Anna Nicole Smith overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Anna Nicole Smith overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 00:46

daantjuhhh schreef:
een paar weken geleden was z nog bij Oprah winfrey in de show, ze zag er toen echt heel fit uit!

tja... een overdosis sluipt er niet in he Knipoog

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 01:19

Nee, maar ik bedoel alleen dat drugsgebruikers er vaak wel onfit uitzien, slechte huid, mager, afwezig enz..
Maar ze was tijdens dat intervieuw echt aan het stralen!

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 03:58

hier was net op ET(entertainment television) een uitgebreidde show over haar overlijden, ze bleek al enkele dagen heftige koorts te hebben. er was ook een interview op met haar van een week geleden, ze zag er daar een beetje als een zombie uit. maar de amerikaanse media kennende kunnen ze ook niet die beelden eruit hebben geknipt dat ze zo overkwam.
Ik ben het trouwens wel met barbaLala eens, en ik denk idd dat het kindje in dit geval beter zonder moeder af is. hopelijk kan ze mooi anoniem opgroeien zonder achtervolgd te worden door het leven van je moeder.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:01

Ze was al bewusteloos toen men haar vond op haar hotelkamer. drugsgebruik en dan lees je dit.. wetende dat ze "problemen" heeft met die mannen die het vaderschap eisen en dan nog die familie van die Howard.. tja 1+1 is bij mij altijd nog 2.zulke mensen nemen dan the easiest way out.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:08

weet je, ik denk dat deze vrouw helemaal niet gelukkig is geweest...
haar hele "show" carriere is een drama geweest...
playmate van 26 trouwt 90 jarige miljardair... dan heb je al een probleem, of het nu echte liefde was of niet, dat zal geen "happy" verbintenis zijn geweest..
Vervolgens komt deze man te overlijden..
Daarna haar zoon, daar leek ze toch wel kapot van te zijn..
Vervolgens bevalt ze enkele dagen later van een kind waarvan de mogelijke vaders elkaar verscheuren in een voogdij gevecht, er is niet bekend wie de vader is..
Ze trouwt halsoverdekop met haar advocaat, die de vader schijnt te zijn...
Tussen dit alles door sleept nog steeds de rechtzaak over de erfenis van haar eerste man...
Je maakt mij niet wijs dat deze dame gelukkig is geweest...
Ik vind het héél sneu voor haar, maar nog veel erger van een kind van 5 maanden oud, die later geconfronteerd zal worden met een karikatuur zijn haar moeder, waar ze ook kijkt...

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:11

hey
wat erg voor dat kind zeg... Hoewel er hier een aantal blijkbaar vinden dat het kind nu beter af is, dan met z'n moeder, geef ik toch geen gelijk. Het is en blijft zijn / haar moeder.
Hoe oud was ze eigenlijk?
Ben benieuwd naar de echte doodsoorzaak (je kan moeilijk al gaan roepen dat ze een od heeft genomen, als dat helemaal niet zeker is)
xxx

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 10:12

ze was 39 jaar...

Vandaag wordt er autoptie gedaan, ben benieuwd naar de uitslag...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:17

Pipo schreef:
Een beetje teveel met der neus in de witte poeder gezeten Verward

hihi gestikt Tong uitsteken

net zoals lola die gestikt is door het gewicht van dr borsten (najah borsten ???? zo zou ik ze dus niet meer noemmen)
weet niet of het zo is hoor maar ik maak het er maar van Haha!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:18

Ik las het in de krant vanmorgen. Vond het wel erg verdacht eigenlijk... Maar vooral heel sneu voor haar, gestorven (in d'r upje?) in een hotelkamer in de wetenschap dat je een klein meisje in een erg vreemde wereld achterlaat.

Vind het overigens van weinig respect getuigen om grapjes te gaan maken over de dood van iemand...

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:21

agossie wat sneu voor dat kleine meiske...
om nou te gaan roepen zo'n moeder wil toch niemand..jeetje het is wel Haar moeder hoor ! mijn moeder zal voor anderen misschien ook niets betekenen maar voor mij een heleboel hoor!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:22

Wikipedia zegt dat haar vriend bij haar was toen ze stierf, dan was ze gelukkig niet alleen:

Citaat:
Smith's boyfriend, Howard K. Stern, was with her when she passed away and has reported to Entertainment Tonight that her temperature was running high the night before.

