Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasper schreef:Ik ga ook maar procederen tegen mijn buurman. Die verdient meer dan ik. Ben daar zo verdrietig van!
dorothea schreef:Hahaha, ik had het ook op Nu gelezen daarnet.
Maar als je bewust niet deelneemt aan een kansspel, dan moet je m.i. niet jammeren als je buiten de prijzen valt.
Je moet er toch niet aan denken wat er gebeurt als deze dame in het gelijk gesteld wordt? Dan kunnen de verschillende loterijen wel opdoeken. Hoewel dat misschien niet zo slecht is, want ik redeneer dus wel volgens het boekje: stel nou eens dat....(dus wij doen braafjes mee aan én de Postcodeloterij én de Staats- en nee, we winnen nóóit wat, maar stel nou eens....).
Ania schreef:
De advocaat van de vrouw ziet de zaak echter anders. Volgens hem (...)
bron fok.nl
----------------------------------------------------------------
ze heeft dus een advokaat :')
Toekie schreef:Ik vind dat de Postcodeloterij een oneerlijk en huichelachtig principe heeft. In reclamebrieven gooien ze het ook op: 'Stel dat hij bij jou in de straat valt en jij hebt geen loten. Daar wil je niet aan denken, dat moet je voorkomen, doe dus mee, enz....'
En voor de duidelijkheid: dit geldt dus niet voor andere loterijen. Als jouw buurvrouw op ouderjaarsavond 20 miljoen wint bij de Staatsloterij, dan had jij dat NOOIT ook kunnen winnen. Dus je hoeft helemaal niet ''alle loterij aan te klagen''.
dollemina schreef:Zelf durf ik de postcodeloterij om die reden dan ook niet op te zeggen omdat je jezelf wel voor je kop kan slaan als je hem hebt opgezegd en hij valt op jou postcode.
Als ik geen staatslot koop weet in nooit of ik had gewonnen. Maar je hebt met de postcodeloterij altijd een lot.
Citaat:
De advocaat van de vrouw ziet de zaak echter anders. Volgens hem is door wetenschappers van de universiteit van Tilburg aangetoond dat de loterij psychische problemen kan veroorzaken. Dit zou vooral komen door de manier waarop de loterij georganiseerd is. "Voor verliezers brengt het een enorm gevoel van spijt met zich mee."
bron fok.nl