Verdonk kan het maar niet laten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Re: Verdonk kan het maar niet laten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:51

Ik geef toch nergens aan dat ik denk dat de straffen meteen heftiger worden?
Ik geef enkel weer dat de gevangenissen overvol zitten en er zal vast wel een rede voor zijn dat er niet meer bijgebouwd wordt.
Kost een hoop centen gezien de beveiliging en personeel e.d. .

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:51

Elinee schreef:
en juist omdat er hier geen plaats voor is, en hun hier inprincipe toch de gast zijn. vind ik uitzetten van criminele buitenlanders een heel goed plan Lachen

En die met een Nederlands paspoort? Daar gaat het nu over... dat is dus het probleempje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:53

Nederlands paspoort of dubbel, want dat hebben de meeste

Maar nogmaal, raddraaiers allemaal harder aanpakken, kan me het kleurtje niet bommen
Geen taakstrafjes en die onzin
Of voor erge dingen 2 jaar.
Aanpakken die rommel en als het nodog is van straat houden en nooit meer loslaten
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-02-07 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:54

Nadya schreef:
En wat doen we dan met al die Nederlandse criminelen? Die mogen van mij ook naar een onbewoond eiland, hoor, met een grote bosbrand erop ofzo. Boos!

Dat ze buitenlandse criminelen het land uit zet, prima (al vind ik dat ze zwaarder gestraft moeten worden), maar dat ze veel mensen die hier een normaal leven probeerde op te bouwen er uit heeft gezet, gaat mij ook echt te ver. Ik vind dat mens helemaal niks.

mensen die hier een normaal leven op proberen te bouwen, en dat ook netjes & zonder illegale dingen doen, hoeven van mij ook echt niet weg, maar ik vind het HEEL goed van verdonk, dat ze de ''moeite'' neemt om wat aan de criminele/illegale buitelanders te doen. waar gaat het met nederland heen als we ze maar blijven ''knuffelen''?
en wat betreft de nederlandse criminelen? daar geld precies het zelfde voor.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:56

ik vind het geen probleem dat criminele lui die niet uit nederland komen, direct terug mogen naar hun eigen land... kun je je niet gedragen, ga je dat maar fijn in je eigen land doen met de straffen die daar gelden, wat mij betreft niet welkom!

nog beter vind ik idd het plan om een groot eiland te gebruiken om al die criminele lui op te gooien, turk, nederlander, surinamer... whatever, zoek het daar maar lekker met zn allen uit!
maar omdat dat helaas door knuffelgedoe en wetten niet mag en mogelijk is, vind ik het een prima plan hiermee te starten, scheelt al weer een groot deel criminaliteit en alles wat dan nog in nederland over blijft en rottigheid uit haalt, zéér zware straffen.... van 100x tbs en een paar weken tot maanden in de cel leren ze toch niet

*edit: op deze manier sla je 2 vliegen in 1 klap, je hebt geen last meer van criminele etters en de mensen die zich hier wel netjes gedragen zullen ook op gaan vallen en blijken dat er zat 'goeie' zijn.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 23:24

runningkawa schreef:
Nederlands paspoort of dubbel, want dat hebben de meeste

Maar nogmaal, raddraaiers allemaal harder aanpakken, kan me het kleurtje niet bommen
Geen taakstrafjes en die onzin
Of voor erge dingen 2 jaar.
Aanpakken die rommel en als het nodog is van straat houden en nooit meer loslaten

Antilianen hebben geen dubbel paspoort, zijn gewoon Nederlander.
Aanpakken is prima, maar dat geldt voor iedereen die over de schreef gaat, daar moet gewoon meer aandacht voor komen.
Een verder, hemeltje wat een angstige mensen zijn er toch, alles wat anders is is slecht, zielig hoor.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 23:27

Hemeltje wat zijn er toch kortzichtige mensen, wanneer iemand iets aankaart m.b.t. buitenlanders meteen denken dat zij alles wat anders is slecht vinden.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 23:42

Gewoon paspoorten af gaan geven bij goed gedrag. Fout gedrag paspoort weer inlveren. Is het probleem opgelost kan je ze zo uitzetten.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 23:46

Babsiej schreef:
Gewoon paspoorten af gaan geven bij goed gedrag. Fout gedrag paspoort weer inlveren. Is het probleem opgelost kan je ze zo uitzetten.

