lindsey schreef:Sommige mensen reageren hier alsof de man zomaar iets verzint om aan geld te komen en alsof het iets lachwekkend is.
Nou ik denk dat er geen rechtbank zal zijn die zoveel miljoen toekent als het niet onomstotelijk bewezen is dat hij inderdaad hersenschade heeft opgelopen door het ongeluk en dat hij voor de tijd heel anders was.
Hebben jullie ook wel gelezen dat het twee jaar duurde voordat hij weer lichamelijk hersteld was. Zijn hele leven is gewoon kapot. Twee jaar werken aan lichamelijk herstel. Schade aan zijn hersenen waardoor zijn vrouw bij hem is weggegaan en weinig kans op een nieuwe vrouw als je zo oversext bent. Waarschijnlijk zijn er veel vrienden die hem hebben laten vallen.
Kortom je hele sociale leven naar de knoppen. Grote kans dat hij niet meer kan werken.
Mag daar alsjeblieft iets tegenover staan. Bedrijf is gewoon nalatig geweest die hoort te zorgen voor een veilige werkomgeving.
Die man is gewoon slachtoffer dus bij voorbaat maar oplsuiten in een instelling vind ik wel heel ver gaan. Vooral omdat hij tot nu toe geen meisjes heeft verkracht. Iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is en kan dus ook niet bij voorbaat al worden gestraft. Lijkt mij dat deze man al genoeg ellende heeft meegemaakt.
groot gelijk..
Chiqa schreef:Nee meneer wil zonodig geld hebben en zijn &*(&( ook nog eens achternalopen, willen wel meer mannen hoor, no problem.
LEZEN, en begrijpen wat er gezegd wordt wil wel al eens helpen.. Google ook maar eens op "Phineas Gage". Ook een ongeval met hersenschade, MET gevolgen