Ik vind het gegein hierover ook niet erg gepast.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:26

nou het spijt me zeer he maar als je alles zo serieus moet gaan nemen word ik depresief.
en daarbij komt als je van die viguren gaat nemen die alles in het extreme door drukken vind ik het niet zo raar dat ze zoiets overkomt.
ik zit al te wachten tot er een bericht komt over parris of iets dergelijks het is hun ding en moetten ze zelf weten maar ik ga me er dan net rouwig om voellen

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:28

Ik hoorde het vanochtend op de radio. Het ergste vind ik nog dat ze nog niet is begraven maar men al wel ruzie maakt over de erfenis. Kom op zeg, hebben de betrokkenen dan helemaal geen respect.

Ik hoop voor het kindje dat deze een goed gezin krijgt om in op te groeien, maar niet zonder herinneringen aan de moeder.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:30

Ik ben ook benieuwd naar de uitslag.
Ik lees hier een aantal keer dat het kindje beter af is zonder haar moeder ivm drugs enzo. Erg ondoordacht vind ik dat.

Als iemand drugs gebruikt (zo nu en dan) dan ben je nog niet verslaafd. Je bent pas verslaafd als je afhankelijk bent van de drugs.
Of dat voor Anna Nicole Smithe van toepassing was weet ik niet. Ken haar niet.
Het is ook mogelijk dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Je kind verliezen is niet niks en vergeet niet dat ze 5 maanden geleden is bevallen. Post Natale Depressie(of post partum depressie) is best mogelijk. Je kan door de bevalling zelfs in een psychotische depressie raken. (door de potselinge hormonale veranderingen)

Eerst maar eens afwachten wat de oorzaak van haar dood is, daarna kunnen we altijd nog(ver)oordelen.

Het is voor haar dochtertje verschrikkelijk dat haar moeder er niet meer is. Ik weet uit eigen ervaring dat dat heel moeilijk is. Mijn ouders zijn overleden aan de gevolgen van een auto ongeluk toen ik nog heel klein was.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:56

Liezel1 schreef:
weet je, ik denk dat deze vrouw helemaal niet gelukkig is geweest...
haar hele "show" carriere is een drama geweest...
playmate van 26 trouwt 90 jarige miljardair... dan heb je al een probleem, of het nu echte liefde was of niet, dat zal geen "happy" verbintenis zijn geweest..
Vervolgens komt deze man te overlijden..
Daarna haar zoon, daar leek ze toch wel kapot van te zijn..
Vervolgens bevalt ze enkele dagen later van een kind waarvan de mogelijke vaders elkaar verscheuren in een voogdij gevecht, er is niet bekend wie de vader is..
Ze trouwt halsoverdekop met haar advocaat, die de vader schijnt te zijn...
Tussen dit alles door sleept nog steeds de rechtzaak over de erfenis van haar eerste man...
Je maakt mij niet wijs dat deze dame gelukkig is geweest...
Ik vind het héél sneu voor haar, maar nog veel erger van een kind van 5 maanden oud, die later geconfronteerd zal worden met een karikatuur zijn haar moeder, waar ze ook kijkt...

Nou precies.
Mens moet helemaal "op" zijn geweest, hield zich schuil achter een masker.
Treist voor dat kindje. Hopelijk heeft de vader een gezond verstand en word het "normaal" opgevoed.

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:58

Vanmorgen zeiden ze dat het overdosis was gister avond wiste ze nog niks...

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 11:16

En ook al blijkt dat ze niet aan een overdosis is overleden dan gaan ze dat toch niet bekend maken.
Zoiets gaat vaak in de doofpot.
Heb pas geleden een documentaire over Marilyn gezien waarin ze tevens onderzoek deden naar haar dood.
Daaruit kwam dat het aantal medicijnen dat zij had genomen niet hoog genoeg waren voor een overdosis.
Was een erg ingewikkeld verhaal maar uiteindelijk hadden ze toch meer bewijs voor een misdrijf als een overdosis.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:18

Miss_m schreef:
Vanmorgen zeiden ze dat het overdosis was gister avond wiste ze nog niks...

Hoe weten ze dat?
Als ze op cnn nog niets weten (er staat cause of death unknown) , en de autopsy ook nog niet is begonnen

Heeft wel geen makkelijk leven gehad als je dat zo hoort...

