Cer schreef:Mee eens.
Het is voor alle mensen bijna kerst, niet alleen voor mensen zonder verblijfsvergunning...
En juist daarom vind ik mensen als Verdonk zo eng, ze halen het slechtste in mensen naar boven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Mee eens.
Het is voor alle mensen bijna kerst, niet alleen voor mensen zonder verblijfsvergunning...
Cer schreef:Ik lees vaker dat ze een afgesproken beleid uitvoert. Hoe dan alleen zij slecht kan zijn, ontgaat me volkomen
faye schreef:Cer schreef:Ik lees vaker dat ze een afgesproken beleid uitvoert. Hoe dan alleen zij slecht kan zijn, ontgaat me volkomen
Omdat ze gewoon zegt wat ze doet en er niet omheen draait. Bovendien is het het linkse stokpaardje, die willen het liefst de hele wereld binnenhalen en van uitkeringen, woningen en nieuwe wasmachines voorzien
En wie zal dat betalen?
Caira schreef:Ik zie haar er voor aan om zelfs met de kerst door te gaan om dat beleid uit te voeren.
faye schreef:Ach en de Betuwelijn heeft ook miljarden gekost, PvdA toch?
Mas schreef:Ik sta he-le-maal achter Rita,
heb ook op haar gestemd bij de verkiezingen.
Heerlijk iemand die eindelijk eens lekker consequent is in het uitzetten
en die zich ook aan het vooraf aangekondigde beleid houdt en niet gaat lopen draaikonten.
Ze heeft gelijk als ze zegt dat je óf iedereen óf niemand uit moet zetten.
We hebben zelf al genoeg problemen in Nederland op te lossen zonder het leed van mensen uit een ander land
er ook nog eens bovenop te nemen.
Politieke vluchtelingen die gevaar lopen? Oké
Maar gelukszoekers/criminelen/mensen die weigeren zich aan te passen?
sarabande schreef:Maar die groep vluchtelingen terug sturen na ze jarenlang op onmenselijke manier behandeld te hebben, vaak naar landen waar ze gevaar lopen (Iran, koerden naar Irak etc) is mensonwaardig. De Christelijke partij en de partij van Vrijheid en democratie zouden zich eens aan hun grondbeginselen moeten houden inplaats van populistisch bezig te zijn.
chevax schreef:Faye, voel je eens niet zo achtergesteld. Je doet alsof het alleen maar één groot paradijs is als je als asielzoeker Nederland binnenkomt. Tuurlijk... Mensen worden ondergebracht in barakken, komen soms in de cel, zelfs kinderen worden regelmatig zonder hun ouders in de cel gezet. Tja, over linkse stokpaardjes; betaalbare huur- en koopwoningen voor de starter op de woningmarkt is er ook één. Maar goed, het wordt nu weer een "links vs rechts-discussie", terwijl de vraag is of Verdonk bezig is om gek te worden. En in mijn ogen kan die vraag met een volmondig "ja" worden beantwoord.
superwoman schreef:sarabande schreef:Maar die groep vluchtelingen terug sturen na ze jarenlang op onmenselijke manier behandeld te hebben, vaak naar landen waar ze gevaar lopen (Iran, koerden naar Irak etc) is mensonwaardig. De Christelijke partij en de partij van Vrijheid en democratie zouden zich eens aan hun grondbeginselen moeten houden inplaats van populistisch bezig te zijn.
Onmenselijk?! -dak boven hun hoofd, eten, drinken, douche......beter dan waar ze zaten, als ze vluchtelijng waren..
Dus jij wilt alle mensen die gevaar kunnen lopen hier halen?
Ze worden niet terug gestuurd naar gevaarlijke gebieden, als ze idd gevaar lopen, krijgen ze hier een vergunning.
Deze mensen dus niet! Zijn uitgeprocedeerd!!
Myfairytale schreef:chevax schreef:Faye, voel je eens niet zo achtergesteld. Je doet alsof het alleen maar één groot paradijs is als je als asielzoeker Nederland binnenkomt. Tuurlijk... Mensen worden ondergebracht in barakken, komen soms in de cel, zelfs kinderen worden regelmatig zonder hun ouders in de cel gezet. Tja, over linkse stokpaardjes; betaalbare huur- en koopwoningen voor de starter op de woningmarkt is er ook één. Maar goed, het wordt nu weer een "links vs rechts-discussie", terwijl de vraag is of Verdonk bezig is om gek te worden. En in mijn ogen kan die vraag met een volmondig "ja" worden beantwoord.
Ik vind dat jij nu overdrijft.
Moet je maar niets iets doet wat niet mag en al zeker niet als je te GAST bent in een ander land!
Myfairytale schreef:chevax schreef:Faye, voel je eens niet zo achtergesteld. Je doet alsof het alleen maar één groot paradijs is als je als asielzoeker Nederland binnenkomt. Tuurlijk... Mensen worden ondergebracht in barakken, komen soms in de cel, zelfs kinderen worden regelmatig zonder hun ouders in de cel gezet. Tja, over linkse stokpaardjes; betaalbare huur- en koopwoningen voor de starter op de woningmarkt is er ook één. Maar goed, het wordt nu weer een "links vs rechts-discussie", terwijl de vraag is of Verdonk bezig is om gek te worden. En in mijn ogen kan die vraag met een volmondig "ja" worden beantwoord.
Ik vind dat jij nu overdrijft.
Moet je maar niets iets doet wat niet mag en al zeker niet als je te GAST bent in een ander land!
Myfairytale schreef:Kan wel wezen ,maar jij was degene die dit zei hoor!