Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Visconti schreef:Ik vind het wel een beetje een raar land. Maar dat komt denk ik voor al omdat de enige amerikanen die ik ken racisten zijn. Maar een echt goed oordeel kan ik er niet over geven want ik ben er nog nooit geweest
Ketaki schreef:Amerika is in mijn ogen nog gewoon een heel erg jong land.
maar had er liever iemand anders gezien dan bush.
dat wel
Stephanie100 schreef:Toen ik bij de ambassade stond voor verlenging van mijn paspoort zij zo'n vrouw een echte Amerikaan is een mix van vanalles en nog wat.
Verder zie ik bush ook liever vertrekken
Desiree schreef:Inderdaad, een jong land met vele culturen. De inheemse cultuur bijvoorbeeld (de indianen), de engelsen en ieren die er zich gevestigd hebben, de italianen die er overgekomen zijn, de afrikanen die er al als eersten waren, daar gebracht als slaaf, en veel zuid amerikanen die Amerika zien als "the land of hope', waar ze dat ook vandaan mogen hebben.....
Een enorme mix van culturen dus, en heel divers. Qua bevolking en qua natuur. Een pracht land om op vakantie te gaan. En de amerikanen zijn beter opgevoed dan Nederlanders. Gaan veel netter met andere mensen om. Dat is mijn ervaring. Soms gaat het mij ook wel eens te ver (bij begroeten vragen "how are you" zonder eigenlijk in het antwoord geinteresseerd te zijn), maar dat is nog altijd beter dan die onverschillige houding die je hier vaak aantreft.
LuvdaTossa schreef:Bush zal ook snel vertrekken
Maar goed, typisch bokt weer. Er worden dingen geroepen zonder een gegronde mening. Amerikanen zijn netter in omgang dan Nederlanders en ook de meeste mensen uit het Midden-Oosten, alleen wij kennen dan weer de terroristen. En ja, ik weet waar ik over praat. Ben in die regionen geweest en ga er zondag weer heen voor drie weken. En nee, ik kom niet mishandeld en met een hoofddoekje thuis. En zo denken zij precies over ons westerlingenJe moet je eens inleven in andere culturen en af van de tunnelvisie.
En ach, de hele wereld is corrupt, inclusief bokt
mayniac_val schreef:ik vind de VS een pracht land, super interessant, vooral de geschiedenis
iemand zei dat Bush was HERkozen, maar je moet er wel bij denken dat hij de 1e keer is aangezet dmv vriendjes politiek. Ze zijn zeker niet gestoord, zoals hier eerder is gezegd, ze zijn gewoon een ander volk