Wij vrouwen zijn door de mand gevallen ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Wij vrouwen zijn door de mand gevallen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:42

Mijn moeder verstopt altijd haar nieuwe kleren 2 week, en verteld dan aan vader dat ze die al een tijd in de kast had hangen (en dus niet nieuw is Nagelbijten / Gniffelen)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:50

nou dat is dan niet gelogen Haha!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:54

eigenlijks nog nooit over aankopen (misschien wel over de prijs Bloos )
over de prijs van de paardentroep hoef ik niet te liegen,
meneer weet daar donders goed de prijs van.
ik wacht vaak af, tot ie zelf weer iets koopt,
voor zijn motor of race auto Haha!
goed excuse om zelf weer de ruitersport zaak in te duiken Knipoog

Vanillala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 11:44

Ik vertel altijd heel netjes wat ik precies gekocht heb en hoeveel dat kostte. Behalve kado'tjes voor hem natuurlijk. Volgens mij doet hij eerder stiekem wat duurdere uitgaven dan ik. Zie ik opeens een nieuw boek in de kast staan en is het van 'oja, had ik dat niet gezegd dan?' Maar maakt ook niet uit, want we hebben naast een gezamelijke rekening ook gewoon ons eigen geld.

Maar nu is hij een poos weg en kan ik doen en laten wat ik wil haha! Duivel

ZesiramJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 11:47

Ik ben zelf nogal op mijn centen, dus ik als ik een dure aankoop doe, dan overleg ik sowieso eerst even. Laat staan dat ik ergens over zou liegen. Ik heb ook geen aparte bankrekening. Andersom precies hetzelfde. We kunnen allebei zien hoeveel geld er is opgenomen van de rekening, dus je ziet zo wat de ander heeft uitgespookt. Ik kan me echt niet voorstellen dat je daar over moet liegen ( maar ja, mijn man zegt ook dat ik gewoon moet kopen wat ik wil ).

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 11:49

maar dat zegt jouw man alleen maar omdat ie weet dat je toch geen overwachtse grote uitgaven doet.

ZesiramJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 11:50

Dat klopt, ik schaam me al dood als ik onverwacht 50 euro ergens aan moet uitgeven ( met name mijn paard Bloos ). Hij moet me eerder aanmoedigen wat te kopen ( rare vrouw ben ik eigenlijk als ik het hier zo lees Haha! )

flyinglady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 11:52

erleyne schreef:
Ik ben zelf nogal op mijn centen, dus ik als ik een dure aankoop doe, dan overleg ik sowieso eerst even. Laat staan dat ik ergens over zou liegen. Ik heb ook geen aparte bankrekening. Andersom precies hetzelfde. We kunnen allebei zien hoeveel geld er is opgenomen van de rekening, dus je ziet zo wat de ander heeft uitgespookt. Ik kan me echt niet voorstellen dat je daar over moet liegen ( maar ja, mijn man zegt ook dat ik gewoon moet kopen wat ik wil ).

Als ik van plan ben dure uitgave te maken overleg ik ook eerst altijd even.
Maar mijn hubbie weet dat ik nooit zomaar iets geks zou doen en andersom idem dito.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 11:52

Ik beken, ik doe het ook. Haha!

Als hij vraagt wat iets gekost heeft wat hij dus onzinnig vindt, noem ik de prijs een stuk lager.
En setjes voor m'n paard en andere spullen neem ik meteen mee naar stal. Bloos
Met wassen ziet hij het wel, denk ook dat hij het wel doorheeft hoor maar hij zegt er niks van.
Kleding (vooral paardekleding, de rest vindt hij niet zo erg) leg ik vaak gewoon in de kast zonder het te zeggen. Tong uitsteken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 12:03

mijn hub vind alles best eigenlijk, maar hij vind wel dat ik genoeg kleding heb

*hij is gek*

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:11

Ik geef nooit stiekum ergens geld aan uit, ja misschien voor een cadeautje ofzo!
Maar goed, ik heb lekker mijn eigen salaris en dingen, ik woon nog niet samen enzo, dus dan is het ook wel anders denk ik.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:13

kleding koop ik redelijk vaak.. maar niet stiekem .. en ik geef niet veel uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:55

