Excuse me???
Zou niet weten waarom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Heeft welk geloof dan ook een positieve uitwerking op deze samenleving.....?
katiavl schreef:bwa de geloven waar geen extremisme voorkomt wel.
Heb nog geen extremistische boedhist gezien...
mariekie
wij hebben meer kwaliteiten![]()
![]()
katiavl schreef:Maar das dan ook geen geloof maar een levenswijze....
Alleja je begrijpt me wel
mariekie schreef:En wij moeten jaloers zijn op belgen omdat ze een betere levenswijze hebben
Right...........
linky schreef:Noem eens iets positiefs?
Ik zou het niet weten......................
Merilyn schreef:Geen enkele religie heeft een positieve invloed op een land, zeker het moslim geloof niet.
Schimmelig schreef:linky schreef:Noem eens iets positiefs?
Ik zou het niet weten......................
Goedkope Turkse supermarktjes met hééééérlijke producten
Whiz schreef:casperrr schreef:
Maar weet je wat me ook opvalt? Als ik 's ochtends moet werken van 8.00-13.00 (ik werk bij de Ah xl, bijbaantje)
dan zie ik 's ochtends géén enkele buitenlander! de eerste komen pas om half 1, en die kocht laatst een aantal kratten bier...
Jah dus?? Dat maakt ze dan gelijk alcolisten ofzo?>? Mij zie je ook niet ze vroeg bij de AH hoor. Er moet toch ook gewerkt worden dacht ik zo! Wij hebben ook een Perfect draft thuis.. halen we regelmatig een fustje voor.. Met verjaardagen wat meer. We zijn ook met ze 8en in het weekend dus wordt er wel wat afgezopen.
En wat betekend dat dan volgens jou?
LiNdA1986 schreef:Ja moeilijk,
ik zou zeggen 'niet', omdat er gewoon veel te veel voor hun wordt gedaan (NEGERzoen wordt veranderd, moskeen worden gebouwd en ga zo maar door) Dat vind ik nou net niet jezelf aanpassen, maar het land aanpassen.
Ook vind het ik het nogal erg dat de meeste berovingen e.d. gepleegt worden door moslims of andere buitenlanders.
Aan de ene kant is het wel positief natuurlijk, want in Nederland zijn nou gewoon zo ontzettend veel culturen, dus alle mensen leren van elkaar