Waar naar toe uitzetten, het is een Nederlands paspoort dus ze kunnen altij Nederland weer inkomen (had ik al uitgelegd)

Je kan niet zomaar iemands paspoort innemen, daar zijn gelukkig regels voor.

Dan zou dat voor iedere Nederlander moeten gelden, dus dan moet ook jij iedere maand naar een politiebureau om jouw gedrag te laten checken.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 23:49

Zou niet eens een slecht idee zijn Knipoog En dat paspoort neem je in , en dan kunnen ze weer lekker terug, geld trouwens voor iedereen hoor.. En de straffen mogen hier voor mij ook veel strenger.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 23:52

vind dat ook een goed idee, criminele buitenlanders eruit! uiteraard voor de nederlandse criminelen veel zwaardere straffen!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 23:57

Het zijn gewoon nederlanders. Dus terugsturen kan niet.
Ik zeg trouwens niet dat het geen probleem is. Dat besef ik terdege.
Ik ben van de harde aanpak. Dus als iemand (allochtoon en autochtoon) iets doet wat niet kan en mag moet gestraft worden. dit heeft bij mij niks met huiskleur of afkomst te maken.

maar jeetje mina, wat worden dingen weer makkelijk geroepen en wat wordt het populistisch gemaakt.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 00:16

Tja.. alle Friese criminelen moeten we ook maar weer terugsturen naar Friesland. Antilianen zijn gewoon Nederlanders. De Antillen horen bij het Koninkrijk der Nederlanden. Dat er een maatschappelijk probleem is met een deel van de Antilliaanse jeugd is een Nederlands probleem. Dat probleem is niet op te lossen door ze maar weg te doen, omdat het ons "echte, blanke Nederlanders" niet goed uitkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 10:28

Maar het is wel bekend dat veel zooi van daar hierheen komt profiteren
Veel fatsoenlijke blijven daar, het is daar niet te heet onder de voeten.
Dus er flink wat an gaan doen lijkt me heel normaal.

Maar imo zijn alle straffen te laag, ook voor de helemaal Nederlanders
Aanpakken die hap

echte criminele buitenlanders of met 2 paspoorten, hup eruit. dan is er hier weer plek in de cellen om de Nederlandse rommel aan te pakken en langer te laten zitten. Want Nederlandse rommel is er ook genoeg Weg het hotel, water en brood, geen TV sportzaal enz enz enz
.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:00

Het wordt tijd dat de Antillen een zelfstandige staat worden, los van Nederland! Ja

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:02

sarabande schreef:
Babsiej schreef:

Waar naar toe uitzetten, het is een Nederlands paspoort dus ze kunnen altij Nederland weer inkomen (had ik al uitgelegd)

Je kan niet zomaar iemands paspoort innemen, daar zijn gelukkig regels voor.

Dan zou dat voor iedere Nederlander moeten gelden, dus dan moet ook jij iedere maand naar een politiebureau om jouw gedrag te laten checken.

goed idee dus om nieuwe regels in te stellen dat je wél zomaar iemands paspoort in mag nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:45

faye schreef:
Het wordt tijd dat de Antillen een zelfstandige staat worden, los van Nederland! Ja

Dat dit nog niet is gedaan snap ik nog steeds niet
Leer ze hun eigen rommel maar eens oplossen daar.

