Kan me voorstellen dat ze flink hopeloos moet zijn geweest, maar dit gaat wel heel ver. Maar dat meisje zat dus bij Oprah in de uitzending?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LMuntje schreef:Ik vond oprah best crue tegen haar doen terwijl dat meisje steeds zei dat vind ik moeilijk te omschrijven iedereen heeft toch weleens een gevoel dat je niet kan omschrijven
En oprah reageerde dan geirriteerd
LMuntje schreef:Ik vond oprah best crue tegen haar doen terwijl dat meisje steeds zei dat vind ik moeilijk te omschrijven iedereen heeft toch weleens een gevoel dat je niet kan omschrijven
En oprah reageerde dan geirriteerd
annuh25 schreef:Ik had het ook gezien. En dat die vriend op haar buik gong staan, zodat ze geen dikke buik kreeg.. :| echt erg. Ik vind die 6 jaar die ze heeft gekregen wel oke. Misschien een beetje veel, want ze zal altijd zo'n ... gevoel hebben denk ik..
Juultj schreef:Ook bleek dat het kindje niet helemaal gezond was. Het gezichtje was misvormd zei ze.
Ik snap haar wel, geloof ik.
Machteloos jong meisje die een kind krijgt dat niet helemaal gezond is.
Lianne007 schreef:vreselijk,dat je dan kunt slapen met zo'n baby'tje in je kast,laat staan het kindje te vermoorden; dan spoor je niet,ik heb het niet gezien.
Romytjuuh schreef:... ze zal altijd een moordenaar blijven voor zichzelf,...(