Handen en kleding in buik Indonesische krokodil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brammetje16

Re: Handen en kleding in buik Indonesische krokodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 10:03

brr, vind t maar niks, ben dan toch altijd nog blij dat ik hier woon Ja

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 10:13

Wuis schreef:
Nee ik weet niks over een bijtschildpad.

Het zou wat worden als dieren zo over ons dachten. Toevallig pikken wij wel hún omgeving in en maken hén kapot.Maar nee, als er toevallig een keer een beest een mens iets doet is het meteen moord en brand.
Maar wij mogen wel op de meest afschuwelijke manieren de dieren vermoorden.

Ik kan er niks aan doen, maar ik kan écht niet in jouw mening komen.

Ik ben het helemaal met Wuis eens. Ik zie absoluut geen reden waarom deze krokodil dood moest... ik zie hooguit redenen waarom de mensen er voor zouden moeten zorgen dat ze zich niet in het territorium van deze krokodil begeven. En als dat laatste niet haalbaar is, dan zijn er idd nog andere oplossingen... Maar zo bruut afslachten als gedaan is, dat is op geen enkele wijze goed te praten. Misselijk makend... Ik denk dat ik wel iemand weet die zich in zijn graf om zou draaien als hij dit wist en terecht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 10:30

Stevieee! Haha! Afgod

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 10:51

Mocca schreef:
Hadden ze hem niet in een dierentuin kunnen stoppen ofzo?

Vind het vreselijk voor die mensen, maar dit is wel een heel bruut einde voor de kroko.

"Kijk kind, deze kroko heeft wel 3 mensen opgegeten" Clown Verzorgers zijn hun leven dan ook niet echt zeker lijkt me. Nagelbijten / Gniffelen

Vind het belachelijk dat dat beest zo aan zijn eind moest komen. Oke, ik weet weinig af van de normen en waarden daar, maar mensen zouden toch moeten beseffen dat ze in een gebied wonen waar ook krokodillen leven. Dan moet je dus oppassen, en gaat het een keer mis... ja dat is vreselijk natuurlijk, maar de krokodil kun je moeilijk de schuld geven. Die moet ook eten tenslotte.

Heel hypocriet eigenlijk, de mens mag afslachten wat hij wil, maar doodt een dier een mens is het gelijk een enorme ramp. Scheve mond

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:09

dierentuin kennen ze daar niet hoor het hele jungle is een gratis dierentuin..
Ik vind niet dat de kroko afgemaakt had moeten worden. Het slaat nergens op. Hij moet eten en toevallig kwam er een mens langs.....dat beest ziet echt niet een verschil tussen een mens of een tapir hij ziet vlees........
Respect hebben dan hij niet dat wordt hem echt niet aageleerd hoor door zijn moeder.......
Het is zijn gebied....en leeft daar....en had verder moeten leven

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:12

Tenshi schreef:

"Kijk kind, deze kroko heeft wel 3 mensen opgegeten" Clown Verzorgers zijn hun leven dan ook niet echt zeker lijkt me. Nagelbijten / Gniffelen

Vind het belachelijk dat dat beest zo aan zijn eind moest komen. Oke, ik weet weinig af van de normen en waarden daar, maar mensen zouden toch moeten beseffen dat ze in een gebied wonen waar ook krokodillen leven. Dan moet je dus oppassen, en gaat het een keer mis... ja dat is vreselijk natuurlijk, maar de krokodil kun je moeilijk de schuld geven. Die moet ook eten tenslotte.

Heel hypocriet eigenlijk, de mens mag afslachten wat hij wil, maar doodt een dier een mens is het gelijk een enorme ramp. Scheve mond

verschrikkelijk hypocriet, naar voor de mensen, maar wel hun eigen schuld... vind het dom dat daar nou weer een krokodil voor gedood moet worden op nog een gruwelijke manier ook.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:12

Wuis schreef:
Stevieee! Haha! Afgod

Ja mijn grote held op het gebied van 'conservation' Lovers

Tenshi schreef:
Mocca schreef:

Vind het vreselijk voor die mensen, maar dit is wel een heel bruut einde voor de kroko.