Dubbele paspoorten weg, want je wilt Nederlander zijn of niet
En dan moet Nederland eens durven zeggen, buitenlandse criminelen Doei, doei
Zodat ook Nederland hun eigen rommel eens op kan gaan lossen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 11:56

runningkawa schreef:
Dat dit nog niet is gedaan snap ik nog steeds niet
Leer ze hun eigen rommel maar eens oplossen daar.

Dubbele paspoorten weg, want je wilt Nederlander zijn of niet
En dan moet Nederland eens durven zeggen, buitenlandse criminelen Doei, doei
Zodat ook Nederland hun eigen rommel eens op kan gaan lossen

Dubbel paspoort is totaal off topic

De rommel die ze daar hebben komt door ons. Dit zijn nakomelingen van de slaven die Nederlandse schepen uit hun eigen gebieden haalden en waar een groot deel van de rijkdom van Nederland vandaan komt. Daarna hebben die slaven jaren voor ons daar gewerkt, tot dat niet meer mocht (Nederland was het laatste land dat met de handel in slaven stopte) en we hun met ONZE rotzooi hebben laten zitten.
Het wordt tijd dat we hen helpen die eens op te ruimen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:58

valerm schreef:
dat gezeur op rita constant.ik vind haar een super vrouw.En om eer lijk te zeggen criminele Antiliaanse jongeren met een Nederlands paspoort kan je beter kwijt dan rijk zijn.Van mij mag je elke crimineel eruit gooien.

Hoe wil je het alleen juridisch voor elkaar krijgen om een Nederlander naar Nederland uit te zetten?? ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:59

Dubbel paspoort is voor mij gewoon algemeen
Het gaat me niet om alleen maar de antillianen, maar alle bras die hier heen komt omdat het lui lekker land is.

Er is genoeg geld in dat land gestopt, maar een groot deel wil daar zelf niet
Je kunt geld blijven geven, maar het verdwijnt daar als sneeuw voor de zon, zonder verandering.
Nee, echt tijd dat ze daar zelf hun boontjes gaan doppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:00

Elinee schreef:
goed idee dus om nieuwe regels in te stellen dat je wél zomaar iemands paspoort in mag nemen!

Vind je dat nog zo'n goed idee als je je beseft dat die regels dan ook op jou van toepassing zijn??

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:01

valerm schreef:
dat gezeur op rita constant.ik vind haar een super vrouw.En om eer lijk te zeggen criminele Antiliaanse jongeren met een Nederlands paspoort kan je beter kwijt dan rijk zijn.Van mij mag je elke crimineel eruit gooien.

en wat nou als ze niet antiliaans zijn? Maar wel crimineel en nog net iets meer nederlander dan deze jongen die zelfs een nederlands paspoort heeft? Mogen die blijven? Klinkt logisch ja Ja

Wat is die verdonk toch een ontzettende freak! Ik begrijp gewoon helemaal niets van haar! Ik kan er echt niet opkomen bij haar. Walgelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:02

Ik denk dat het een goed idee zou zijn om bij een dubbele nationaliteit de verworven nationaliteit af te nemen bij crimineel gedrag.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 12:03

runningkawa schreef:
Dubbel paspoort is voor mij gewoon algemeen.

Hoog tijd dat je je wat genuanceerder in de zaken gaat verdiepen dus.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:04

Alexx schreef:
valerm schreef:

en wat nou als ze niet antiliaans zijn? Maar wel crimineel en nog net iets meer nederlander dan deze jongen die zelfs een nederlands paspoort heeft? Mogen die blijven? Klinkt logisch ja Ja

Criminele allochtonen naar hun eigenland, criminele autochtonen opsluiten en dan niet met zo'n banketstaaf strafje maar eens een keer échte straffende straffen bedenken.

Wat is er gebeurd met water en brood in een hokje van 3 x3 met een stapelbed? Lijkt mij beter dan een ruime cel met tv, 3x perdag goed eten en allerhande 'leuke' activiteiten zoals sport toernooien e.d. HET IS GEEN VAKANTIEOORD!