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:01

Ik denk dat haar lijf het niet meer aankon allemaal. Als je ziet hoe enorm veel ze was aangekomen en daarna hoeveel ze plotseling was afgevallen (Trim Spa, jaja) en dat in combi met drugs en een hoge koorts en waarschijnlijk ook geestelijk niet sterk meer - dan houdt het op een bepaald moment op.
Ik vind het wel triest, ik heb het idee dat ze een beetje geleefd werd door de media en ik vraag me af of zij wel echt gelukkig geweest is.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:05

jacimatho schreef:
Hier keek ik echt van op...
Zullen de kinderen van de overleden echtgenoot blij mee zijn, krijgen ze eindelijk die erfenis..
Of zal dit allemaal naar het kindje gaan dat nog maar een paar maanden oud is?

Haar zoon overleed op soortgelijke wijze..
Ben zeer benieuwd wat de oplossing van dit mysterie is...

Ze heeft altijd willen lijken op miss Marilyn Monroe...tot de dood aan toe?

Die kinderen van die echtgenoot hadden die erfenis toch al gehad? Of had ze dat toch nog gewonnen in hoger beroep?
Nja, vraag me wel een beetje af waar ze aan overleden is... Zelf gok ik op een OD of dat jojo-effect van haar gewicht.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:10

Ja de rechtzaak is over, hij had haar 8 miljoen dollar ofzo aan dingen gegeven en de rest aan zijn kinderen.
En daar konden ze wel mee leven.

ben ook wel benieuwd, de autopsie is morgen vroeg. En als ze iets direct vinden word het morgen bekend gemaakt, anders binnen twee dagen. Haar vriendin beweerde dat ze extreem ongelukkig was, en dat ze in vegas heel de tijd eenzaam op haar kamer was, omdat ze niet buiten kon komen omdat mensen haar de hele tijd lastig valde.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:14

Triest allemaal hoor. Wat een circus maken sommigen van hun leven. Natuurlijk erg tragisch als ze zo jong overlijdt, met een pasgeboren kind er nog eens bij.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 18:56

Citaat:
'Drugs gevonden in hotelkamer Anna Nicole'

Uitgegeven: 9 februari 2007 15:11
Laatst gewijzigd: 9 februari 2007 15:52

AMSTERDAM - De politie heeft drugs gevonden in de kamer van de donderdag overleden Anna Nicole Smith. Ook werden er medicijnen aangetroffen. Dat meldt een televisiezender van het Amerikaanse netwerk CBS.

Een autopsie op vrijdag moet uitwijzen of de middelen een rol hebben gespeeld in de dood van de ex-playmate.

Volgens een anonieme bron van het tv-programma Access Hollywood is de 39-jarige blondine gestikt in haar eigen braaksel. De bron zou deze informatie hebben verkregen via een werknemer van Smith, die haar levenloze lichaam aantrof in haar hotelkamer.

Bewusteloos

Dezelfde bron beweert dat Smith voor haar dood een kalmeringsmiddel, dat bedoeld zou zijn voor kinderen, heeft genomen. Zij zou daarna meermaals bewusteloos zijn geraakt.

De wulpse blondine werd donderdagmiddag bewusteloos aangetroffen in een hotelkamer in Florida. Zij overleed later in het ziekenhuis.

bron:..nu.nl

Lijkt mij dat je bij de eerste de beste keer dat iemand bewustelos raakt je al de dokter belt..

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:25

Een sneu leven had deze 'dame' maar ik denk wel dat ze daar voor een groot deel zelf debet aan is geweest (niet aan de dood v haar zoontje neem ik aan). Ik had ee dood als deze wel verwacht. En ja ik vind het voor haar dochtertje ook gezonder dat t opgevoed wordt zonder zo'n moeder. Zodat t kindje nog een beetje rustig en veilig leven kan hebben, zonder malle moeder die een puinhoop maakt van haar leven. Dus ik hoop dat de vader wie dat dan ook blijkt te zijn een rustiger mens is en haar dan de mooie dingen over haar moeder kan vertellen zodat ze wel een mooie nagedachtenis kan hebben over haar moeder.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:34

Triestig! Dat is ook maar het enige wat ik hier over zeg. Heb het vandaag ook gelezen in de krant.