Ik denk dat de verzorgers de krokodil wel te eten zouden geven he... een krokodil eet geen mensen omdat hij het zo leuk vindt om mensen dood te maken (iets dat andersom vaak helaas wel het geval lijkt te zijn...) , maar om te overleven... als de krokodil zijn / haar portie krijgt van zijn / haar verzorgers, dan zal er vast niet zo heel snel behoefte zijn om een hapje verzorger te nemen... Komt nog eens bij dat een goede krokodillen verzorger zal weten wat hij/zij doet, iets dat van de verorberde mensen helaas niet gezegd kan worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:14

Ik ben blij dat er toch nog veel mensen zijn die mijn mening delen. Ik had namelijk verwacht dat dit een enorme rel zou worden.

Of de mensen die anders denken houden zich stil, dat kan natuurlijk ook nog.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:19

mijn eerste biologie les

leven is laten leven

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:34

waarom zou die krok niet in de dierentuin kunnen komen. Er zijn wel genoeg veiligheidsmaatregelen voor de verzorgers hoor. Tijdens het kuisen is de krok van de zoo van antwerpen ook naar mij gesprongen. Maar er stond helaas speciaal glas voor. Sorry krok Clown
En naar mijn weten heeft die nog geen mens geproefd.
Hoeveel leeuwen en tijgers denk je dat er in de zoo belanden voor die gevallen.
Of het een meerwaarde is voor hun leven is natuurlijk een vraagteken

Dokter brady barns vind ik ook super. Alleen bij zijn soortenvang. Roept ie wild ik heb een krok gevangen. Waar? Aah dat tien cm groot jong Clown
Toch het tofste moment wanneer de zodiac werd kapot gebeten door de kronk en ze aan het zinken waren Sigaar

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:57

vikki schreef:
Ik denk dat de verzorgers de krokodil wel te eten zouden geven he... een krokodil eet geen mensen omdat hij het zo leuk vindt om mensen dood te maken (iets dat andersom vaak helaas wel het geval lijkt te zijn...) , maar om te overleven... als de krokodil zijn / haar portie krijgt van zijn / haar verzorgers, dan zal er vast niet zo heel snel behoefte zijn om een hapje verzorger te nemen... Komt nog eens bij dat een goede krokodillen verzorger zal weten wat hij/zij doet, iets dat van de verorberde mensen helaas niet gezegd kan worden...

Neem die eerste regel nou niet zo serieus.. Bloos

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:00

Tenshi schreef:
vikki schreef:

Neem die eerste regel nou niet zo serieus.. Bloos

Oke Haha! (hihi... volgens mij had ik alleen die eerste regel gelezen en de rest niet eens... Bloos! *schaam* maar goed, als reactie op anderen blijft ie gelden... Knipoog )

Leetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:11

Die krokodil was alleen op zoek naar voedsel. Dat ze daar dan verschillende mensen voor uitgekozen heeft is natuurlijk idioot. Echter, een krokodil is een dier en dus niet voorspelbaar. Blijkbaar was ze in de gelegenheid om die mensen aan te vallen en op te eten. De instanties hadden er beter aan gedaan om haar zo snel mogelijk op te sporen en ergens anders te plaatsen of in te laten slapen. Om daarna zo op haar bot te vieren is idioot, ze heeft gehandeld naar haar instinct....en haar slachtoffers alleen aangevallen omdat ze honger had. Duidelijk dierenleed hoe die mensen hun braak op haar afgereageerd hebben!!

Ergens wel te begrijpen dat de mensen zo reageren en ik snap dat het dan moeilijk is om realistisch te reageren en te denken..... maar dieren zo behandelen terwijl ze alleen worden geleidt door hun instinct...... echt idioot!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:13

Koss_Binky schreef:
Ik snap de natuur wel, maar ik vind het vreselijk, dat zo een beest zo aan zn einde moet komen. Hij moet toch ook eten, en als hun zijn eten uit het water gaan vangen, zodat hij niks meer heeft, tjah dan stapt ie over op de mens. Ik snap ook wel dat er veel verdriet om is, maar om zo een beest op deze gruwelijke manier te doden..

