Kleuter geschorst wegens 'seksuele intimidatie'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Kleuter geschorst wegens 'seksuele intimidatie'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:45

jeeeeetje..
het zoontje van mn baas is 7 en als die bij mij op school zit of iets dergelijks komt ie ook in de buurt van mn borsten..
vorig jaar lagen we te stoeien op de grond en om af te zetten gebruikte hij mijn borsten... zag er echt geen probleem van.. was voor hem net als elk ander lichaamsdeel..

als dit kind het bewust deed hoop ik dat die bedorvenheid behandeld kan worden, anders moet de lerares behandeld worden vanwege haar kennelijke seksuele frustraties!!!

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:12

whawaha! echt dit is zo maf! Zeg, dit is gewoon belachelijk! ze is kleuterjuf, en als ze daar al gek van word! kleuters omhelze nou eenmaal..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:43

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Je leest toch ook steeds meer krantenartikelen van hele kleine kinderen die andere kleine kindjes aanranden en verkrachten. Ook op een leeftijd dat je zegt dat ze echt nog niet met seks bezig zijn.

Als zo'n kind dat doelbewust heeft gedaan kan ik me er wel wat bij voorstellen dat de school maatregelen neemt.
Die lerares kan een aanklacht aan haar broek krijgen zodat ze nergens meer aan de bak komt omdat zij dan zogezegd aan de kinderen heeft gezeten. En stel dat zo'n kleuter dat niet alleen bij de volwassenen doet maar ook bij een klasgenootje in haar onderbroekje graait oid, zo iets wil je niet in de klas bij je kind.

Het kan weer op zijn Amerikaans opgeklopt zijn hoor, maar je weet het niet...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:40

Ik ga er van uit dat dit dus amerikaans opgeklopt is..

Normaal gesproken als het jongetje van een gezonde thuis situatie komt is een borst op die leeftijd niets anders dan een arm of been.
Gewoon een lichaamsdeel...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:44

Pffft, wat een mafkezen. Gelukkig doen ze hier niet zo raar, anders had ik mijn dochter al verscheidene keren geschorst thuis gehad zitten. Die geeft nog weleens een spontane knuffel en een kus.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:55

Anne_GTI schreef:
Pffft, wat een mafkezen. Gelukkig doen ze hier niet zo raar, anders had ik mijn dochter al verscheidene keren geschorst thuis gehad zitten. Die geeft nog weleens een spontane knuffel en een kus.

Ja dan was het zusje van mijn beste vriendinnetje ook meerdere malen geschorst.. (down syndroom)
Ze heeft zelf geen vader (tenminste die ziet ze nooit) dus als zij mijn vader ziet dan is het altijd: HAaaaaaaa Papa van Daniliele.. en een dikke knuffel..

Schat van een kind, die echt geen bijbedoelingen heeft, maar mijn vader gewoon erg uitbundig groet!

P.S. eigenlijk wel stom, maar ik besef mij nu dat waarschijnlijk mijn vader dan aangehouden zou worden omdat hij een man is!

x_lubbet_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 09:38

wij hebben zoveel oppaskinderen thuis, die komen ook weleens aan mijn borsten,,gaan ze er in prikken en zeggen ze,,wat is dat?
ook wel genant haha,
maar om ze daarom niet meer als oppaskinderen te willen...onnozel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:08

Pff, Slaat nergens op!
Idd, dat kind komt volgens mij nooit meer bij een ' juf ' in de buurt Scheve mond

Reggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:40

Kanonne.. alsof zo'n kind zich daarvan bewust is Nors opkijken

Ik heb vaak genoeg oppaskindjes die hun handjes overal neerzetten, maar als dat voorkomt dat ze vallen ofzo, geen probleem hoor.

En trouwens, ik neem aan dat als je kleuterjuf wordt je rekening houd met het feit dat kleuters geen volwassenen zijn, en niet alles al weten..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:43

Je moet eens weten hoe ze in Amerika over het algemeen over borstvoeding denken. Borsten zijn daar gewelding taboe, belachelijk gewoon.

Bolxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:20

Hahaha, t arme kind.. waarschijnlijk had zijn eigen moeder slechts twee erwtjes op een plankje en dacht het kind: "deze zijn vast een stuk zachter, ff voelen!"
Kinderen hebben gewoon geen besef van normen en laten zich leiden door nieuwschierigheid. Ik kan het weten!
Ik ben zelf op die leeftijd (of jonger) een keer op mijn knieen gedoken om eens te inspecteren "hoe het nou kwam dat die mevrouw in de rolstol nou geen benen had". (ze had een plaid over die ik aanzag voor rok, dus daar kan je mooi onder kijken)
En jaaa, dat was midden in de Hema en mijn moeder wist niet hoe snel ze mij weer aan mijn kraag omhoog moest trekken. Die schaamde zich diep. Gelukkig moest die vrouw er erg om lachen en zei ze dat kleine peutertjes en kleutertjes wel vaker nieuwschierig waren. Ik moet het verhaal iig nog erg vaak aanhoren.
Jammer voor dat jochie dat die juf dat relativeringsvermogen niet had. Ze zal wel een borsten trauma hebben ofzo.
En zeg nou zelf: Borsten zijn toch enorm fascinerend? Vork Het is niet voor niks zo'n veel besproken onderwerp (formaat, zijn ze wel gelijk, vorm etc)..

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:22

óóoooooohhh !! Hoe durft die !! Rolleyes
Arm kind weet waarschijnlijk niet eens waarom die nou geschorst is.. beetje overdreven.
arm kind Ach gut

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:53

Ik denk dat het kindje alleen maar de jufvrouw wilde knuffelen.. als dat niet meer kan...

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:54

mijn god zeg!!! een kind van 4 heeft nog helemaal geen weet van zulke dingen!!!
dan moet de leerkracht knuffelen ool niet toestaan, want dan is de kans wel groot dat een kind je borst aanraakt met zijn lichaam.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:49

WildWings schreef:
Hhaha ja, m'n vriend gaf me gister de link naar het artikel al.. echt, om zoiets als 'seksuele intimidatie' op te vatten en het kindje daarvoor te schorsen: te idioot voor woorden gewoon. Rolleyes

Alsof die kleuter echt heeft gedacht; 'oooeeh borsten borsten borsten!' Frusty kom op zeg..

En wat dan nog!
Het is een kleuter! die denken nooit met sexuele achterliggende gedachtes!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:00

Hier heeft zowel een kindje van 3 als een van 6 eens mijn shirt wat naar beneden getrokken om goed naar de tattoo op mijn borst te kijken eentje zei zelfs tegen haar vader "kijk pap!". Maar daar voel ik dus echt niks sexueels bij hoor.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:23

sjonge, jonge het moet niet gekker worden. Het is nog maar een kleuter. die heeft dit soort dingen echt niet door.

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:36

Net alsof zoiets dan serieus sexsueel bedoeld is.. Rolleyes vind het echt zwaar triest. Dat hoort er nou eenmaal bij met kleuters. Die geven je een knuffel en tja dan raakt ie je borsten "ojee! Wow! " die dingen gebeuren.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:57

Mijn nichtje van nu 6 is erg geinteresseerd in de borsten van vrouwen Haha! Ze vindt zowel mijn zus als mij erg dik vanwege grote borsten. Onze moeder iets minder dik vanwege kleine borsten. De juf ook dik vanwege grote borsten. Zij heeft op dit moment gewoon even een borstentic en wil ze zelf ook graag.......Blij dat ze niet in Amerika is op dit moment Clown

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:40

Zijn die mensen helemaal debiel in hun hoofd ofzo? Lips are sealed
Arm jongetje weet nieteens wat m overkomt.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:42

Te achterlijk voor woorden.
Die lerares heeft geloof ik erg veel last van sexuele frustraties. Lips are sealed

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:03

Op die leeftijd (en nog heel lang daarna) dacht ik dat mijn tante een "kont van voren" had, vanwege de welvingen en de gleuf die ik kon zien. Clown

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 11:21

Zo'n kind zal niet direct bewust met seks bezig zijn, maar misschien wel met macht. Als het toevallig uit een gezin komt waar seks een machtsmiddel is dan kan het best zijn dat het kind dat ook gaat gebruiken. Dat wil niet zeggen dat dat jongetje bewust een seksuele handeling verricht, en ik vind de reactie én de omschrijving van het 'delict' zwaar overtrokken, maar om nu te zeggen dat het echt nergens op slaat vind ik het andere uiterste. Je weet niet wat zich in zo'n gezin afspeelt (en ook niet wat er precies gebeurd is) en het lijkt me niet raar dat er dan op zijn minst onderzocht word wat er aan de hand is, juist voor het welzijn van dat jongetje.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 18:19

Kom op mensen!
Dat kindje wo haar gewoon knuffelen, omg,
Arm kind, weet helemaal niet wat hij fout gedaan heeft.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 22:07

Pff... jeetje mina zeg.