begrijpen. Toch gebeurd het met dit soort dieren vaker. Vroeger was het de leeuwen temmer, nu is het een soort "verzorgster".
Mensen vergissen zich vaak in dieren, het zijn nu eenmaal geen mensen! (klinkt trouwens eng, slapen tussen de jachtluipaarden- doe mij maar gewone katten!)
Wens je nicht veel sterkte, lijkt me onbegrijpelijk moeilijk als een dier de reden is van de dood.