daantjuhhh schreef:een paar weken geleden was z nog bij Oprah winfrey in de show, ze zag er toen echt heel fit uit!
tja... een overdosis sluipt er niet in he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:een paar weken geleden was z nog bij Oprah winfrey in de show, ze zag er toen echt heel fit uit!
Pipo schreef:Een beetje teveel met der neus in de witte poeder gezeten
Citaat:Smith's boyfriend, Howard K. Stern, was with her when she passed away and has reported to Entertainment Tonight that her temperature was running high the night before.
Liezel1 schreef:weet je, ik denk dat deze vrouw helemaal niet gelukkig is geweest...
haar hele "show" carriere is een drama geweest...
playmate van 26 trouwt 90 jarige miljardair... dan heb je al een probleem, of het nu echte liefde was of niet, dat zal geen "happy" verbintenis zijn geweest..
Vervolgens komt deze man te overlijden..
Daarna haar zoon, daar leek ze toch wel kapot van te zijn..
Vervolgens bevalt ze enkele dagen later van een kind waarvan de mogelijke vaders elkaar verscheuren in een voogdij gevecht, er is niet bekend wie de vader is..
Ze trouwt halsoverdekop met haar advocaat, die de vader schijnt te zijn...
Tussen dit alles door sleept nog steeds de rechtzaak over de erfenis van haar eerste man...
Je maakt mij niet wijs dat deze dame gelukkig is geweest...
Ik vind het héél sneu voor haar, maar nog veel erger van een kind van 5 maanden oud, die later geconfronteerd zal worden met een karikatuur zijn haar moeder, waar ze ook kijkt...
Miss_m schreef:Vanmorgen zeiden ze dat het overdosis was gister avond wiste ze nog niks...
jacimatho schreef:Hier keek ik echt van op...
Zullen de kinderen van de overleden echtgenoot blij mee zijn, krijgen ze eindelijk die erfenis..
Of zal dit allemaal naar het kindje gaan dat nog maar een paar maanden oud is?
Haar zoon overleed op soortgelijke wijze..
Ben zeer benieuwd wat de oplossing van dit mysterie is...
Ze heeft altijd willen lijken op miss Marilyn Monroe...tot de dood aan toe?
Citaat:'Drugs gevonden in hotelkamer Anna Nicole'
Uitgegeven: 9 februari 2007 15:11
Laatst gewijzigd: 9 februari 2007 15:52
AMSTERDAM - De politie heeft drugs gevonden in de kamer van de donderdag overleden Anna Nicole Smith. Ook werden er medicijnen aangetroffen. Dat meldt een televisiezender van het Amerikaanse netwerk CBS.
Een autopsie op vrijdag moet uitwijzen of de middelen een rol hebben gespeeld in de dood van de ex-playmate.
Volgens een anonieme bron van het tv-programma Access Hollywood is de 39-jarige blondine gestikt in haar eigen braaksel. De bron zou deze informatie hebben verkregen via een werknemer van Smith, die haar levenloze lichaam aantrof in haar hotelkamer.
Bewusteloos
Dezelfde bron beweert dat Smith voor haar dood een kalmeringsmiddel, dat bedoeld zou zijn voor kinderen, heeft genomen. Zij zou daarna meermaals bewusteloos zijn geraakt.
De wulpse blondine werd donderdagmiddag bewusteloos aangetroffen in een hotelkamer in Florida. Zij overleed later in het ziekenhuis.