Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juulja schreef:Maar als je maar 25% van onze hersenen gebuiken (volgens mij was het trouwens nog minder), en je denkt aan de dingen die we nu al kunnen. wat zou er dan mogelijk zijn als we al onze hersencapaciteit gebruiken?
Laar schreef:Ik vind het écht zo super interessant allemaal, maar stiekem ook een beetje eng. Want ik krijg er idd meteen van die voodoo beelden bij.
Ik vraag me af, hoeveel mensen er zullen zijn die dit beheersen.
[ dus op hun manier; Voodoo, meditatie.. Reiki?? ]
Ik weet wel zeker dat als je ergens niet in gelooft, en er dus niet voor openstaat. Je jezelf daar dan dus ook echt voor sluit.
Schimmelig schreef:Iedereen beheerst dit. Niks engs aan. Je moet er alleen wel mee leren omgaan
Juulja schreef:mag ik vragen hoe je zo zeker weet dat het een fabeltje is want dat heb ik namelijk nog nooit gehoord.. maar het kan best zo zijn.. ik weet het niet
Citaat:Ik heb de film 'what the bleeb do we know' gezien, maar ik geloof niet alles wat ze suggereren. Ik denk dat je heel erg veel kan met je hersenen, maar ik geloof bijvoorbeeld niet dat de indianen grote schepen niet zagen omdat ze die nog nooit eerder gezien hadden (kwam voor in de film).
Juulja schreef:Citaat:Ik heb de film 'what the bleeb do we know' gezien, maar ik geloof niet alles wat ze suggereren. Ik denk dat je heel erg veel kan met je hersenen, maar ik geloof bijvoorbeeld niet dat de indianen grote schepen niet zagen omdat ze die nog nooit eerder gezien hadden (kwam voor in de film).
dat heb ik ook gezien ja.. raar.. maar ik heb er zoals al eerder gezegt niet zoveel verstand van.
Hanneke84 schreef:[Ik heb de film 'what the bleeb do we know' gezien, maar ik geloof niet alles wat ze suggereren. Ik denk dat je heel erg veel kan met je hersenen, maar ik geloof bijvoorbeeld niet dat de indianen grote schepen niet zagen omdat ze die nog nooit eerder gezien hadden (kwam voor in de film).
dat heb ik ook gezien ja.. raar.. maar ik heb er zoals al eerder gezegt niet zoveel verstand van.
Toch denk ik wel dat er bepaalde dingen zijn, die je niet ziet omdat je ze niet kent. Denk aan geesten, energie, trillingen etc.
De films ken ik ook, en vind ze ook beide een aanrader.
Als je bedenkt dat je water door gedachte en meditatie kunt veranderen, en dat de mens uit 70% of meer uit water bestaat..
Laar schreef:Schimmelig schreef:Iedereen beheerst dit. Niks engs aan. Je moet er alleen wel mee leren omgaan
Dan beheers je het toch niet? als je er niet mee om kunt gaan?
Wuis schreef:Die film moet ik zien! Zulke dingen boeien mij ontzettend!!
Hanneke84 schreef:Toch denk ik wel dat er bepaalde dingen zijn, die je niet ziet omdat je ze niet kent. Denk aan geesten, energie, trillingen etc.
De films ken ik ook, en vind ze ook beide een aanrader.
Als je bedenkt dat je water door gedachte en meditatie kunt veranderen, en dat de mens uit 70% of meer uit water bestaat..
Jaduuh schreef:Dus, eigenlijk .. kunnen we zoeken wat we willen naar bijvoorbeeld aliens in de ruimte, maar zullen ze nooit vinden omdat we ze toch niet kunnen zien?
Schimmelig schreef:Er is een film over de Celestijnse Belofte gemaakt. Die is ook het kijken waard
Citaat:Scherpe opmerking! Ik zal het anders omschrijven, ik denk dat je anders moet leren zien, om die dingen te kunnen zien. Er zijn natuurlijk wel mensen die geesten kunnen zien, terwijl ze die daarvoor nooit konden zien, en toch kunnen zij die zien. Zo kon ik vroeger nooit die kringeltjes van je ogen zien. ( Die in de lucht lijken te bewegen.) Tot ik ging oefenen en oefenen, en op een dag zag ik ze. Nu kan ik ze overal zonder moeite zien. Snap je wat ik bedoel? En met aliens vind ik het sowieso moeilijker, ik denk zelf dat de aliens die er zijn, een hoger bewustzijn hebben dan ons. En die zichzelf niet willen laten zien, omdat de mensheid hier toch nog niet aan toe is. En de aliens als een bedreiging gaan zien, denk maar aan Bush.