Precies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:41

Ik kan me hier altijd erg boos om maken. De mensen rukken steeds meer op naar het leefgebied van de wilde dieren, er is totaal geen respect voor de leefgebieden van dieren in deze wereld. En tja, je kan verwachten dat als je vlakbij een rivier woont dat een krokodil een mens als een zeer gemakkelijk hapje ziet. Het zou natuurlijk niet mogen gebeuren, ze hadden de krokodil beter kunnen verplaatsen. En het is erg naar voor de nabestaanden maar om die krokodil zo aan haar einde te laten komen is te barbaars voor woorden.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:45

Laatst zag ik een reportage over een man die krokodillen ving en ze vervolgens ergens anders (op een plek waar amper mensen zijn of in een park) uitzette.
Ik vind dit niet meer dan logisch, zoals eerder gezegd is dit het terratorium van de krokodil. Het beest moet toch ook eten? Dit is gewoon de natuur

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:16

zie nu naar het marter verhaal? Mischien dom voorbeeld. MAar hoeveel hebben al gezegd kill him en uit eigen ervaring gedaan. Terwijl met een beetje verbouwing je hokken marter vrij kunnen zijn.
Mens neemt alles over in de omgeving, elk dier dat in de weg loopt....

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:41

Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat hier weer zo'n ophef over wordt gemaakt. Elke dag worden er miljoenen, misschien wel miljarden, dieren geslacht. En waardoor? Door de mens. En waarom? Voor allerlei behoeftes van de mens. Elke dág! Staat hier wel eens iemand bij stil? Als wij zo door gaan moorden we de hele dierenwereld uit. Dieren en mensen zijn voor mij gelijk aan elkaar. Mensen vinden dat ze meer rechten hebben dan dieren, belangrijker zijn en boven het dier staan. Wij mogen zo dieren uitmoorden, geen probleem, we staan toch boven ze. Maar zodra een dier eens een mens aanvalt spreken we van een ramp, schande! Ooit nagedacht waarom deze krokodil deze mensen heeft aangevallen? Omdat de mensen zijn terratorium (bruut) zijn binnengedrongen. Voor de krokodil blijft er zo weinig voedsel over en de mens is bovendien erg bedreigend voor hem. Ik vind dit echt belachelijk. Tuurlijk snap ik de woede van de nabestaanden, maar dit hoeven zij niet af te reageren op de desbetreffende krokodil.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:56

Mocca schreef:
Ik vraag me af of die mensen daar uberhaupt wel een dierentuin kennen. Clown

Ik vind het einde van de krokodil zeker niet goed te keuren, maar die mensen daar denken wsl heel anders dan ons. En ja, wij zijn allemaal heel begaan met dieren, we zijn goed voor onze dieren, ikzelf ook, maar er zijn genoeg plaatsen in de wereld waar ziekelijke dingen gebeuren met dieren die daar heel normaal zijn. En dat vind ik ook allemaal slecht en ik zou die mensen wat kunnen doen, maar dan denk ik: wie ben ik om hun cultuur, hun tradities, hun denken te veroordelen? Scheve mond

En ik vind dit ook heel triest, maar helaas, tegenwoordig gaat dat zo in de wereld. Je hoort meer en meer van die vage dingen. Scheve mond

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 03:40

Ik vind niet dat ze deze geweldadige snappie zo hadden moeten straffen, alsof dat arme dier beseft dat het mensen heeft opgegeten, het had honger en het zag eten...Wij mensen zouden dus per handtas die we maken van zo'n dieren, of per koe die we op eten ook dood gemaakt moeten worden? Scheve mond Dat zou natuurlijk wel een erg effectieve manier zijn om de aarde te beschermen en voor dat gat in de ozon laag...Maar daarmee losj e het niet op.

Oh en overigens; Tenshi Haha! Denk dat je zowiezo niet geheel op je gemak bent bij een 5 meter lange-uit-spieren-en-schubben-bestaand dier Tong uitsteken Wel? Tong uitsteken