Roepen 'fiets you' naar politie geen belediging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Roepen 'fiets you' naar politie geen belediging

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:26

Ik kanhet me bij sommige agenten wel voorstellen hoor. Ze zijn er nog veel hoor, de mannetjes agenten die thuis geen flikker in te brengen hebben en een beetje machtsgeil zijn op straat.

Blijft niet netjes, eens, maar dit soort types kunnen behoorlijkk het bloed onder je nagels vandaan halen en uitlokken puur uit machtsgeilheid. Ik vind het dus moeilijk oordelen Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:28

@Faye: En wat doe jij als er zoiets naar je geroepen wordt? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:34

Als er f uck you naar mij geroepen wordt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:53

En toch ik heb jaren met ze samengewerkt en die machtsgeile kereltjes heb ik niet meegemaakt, wel de liever lui dan moe en te vet om 10 meter te rennen. Die groep is nog steeds te groot. Maar wellicht zat ik in een regio waar die mentaliteit niet werd getolereerd. Groepsgedrag is nl uit den boze en dat was vroeger heel erg bepalend. Tegenwoordig wordt er op cultuurtjes heel erg gelet.

Wel de starre dienstkloppertjes en die zijn niet te bewerken, fout is fout dus een bon. En daar worden veel burgers witheet van, want die denken dat ze er altijd met een waarschuwing van af moeten kunnen komen en altijd wat moeten kunnen "regelen". Lukt dat niet, gaan ze schelden. En die groep is groot, van minkukel tot witte boord. Maar juist de witte boord is het meest onfatsoenlijkst als het er op aan komt Knipoog .

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 17:17

Uitschelden is zowieso al iets rottigs (al kan ik niet zeggen dat ik het zelf nooit doe) maar als je ook nog tegen agent begint, vind ik het a) erg onbeleefd b) simpelweg dom omdat je je zelf alleen maar dieper in de sh*t werkt.
300 euro boete vind ik dan wel weer érg ver gaan..

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 19:54

wat een mentaliteit. van een 30 jarige verwacht je toch meer.
sociale vaardigheden zijn zo ver te zoeken tegenwoordig, mensen kunnen het niet meer normaal oplossen maar gedragen zich meteen als een stelletje onaangepaste oerlopers met hun slaan en schelden.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:26

Als iemand nou tegen mij "fiets you" zegt, kan ik daar dan ook een rechtzak tegen aanspannen? Vast niet...
Ik snap dat het heel onaardig, en zeker niet de bedoeling is om een agent te beledigen, maar om er een hele rechtzaak van te maken vind ik ook weer zo iets.
Dit betekend niet dat ik het goedkeur, maar ik vind het een beetje overdreven.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 23:08

Hmmz, als ik ook 300 Euro krijg per keer dat iemand me uitscheld mag vanaf nu iedereen mij voor alles uitmaken Haha!

ik vind dit geen zware belediging oid. Netjes is het zeker niet. Het zal ook nooit in mij opkomen zoiets te zeggen.