Seksverslaafde wint miljoenenclaim

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Re: Seksverslaafde wint miljoenenclaim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 12:17

patsur schreef:
Lijkt me sterk dat je van hersenbeschadiging seksverslaafd word..

Dat kan heel goed, er is een SOA die dat ook kan veroorzaken -- hersenbeschadiging -- syfillus geloof ik en daar kan je ook 'onzedelijke' gedachtes, behoeftes e.d. door krijgen.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 12:24

das banketstaaf... is vast ook traumatiserend .. ofniet?
Je hersenen kunnen vast wel zo beschadigd raken dat er te veel prikkels naar 1 bepaald punt gaan..

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:40

orri schreef:

Dat kan heel goed, er is een SOA die dat ook kan veroorzaken -- hersenbeschadiging -- syfillus geloof ik en daar kan je ook 'onzedelijke' gedachtes, behoeftes e.d. door krijgen.

Idd, ik geloofde dit verhaal eerst ook niet, dus gelijk aan mn schoonzus gevraagd, die dokter is.
En zij zei ook dat dat zeker wel mogelijk is!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 13:44

oow oke.
maar nou ik hoor dat het wel kan, zou ik zeggen, sorry wat ik eerst zei.
klonk namelijk heel lachwekkend hahaha.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:46

Man Nagelbijten / Gniffelen ik wist eerlijk gezegd niet eens dat zoiets kon,...
Tja erg lastig voor die vrouw dan idd Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 21:21

je zou zo iets maar tegen komen als jong meisje... (of ben ik nu werkelijk de enige die daar aan denkt?)

Geen miljoenenclaim, enkeltje inrichting lijkt me een beter ide...Daar kunnen ze hem tenminste begeleiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 01:06

pharagirlke schreef:
je zou zo iets maar tegen komen als jong meisje... (of ben ik nu werkelijk de enige die daar aan denkt?)

Geen miljoenenclaim, enkeltje inrichting lijkt me een beter ide...Daar kunnen ze hem tenminste begeleiden.

Nou nee hoor, ik kan hier ook geen veilig egvoel bij hebben, het slaat echt nergens op, ze kunnen hem ook pillen geven dat zn lust verminderd....
Geen probleem zo te verkrijgen.
Nee meneer wil zonodig geld hebben en zijn &*(&( ook nog eens achternalopen, willen wel meer mannen hoor, no problem.
Dit bericht gaat mij echt te ver, veel ste ver.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:44

Chiqa schreef:
pharagirlke schreef:

Nou nee hoor, ik kan hier ook geen veilig egvoel bij hebben, het slaat echt nergens op, ze kunnen hem ook pillen geven dat zn lust verminderd....
Geen probleem zo te verkrijgen.
Nee meneer wil zonodig geld hebben en zijn &*(&( ook nog eens achternalopen, willen wel meer mannen hoor, no problem.
Dit bericht gaat mij echt te ver, veel ste ver.

lees je de eerdere posts wel???? In zijn hersenen mist die man een functie waardoorprimitieve lusten niet onderdrukt kunnen worden.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:52

het schijnt zelfs zo erg te zijn dat de beste man nu gescheiden is...
zijn vrouw moest op sommige nachten ergens anders slapen om van hem af te zijn en lichamelijk weer op orde te komen...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 05:04

Sexs verslaaft na een bedrijfs ongevaal het moet niet gekker worden

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 02:08

Barco schreef:

lees je de eerdere posts wel???? In zijn hersenen mist die man een functie waardoorprimitieve lusten niet onderdrukt kunnen worden.

En dat maakt het minder erg als hij bvb een meisje verkracht? Zal het meisje grappig vinden

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 02:58

Sommige mensen reageren hier alsof de man zomaar iets verzint om aan geld te komen en alsof het iets lachwekkend is.

Nou ik denk dat er geen rechtbank zal zijn die zoveel miljoen toekent als het niet onomstotelijk bewezen is dat hij inderdaad hersenschade heeft opgelopen door het ongeluk en dat hij voor de tijd heel anders was.

Hebben jullie ook wel gelezen dat het twee jaar duurde voordat hij weer lichamelijk hersteld was. Zijn hele leven is gewoon kapot. Twee jaar werken aan lichamelijk herstel. Schade aan zijn hersenen waardoor zijn vrouw bij hem is weggegaan en weinig kans op een nieuwe vrouw als je zo oversext bent. Waarschijnlijk zijn er veel vrienden die hem hebben laten vallen.
Kortom je hele sociale leven naar de knoppen. Grote kans dat hij niet meer kan werken.

Mag daar alsjeblieft iets tegenover staan. Bedrijf is gewoon nalatig geweest die hoort te zorgen voor een veilige werkomgeving.

