Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Like_peres schreef:en als dit neit bekend is gemaakt en het gebeurde bij jou
???
zou je dan ook lachen
je bent hierbij echt een ego !!!
Ann schreef:Like_peres schreef:en als dit neit bekend is gemaakt en het gebeurde bij jou
???
zou je dan ook lachen
je bent hierbij echt een ego !!!
Je moet wel onder een steen wonen om niet te weten dat dit een 'gevaarlijke tijd' is voor konijnen.
Doe een beetje rustig, met mijn konijnen gebeurt er helemaal niets. Ondanks dat ik een 'ego' ben, zorg ik goed voor mijn dieren.
Citaat:Ik vind ook niet grappig dat mensen andermans dieren stelen, maar dat iemand op het idee komt om een klein konijntje neer te zetten is toch wel heel apart
lisiejhorse schreef:@ T@nj@ als het een dier van jou was geweest die je dierbaar is dan denk ik niet dat je erom kan lachen men heeft tegenwoordi geen begrip en respect meer voor andere mensen!!
Tijgertje86 schreef:Idd ik ben het met Bruine eens. Wie haalt het in z'n hoofd om te stelen! Nasst het feit dat stelen nooit recht te zetten is, vind ik dat levende have stelen al helemaal uit den boze is! De emotionele band van dier en eigenaar is vaak veel groter, dan de (winkel) waarde van het dier. Ik heb zelf een cavia uit de caviaopvang. Hij koste mij € 8,-. Ik zou hem nooit verkopen, hoeveel er ook geboden wordt! Wordt je dier gestolen, dan is dat emotionele schade heel erg, en geen eigenaar zal dan denken; ''oliebol, €8,- kwijt, had ik mijn beestje maar binnen gezet!''
Blijf gewoon met je handen van andermans dieren af!
Citaat:Dat is een open deur, als je denkt dat daarom gelachen wordt begrijp je er weinig van
ShannaY schreef:Toen mijn hamster dood ging vond ik het jammer, maar ik heb niet moeten huilen, ook niet toen mijn konijn dood ging.
Een konijn is wel wat anders als een hond, kat, of paard of zelfs mens.
Wat word er overdreven zeg! Ziet niemand de humor er nou van in?
bruine schreef:...
blijkbaar geen beter vermaak als leedvermaak
Ann schreef:Het briefje vind ik humor, absoluut niet het stelen van dieren. Sommige mensen moeten er ook niet meer van maken dan het is.
runningkawa schreef:Zo, ook jij bent een Ego!...En hopend dat het hier om een smakeloze grap gaat (en terwijl ik dat typ, bemerkt ik dat dat ook niet de juiste woordkeuze is in dit topic)
nightlover schreef:Citaat:Gisteren kreeg ik een huilende mevrouw aan de telefoon, haar Vlaamse reus was uit zijn kooi gehaald. De daders hadden een klein konijntje achtergelaten en een briefje, tot volgend jaar.
Sorry hoor maar hier moet ik dan wel weer vreselijk om lachen
Sorry hoor , maar kan hier echt niet om lachen !
Te achterlijk voor woorden gewoon...
Stelletje idioten !!!!!!!!!!
Koop je vlees bij de slager ofzo , en ga niet andermans kerst lopen verzieken
door hun beestje mee te nemen...
Diep Diep Diep triest , ook diegene die dit lollig vind