Dan heb je echt een kronkel in je hoofd. Wie doet nou zoiets? Dan ben je in mijn ogen echt geen moeder, maar een mishandelaar. Arme kinderen. Misschien wisten ze niet beter.
Ik las hier toevallig net in de krant van een echtpaar dat de oude vader van een van hen jaren opgesloten en aan de ketting had gehouden. Hij zit nu in een tehuis.
kitty_gomez
Geplaatst: 15-12-06 22:24
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 28-02-24 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt
ook die heeft weer een kronkel in der kop. wie weet dat het vroeger ook met haar is gebeurd? zo iemand vind ik dat die gewoon niet meer los mag lopen, maar ach.
ik vind 10 jaar cel een beetje aan de lage kant (beetje erg) Hopelijk komt ze gezellig op de longstay afdeling van de tbs kliniek en er nooit meer vanaf.
Hoe kan je het bedenken om je kinderen zoiets aan te doen!
wat is daar niet waar aan . ik heb er al veel reportages op tv over gezien dat mensne hun eigen urine drinken omdat ze denken dat het gezond is , omdat het genezeendekrachten zou hebben of omdat het hen jong zou houden wat is onwaar over een programme (real -> koppen )
't zijn verdorrie weer kinderen die het slachtoffer worden van een ongelofelijk ZIEKE GEEST.
Ik weet niet of het andere ook opgevallen is maar een hoop reactie's onder het betreffende artikel zijn volgens mij ook geschreven door mensen met een steekie los.