katiavl schreef:Die constructie is niet bepaald moeilijk hoor.
Wil je je reactie even onderbouwen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Die constructie is niet bepaald moeilijk hoor.
Misz_shul schreef:katiavl schreef:Sjah, in amerika is de hanging game wel populair en dus een groot probleem. Mischien heeft het hier mee te maken. Plus dat ik vind dat beelden van een ophanging niet moeten uitgezonden worden.
En elk kind kon ze zien.... plus de waarden van een ophanging aan een kind laten zien... heeft niks met een muurtje rond je bouwen te maken.
De ophanging kreeg je niet eens te zien...alleen dat ie een zwart ding om zijn nek kreeg en de touw om zijn hoofd meer niet...en je zag hem er alleen gruwelijk erbij liggen maar er waren geen schokkende beelden...Tenminste je zag hem niet doodgaan of hoe ze hem ophingen...
Jolliegirl schreef:ik heb het hele filmpje dus wél gezien op CNN en de iraakse zender(arabishe) (schotel.. )
ik vind dit gewoon sneu.. en ben het ook eens met bovenstaand
Sander_ schreef:Jolliegirl schreef:ik heb het hele filmpje dus wél gezien op CNN en de iraakse zender(arabishe) (schotel.. )
ik vind dit gewoon sneu.. en ben het ook eens met bovenstaand
Zulke tv-zenders zijn dan pas criminelen. Die tapes van die mobiele telefoon zijn illegaal opgenomen en verspreid over internet en mogen volgens mij dan ook helemaal niet worden getoond. Je gaat toch geen ophanging op tv laten zien? Nee, als het nieuws is denkt men dat alles mag, maar er bestaat ook nog iets als gezond verstand. Maar dat is men in Amerika misschien wel allang verloren.
Jolliegirl schreef:In arabishe landen is het heel normaal dat dit soort beelden vertoont worden aan de bevolking
ik zapte, dus zag het perongeluk, zag hellaas ''de'' ophanging.. heb direct weggezapt
Sander_ schreef:Jolliegirl schreef:In arabishe landen is het heel normaal dat dit soort beelden vertoont worden aan de bevolking
ik zapte, dus zag het perongeluk, zag hellaas ''de'' ophanging.. heb direct weggezapt
Ja, snap ik. Ik doelde ook op CNN (Amerikaans), maar dat heb ik er niet duidelijk bij vermeld, afgezien van de laatste zin.