Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xKatleentjex schreef:R&B mag bijvoorbeeld niet gedraaid worden, want dat is muziek 'van de bruin'.
Onyx88 schreef:Ach joh, dat is toch niets om je zorgen over te maken. Dat is gewoon een grap. Ik vind deze zelfs nog wel grappig:
Zie je de gelijkenis? Dat haar en die snor?
Onyx88 schreef:Hmmm... hij werkt niet. Hier gewoon de tekst van de link: http://83.136.68.93/kitler/pics/kitler8.jpg
topsylover schreef:Ik luister alleen RnB gemaakt door amerikanen, wat die in hun land doen is mijn probleem niet.
topsylover schreef:xKatleentjex schreef:R&B mag bijvoorbeeld niet gedraaid worden, want dat is muziek 'van de bruin'.
Hier wil ik even wat over zeggen.
Ik luister wel RnB, maar ik kijk niet naar de clips, omdat het bijna altijd zwarten zijn die erin zitten.
Ik luister alleen RnB gemaakt door amerikanen, wat die in hun land doen is mijn probleem niet.
Ik vind dat ze hun meteen opsluiten ietsie overdreven, maar de hitler-groet is wel asociaal.
ShirleyA schreef:Zwaar overdreven! Ik zou eerder die ouders aan spreken maar dan nog..... Netjes is t niet om te doen maar jee, er gaat niemand aan dood hoor. Ik heb t idee dat als t iets te maken heeft met de oorlog iedereen meteen op zijn achterbenen staat. Wat mij betreft mag dat eens voorbij zijn.
Destiny02 schreef:Hier ben ik het helemaal mee eens. Toen ik nog op school zat, stond er bijvoorbeeld wel eens een hakenkruis op mijn kaftpapier, getekend als we ons verveelden(door mij, mijn vriend of andere mensen), en iedereen moet zelf weten wat ze op hun kaft zetten zou je zeggen. Maar als klasgenoten dat dan zagen, was er meteen een hoop gezeik, terwijl het hakenkruis oorspronkelijk helemaal niks met de oorlog te maken heeft en een hele andere betekenis heeft, maar doordat het aan de oorlog gekoppeld is is het ineens slecht, en zo is het ook met de Hitlergroet. Het stomme is dat ook niemand er naar wil luisteren als je het uit probeert te leggen.
(nu zal ik waarschijnlijk heel bokt wel over me heen krijgen, maar ja dit is mijn mening)
Soet schreef:Ik vind dit best overdreven, wie weet waren die jongens zo dronken als iets, wisten ze niet waar ze mee bezig waren etc. En heeft de politie niets beters te doen dan dit. *Nu krijg ik vast commentaar hier op; maar laten ze de criminelen gaan opzoeken hé.
Overigens wil dat niet zeggen dat ik het helemaal niet erg vind dat jongeren dit doen enz.
napie schreef:Een dagje naar kamp westerborg zenden en ze laten beseffen wat het betekend
Charos schreef:Maar is het uberhaupt verboden dan? Er kan idd wat van gezegd worden, maar ze op laten pakken vind ik overdreven.
blauw00gje schreef:Charos schreef:Maar is het uberhaupt verboden dan? Er kan idd wat van gezegd worden, maar ze op laten pakken vind ik overdreven.
Daar ben ik het mee eens.