Hmm, dus maar goed oppassen met de bus als ik weer in Taailand kom. Erg knullig allemaal. 25 jaar lijkt me wel heel erg vreemd. De vrouw was waarschijnlijk te oud om nog een IQ test op los te laten. In 25 jaar zou je denken dat ze toch wel een taal had kunnen leren...
Even reaktie op dit:
Maaaike schreef:Ik ben een paar jaar geleden in Zweden een dag verdwaald geweest in een giga woud. Een klein wandelingtje, die we 's morgens om 9 uur begonnen, liep uit op een dwaaltocht door de Zweedse wouden. Gelukkig was ik met mn ouders, zusje en broertjes.. maar het was echt niet leuk.
Heb ik wel eens in Finland gehad. Gewoon goed uitkijken waar het zuiden is en daarheen lopen. Naar het Noorden wordt het op een gegeven moment héél erg koud 
Maaaike schreef:Telefoons deden het niet, geen bereik.
Dat was meer dan 10 jaar geleden of is het in Zweden nog zo erg? In Finland heb je zelfs bereik op plaatsen waar nooit mensen komen...
Citaat:
Je denkt auto's te horen, dus je loopt die kant op, waren bomen die waaiden. Dus je loopt zo uit de richting. Een kaart hadden we wel, maar de paden die daarop stonden, waren er niet.. Bij een groot meer hebben we uiteindelijk water gedronken en bosbessen gegeten uit het bos.
Je kan het redelijk overleven, mits je niet lek gestoken wordt door de muggen in het bos aan de rand van een meer