Die man is gewoon slachtoffer dus bij voorbaat maar oplsuiten in een instelling vind ik wel heel ver gaan. Vooral omdat hij tot nu toe geen meisjes heeft verkracht. Iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is en kan dus ook niet bij voorbaat al worden gestraft. Lijkt mij dat deze man al genoeg ellende heeft meegemaakt.

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:47

Dit is niet de eerste zaak in deze richting, het is idd wel degelijk mogelijk (zoals in voorgaande posts uitgelegd)...
En het zal je ook maar gebeuren als man... Lijkt wel alsof die vent hier 1 of andere smeerlap is! Maar denk maar eens wat hij moet voelen. Getrouwd met iemand waar je veel van houdt en die je nu veel verdriet doet met iets waar je niks tegen kan beginnen...
en geen normaal leven meer kunnen leiden omdat je constant rondloopt met 'never ending' lusten en behoeften...
Of het juist was zijn 'bedrijf' hiervoor aansprakelijk te stellen, dat is een andere zaak, hangt ook van het ongeval af vind ik, dat laat ik in het midden!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:39

pharagirlke schreef:
Barco schreef:

En dat maakt het minder erg als hij bvb een meisje verkracht? Zal het meisje grappig vinden

dat hoor je mij niet zeggen

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:30

lindsey schreef:
Sommige mensen reageren hier alsof de man zomaar iets verzint om aan geld te komen en alsof het iets lachwekkend is.

Nou ik denk dat er geen rechtbank zal zijn die zoveel miljoen toekent als het niet onomstotelijk bewezen is dat hij inderdaad hersenschade heeft opgelopen door het ongeluk en dat hij voor de tijd heel anders was.

Hebben jullie ook wel gelezen dat het twee jaar duurde voordat hij weer lichamelijk hersteld was. Zijn hele leven is gewoon kapot. Twee jaar werken aan lichamelijk herstel. Schade aan zijn hersenen waardoor zijn vrouw bij hem is weggegaan en weinig kans op een nieuwe vrouw als je zo oversext bent. Waarschijnlijk zijn er veel vrienden die hem hebben laten vallen.
Kortom je hele sociale leven naar de knoppen. Grote kans dat hij niet meer kan werken.

Mag daar alsjeblieft iets tegenover staan. Bedrijf is gewoon nalatig geweest die hoort te zorgen voor een veilige werkomgeving.

Die man is gewoon slachtoffer dus bij voorbaat maar oplsuiten in een instelling vind ik wel heel ver gaan. Vooral omdat hij tot nu toe geen meisjes heeft verkracht. Iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is en kan dus ook niet bij voorbaat al worden gestraft. Lijkt mij dat deze man al genoeg ellende heeft meegemaakt.

groot gelijk..

Chiqa schreef:

LEZEN, en begrijpen wat er gezegd wordt wil wel al eens helpen.. Google ook maar eens op "Phineas Gage". Ook een ongeval met hersenschade, MET gevolgen

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:35

zoek hulp ipv geld!!!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:48

celticpony schreef:
zoek hulp ipv geld!!!

Dacht je dat die man nog geen hulp gehad heeft? Clown

Die man heeft twee jaar moeten herstellen. Die heeft echt wel genoeg dokters en hulpverleners aan zijn bed gehad.
Om te beoordelen of zijn claim terecht is heeft zal hij ook zeker een hersenscan en gesprekken met een psychiater hebben gehad.

Maar aan sommige letsels is gewoon niets meer te doen hoeveel hulp je ook zoekt.

Stel dat iemand bij een bedrijfsongeval beide benen verliest dan krijgt hij toch ook een schadevergoeding waarom zou hij dan geen schadevergoeding mogen krijgen bij hersenletsel?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 23:18

omdat deze man zijn controle kwijt kan raken en daarmee een gevaar kan betekenen voor de samenleving. Dat hij die schadevergoeding krijgt mij inet gelaten, maar dat daar dan ineens een enkeltje instelling aan vast hangt Scheve mond Sorry dat ik even grof ben, maar mensen die niet meer kunnen functioneren (syndroom van down bvb) kunnen zer ook niets aan doen maar zitten toch in een instelling! Zelfde zou voor deze man moeten gelden. Heel jammer maar ik ben benieuwt op wie de schuld gestoken word als hij idd een jong meisje tegen komt.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 23:26

pharagirlke schreef:
Barco schreef:

Dat is ook absoluut niet grappig, maar ik snap zijn schadeclaim wel..

Door het ongeval is hij zo geworden..
dat is toch behoorlijke schade..

Hij moet elke dag leven met zijn gefrusteerde sex drive!