Ik overleg ook hoor Ja
En niet eens bij erg dure dingen Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:56

Ik overleg ook altijd, hij ook (tenzij het om tandenstoker oid gaat natuurlijk Clown)

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:07

Ik vind het nogal onvoorstelbaar dat er echt mensen zijn die tegen hun partner liegen. Ik kan me daar echt niks bij voorstellen ik overleg nog net niet met mijn man als ik een bol wol wil kopen, gewoon omdat het geld van ons is en niet alleen van mij.
Ik vind het echt een beetje raar dat er zoveel mensen zijn die dit maar "gewoon" vinden.
Als je het geld gewoon hebt om dingen te kopen waarom zou je dan liegen? Je partner zal je dat dan ook gewoon gunnen neem ik aan.
Ik mag van mijn man alles kopen wat ik wil en hij ook van mij. Nou hebben we niet overal geld voor dus het lukt niet altijd, maar als het financieel kan dan kopen we dat.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 20:51

leugentje om eigen bestwil denk ik dan Haha! Als je geen gezeur wilt over de 101 tas die je koopt dan kan ik me voorstellen dat je niet uitbundig gaat vertellen over je nieuwste aankoop Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 20:58

ik zou ook nooit liegen heb juist van de week verteld dat ik een tas wilde hebben van een bepaald merk (moeten wel ff naar de pc.hooftstraat)

Ook hij vindt me nu rijp voor Pieter Baan Kliniek Bloos!

flyinglady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 21:00

tita schreef:
ik zou ook nooit liegen heb juist van de week verteld dat ik een tas wilde hebben van een bepaald merk (moeten wel ff naar de pc.hooftstraat)

Ook hij vindt me nu rijp voor Pieter Baan Kliniek Bloos!

Waar schrok hij nou het meest van tita, van de prijs van de tas of dat je daarvoor naar de P.C. Hooftstraat moet Haha!

Deerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 21:02

Tita en flying verkeerde forum Boos!

Vin schrok natuurlijk dat hij naar de pc hoofdstraat moet rijden Tong uitsteken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 21:07

Ach over P.C.Hooftstraat rijden vind ie toevallig hartstikke leuk hij heeft ook nog maar sinds een half jaartje een nieuwe auto bovendien is autorijden zijn hobby

Ik denk de prijs van die tas hij dacht dat ie 1500 euro kostte en ik moest gelijk naar de wc van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 12:27

Dure dingen koop ik nooit.

Ik heb wel de slechte eigenschap om stiekum afslankpillen te kopen. Gelukig is de laaste aankoop van 4 jaar geleden maar toch. En natuurlijk weet ik dat pillen niet helpen. En daarbij vind ik het ook nog eens bijzonder verwerpelijk om geld uit te gaan geven aan zo iets omdat de oplossing zo simpel is: gewoon minder eten [en dat zou juist geld kunnen besparen] en meer bewegen.

Bij die aankopen ging het me ook niet op het geld, pillen kosten max €20,- maar meer om de schaamte dat ik ze toch kocht Bloos Bloos Bloos

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:12

Haha ik koop niks stiekem. Het is mn eigen geld, hoef het met geen man te delen Knipoog
Maar soms merk ik dat wel eens met mama, dan hebben we wéér iets voor het paard gekocht, en dan zit ik dat gewoon te vertellen waar papa bij is en dan zie ik mama zo een blik werpen van 'sssst'.
Maarja haha, zijn geen dure dingen zoals zadels, maar bijv. weer een dekje ofzo.
En ons paard krijgt sowieso altijd al overal de schuld van ons pap Nagelbijten / Gniffelen