Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xKatleentjex schreef:Die buttons zullen zowiezo geen effect hebben. Er is al bewezen dat de foto's op de pakjes bij jongeren nauwelijks tot geen effect hadden, dus hoe komen ze er bij dat een badge met zwarte longen wel gaat helpen.
katiavl schreef:Frouk schreef:er zijn tegenwoordig toch zoveel scholen met aparte rokers ruimtes? of buiten roken? Dan heeft niemand er last van lijkt me..
Ik vind dit wel een beetje een overdreven actie moet ik zeggen... Al ben ik zelf een niet roker... Roken in kroegen/disco's en restaurants vind ik 10x vervelender!
Dat mag dan ook niet meerin belgie
katiavl schreef:Sinds januarie![]()
En als ze dat niet doen, aangeven lekker grote boete
ineke_ schreef:katiavl schreef:Sinds januarie![]()
En als ze dat niet doen, aangeven lekker grote boete
Haha oke dan, vandaar dat het zo raar op me overkwam
faye schreef:Ik vind het echt niet kunnen
Lijkt idd de nazi's wel met hun jodensterren, lekker stigmatiseren.
PriscaZ schreef:Ik ben absoluut geen roker, maar die buttons zijn gewoon belachelijk.
Komt er hierna een button met een verknalde lever, voor de scholieren die in het weekend wel eens alcohol drinken?
Verder vind ik wel dat roken veroden moet zijn op scholen. Alleen eventueel in een rokersruimte. Je mag op geen enkele werkplek of ander openbaar gebouw roken (buiten een daarvoor aangewezen, goed van afzuiging voorziene ruimte) dus waarom op middelbare scholen wel?
Tiffany schreef:PriscaZ schreef:Ik ben absoluut geen roker, maar die buttons zijn gewoon belachelijk.
Komt er hierna een button met een verknalde lever, voor de scholieren die in het weekend wel eens alcohol drinken?
Verder vind ik wel dat roken veroden moet zijn op scholen. Alleen eventueel in een rokersruimte. Je mag op geen enkele werkplek of ander openbaar gebouw roken (buiten een daarvoor aangewezen, goed van afzuiging voorziene ruimte) dus waarom op middelbare scholen wel?
Ik denk niet dat je in middelbare scholen mag roken hoor