Tuurlijk ben ik het er niet mee eens dat een schadeclaim het probleem uit de wereld helpt.
Ik vind dat z'n man iig wel een bedrag moet krijgen vanwege het ongeval, maar daarbij profesionele hulp!

yaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 23:48

Natuurlijk helpt een schadeclaim zijn problemen als gevolg van het letsel niet uit de wereld. Maar deze man zal waarschijnlijk nooit meer kunnen werken.
Ongeacht wat voor letsel het ook is (arm kwijt, rug gebroken, been verbrijzeld of wat dan ook), als het bedrijf verantwoordelijk is voor het ongeval en het slachtoffer daardoor arbeidsongeschikt raakt, dan is het toch niet zo gek dat zo'n bedrijf dan moet betalen?

En bovendien denk ik niet dat die man verder nog helemaal normaal en de oude is en dat zijn enige probleem is dat ie sexverslaafd is. Waarschijnlijk heeft deze man door die hersenbeschadiging nog wel meer problemen, denk bijv. maar aan een veranderde persoonlijkheid of een verstandelijke beperking Maar ja, als het zo genuanceerd beschreven wordt is het natuurlijk geen nieuwsbericht meer om van te smullen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 20:52

daantjuhhh schreef:
Door het ongeval is hij zo geworden..
dat is toch behoorlijke schade..

Welnee....Slikt ie er toch een pilletje voor?
Is het snel afgelopen hoor, geven ze ook aan kinderverkrachters.

En ja ik heb alles goed gelezen en nee ik heb geen medelijden met dit figuur ik vidn het gewoon veel en veel ste ver gaan terwijl het heel makkelijk met een pilletje afgehandeld kan worden..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:22

Ben het volledig met je eens Chiqa, heel jammer voor die vent maar vind het totaal verkeerd!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:11

lindsey schreef:

helemaal mee eens. mensen zien het vaak mar van 1 kant: een zielige zieke seksverslaafde.

maar deze man wás gezond, normaal, was getrouwd. hij moet nu leven met de gedachte dat hij zijn vrouw heeft bedrogen uit een drang die hij heeft gekregen na een ongeluk, vreselijk! hij weet dus dat zijn gedrag niet normaal is, en hoe dat komt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 18:47

Chiqa schreef:
Welnee....Slikt ie er toch een pilletje voor?
Is het snel afgelopen hoor, geven ze ook aan kinderverkrachters.

En ja ik heb alles goed gelezen en nee ik heb geen medelijden met dit figuur ik vidn het gewoon veel en veel ste ver gaan terwijl het heel makkelijk met een pilletje afgehandeld kan worden..

Als alle mensen met fouten in de hersenen zomaar konden worden behandeld met een pilletje, dan bestonden er nu geen ellenlange wachtlijsten voor de instellingen Lachen . Als hij echt kon geholpen worden met een pilletje, dan hadden ze het hem zeker en vast gegeven. Maar ik denk dat de dokters die hem onderzocht hebben er net ietsje meer vanaf weten dan jij en ik, en die pillen zullen wel geen of te weinig effect hebben.

Feit is dat hersenen veel gecompliceerder zijn dan je zelf denkt. 1 kleine beschadiging en je heel gezond verstand ligt overhoop. En ja, die man kan echt seksverslaafd zijn. En dat is vreselijk, zeker als je mensen je niet eens begrijpen. Je kan er écht écht écht niets aan doen. Het is een ongeloofelijke drang die je plots krijgt, en die je niet meer kan uitschakelen. Je zal wel willen, maar je kan het gewoon niet. Je vrouw verlaat, je vrienden verbreken contact, je kan niet meer normaal functioneren in de maatschappij, verliest je werk en anderen bekijken je als een gestoord iemand. Lijkt me niet meer dan logisch dat je daar een schadevergoeding voor terugkrijgt van een bedrijf dat je hele leven compleet verwoest heeft.

Aangezien dit toch de tijd van beste wensen is, zal ik hierbij ook gebruik willen maken om iedereen hier toe te wensen dat ze zelf nooit een hersenbeschadiging oplopen. Of dat ze nooit iemand in hun naaste omgeving gaan hebben die het zelf meemaaken.

mawaikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:01

Ik kan iedereen aanraden wat informatie op te zoeken over cognitieve stoornissen, tevens de gevolgen van hersenletsel.
Het is niet zo simpel als gesteld wordt. De beste man heeft een hersenbeschadiging, mav "sexverslaving". Naar zijn vrouw toe kon hij dat uiten, dacht hij. Dat houdt echter niet in dat hij geen controle over zijn driften heeft, en dat zijn rationeel vermogen verdwenen is. Dus een verkrachting van een jong meisje suggereren is zeer kort door de bocht, in 99,9% van de gevallen totaal niet reeel, en kan naar aanleiding van dit nieuwsbericht geen oordeel over gegeven worden.