Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elinee schreef:en juist omdat er hier geen plaats voor is, en hun hier inprincipe toch de gast zijn. vind ik uitzetten van criminele buitenlanders een heel goed plan
Nadya schreef:En wat doen we dan met al die Nederlandse criminelen? Die mogen van mij ook naar een onbewoond eiland, hoor, met een grote bosbrand erop ofzo.![]()
Dat ze buitenlandse criminelen het land uit zet, prima (al vind ik dat ze zwaarder gestraft moeten worden), maar dat ze veel mensen die hier een normaal leven probeerde op te bouwen er uit heeft gezet, gaat mij ook echt te ver. Ik vind dat mens helemaal niks.
runningkawa schreef:Nederlands paspoort of dubbel, want dat hebben de meeste
Maar nogmaal, raddraaiers allemaal harder aanpakken, kan me het kleurtje niet bommen
Geen taakstrafjes en die onzin
Of voor erge dingen 2 jaar.
Aanpakken die rommel en als het nodog is van straat houden en nooit meer loslaten
Babsiej schreef:Gewoon paspoorten af gaan geven bij goed gedrag. Fout gedrag paspoort weer inlveren. Is het probleem opgelost kan je ze zo uitzetten.
sarabande schreef:Babsiej schreef:Gewoon paspoorten af gaan geven bij goed gedrag. Fout gedrag paspoort weer inlveren. Is het probleem opgelost kan je ze zo uitzetten.
Waar naar toe uitzetten, het is een Nederlands paspoort dus ze kunnen altij Nederland weer inkomen (had ik al uitgelegd)
Je kan niet zomaar iemands paspoort innemen, daar zijn gelukkig regels voor.
Dan zou dat voor iedere Nederlander moeten gelden, dus dan moet ook jij iedere maand naar een politiebureau om jouw gedrag te laten checken.
faye schreef:Het wordt tijd dat de Antillen een zelfstandige staat worden, los van Nederland!
runningkawa schreef:Dat dit nog niet is gedaan snap ik nog steeds niet
Leer ze hun eigen rommel maar eens oplossen daar.
Dubbele paspoorten weg, want je wilt Nederlander zijn of niet
En dan moet Nederland eens durven zeggen, buitenlandse criminelen![]()
Zodat ook Nederland hun eigen rommel eens op kan gaan lossen
valerm schreef:dat gezeur op rita constant.ik vind haar een super vrouw.En om eer lijk te zeggen criminele Antiliaanse jongeren met een Nederlands paspoort kan je beter kwijt dan rijk zijn.Van mij mag je elke crimineel eruit gooien.
Elinee schreef:goed idee dus om nieuwe regels in te stellen dat je wél zomaar iemands paspoort in mag nemen!
valerm schreef:dat gezeur op rita constant.ik vind haar een super vrouw.En om eer lijk te zeggen criminele Antiliaanse jongeren met een Nederlands paspoort kan je beter kwijt dan rijk zijn.Van mij mag je elke crimineel eruit gooien.
runningkawa schreef:Dubbel paspoort is voor mij gewoon algemeen.
Alexx schreef:valerm schreef:dat gezeur op rita constant.ik vind haar een super vrouw.En om eer lijk te zeggen criminele Antiliaanse jongeren met een Nederlands paspoort kan je beter kwijt dan rijk zijn.Van mij mag je elke crimineel eruit gooien.
en wat nou als ze niet antiliaans zijn? Maar wel crimineel en nog net iets meer nederlander dan deze jongen die zelfs een nederlands paspoort heeft? Mogen die blijven? Klinkt logisch ja