Seks met dieren...????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: Sex met dieren...????

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 19:16

Nee September dat meen je toch niet?
Ielg. Arme ezels.
Ik wil niet weten wie daar allemaal te vinden is. Scheve mond

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 19:58

Van mij mag het ook hard gestraft worden.
Als je je als vrouw nog door een hond of paard laat nemen.. nou ja, als jij dat toch leuk vind? Maar als je als man dieren neemt, dan vind ik dat wel dwang.
Zeker als je het dier niet eens zelf neemt, maar bewerkt met god mag weten wat. Daar mogen van mij fixe straffen op komen.

De amerikaanse equivalent op een kinderboerderij is dus een sexboerderij? Jak.

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:09

Juultj schreef:
Ielg. Arme ezels.

Wel dus. Als je daar zondag's langs rijdt en is het verschrikkelijk druk daar, er lopen daar naakte mensen en de ezeltjes staan niet meer in het weitje

M'n moeder vertelde het een keertje, echt ziek.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:42

September schreef:
Juultj schreef:
Ielg. Arme ezels.

Wel dus. Als je daar zondag's langs rijdt en is het verschrikkelijk druk daar, er lopen daar naakte mensen en de ezeltjes staan niet meer in het weitje

M'n moeder vertelde het een keertje, echt ziek.

Dat is echt té ziek voor woorden. :R
*Ziet net in je profiel dat jij ook Julia heet.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:45

Vind da took echt belachelijk dat het niet strafbaar is, moet je je eens dat dier indenken,

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 00:20

Hoe kan in godsnaam een dier je seksueel opwinden?
dan zit er toch een fout in je hersenen. Scheve mond

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 00:34

Karoliefje_ schreef:
Hoe kan in godsnaam een dier je seksueel opwinden?
dan zit er toch een fout in je hersenen. Scheve mond

en zo spraken ze vroegah ook over homofilie..... Scheve mond
wat is geaardheid wat is acceptabel wat is verkeerd wat is mogen en kunnen? en vooral wie bepaalt wat?

Ik heb ook strakke bedenkingen... maar maak me drukker over pedofilie/kindermisbruik.
Zijn dieren dan ondergeschikt? nee maar wel weerbaarder, etc.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 01:49

Dat kinderen misbruikt worden is idd erger dan de dieren. Maar goed, ik geloof niet dat die dieren daarvoor kiezen... (kinderen ook niet natuurlijk)
Het is een heel moeilijk onderwerp. Beiden zouden ze enorm hard moeten afstraffen. Maar ja, waar begin je de controle? Zo'n dingen gaan vaak door achter gesloten deuren.

Ik herinner me wel een geval van een man die het met een egel wou doen Verward buiten wat pinnen in z'n geslachtsdeel had hij niks. Jammer.
En dan heb ik ook nog gehoord van iemand (ik weet niet meer of het een man of een vrouw was) die seks had met een hengst. Die persoon is kort daarna overleden, aangezien de darmen geperforeerd waren Scheve mond Je moet het maar leuk vinden Verward
Ik snap die mensen niet eigenlijk...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 03:10

Tsja, ik vind het moeilijk. Ik ben geneigd te zeggen dat je niet helemaal 'klopt' in je hoofd als je seks wilt met een dier, maar aan de andere kant, dat zeiden ze vroeger inderdaad ook over homo's. Dus wie bepaald wat gezond/normaal is en wat niet?
Bovendien betwijfel ik wat een dier zoals een paard er van voelt als een man, wiens penis behoorlijk kleiner is dan die van een hengst, 'het' ermee doet.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 05:02

En omdat ze t waarschijnlijk toch niet voelen, keur je t maar goed? Dit vind ik echt een mooi stukje struisvogelpolitiek, hij voelt t niet, dus laten we t maar goedkeuren???

Zoals je al zult begrijpen, ik vind dit soort dingen walgelijk en t mag wat mij betreft met wortel en al uitgeroeid worden, dieren zijn net zo min als kinderen ( om toch even die link te leggen ) in staat om dit tegen te gaan, ze zijn onderworpen aan ons mensen in zekere zin en wij zijn er verantwoordelijk voor dat ze een goede verzorging krijgen! En een fijn leven!
Door ze te verkrachten of wat ook, denk ik niet dat je ze dat geeft, of wel?
Mensen die dit doen, zijn wel degelijk ziek in hun hoofd, en ik snap de link naar homoseksualiteit al helemaal niet... Dat is toch iets Heel anders zeg!

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 08:18

Sta werkelijk paf over die ezelboederij in breukelen... Dat zoiets gewoon mag?? Maar goed dat de PvdD 2 zetels hebben behaald, nu maar hopen dat dit iets gaat uitmaken en er naar geluisterd word.

LiNdA1986

Re: Seks met dieren...????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 14:16

Ja ik wist ook niet wat is nou net las over die ezelboerderij. Wat een zieke mensen heb je toch op deze wereld!! Boos! BAH

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 14:24

afschuwelijk dat mensen zulke dingen doen.
hoe kom je er uberhaubt op?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 14:32

Nou ik vind seks met een dier wel abnormaal, het spijt me zeer. Maar wat _scarlet_ zegt, over dat zeiden ze vroeger ook over homo's, dat is wel zo, maar ja die doen het dan nog met mensen, en wel van hetzelfde geslacht, maar het blijft dan nog mens met mens, en mens met dier, vind ik wel echt heel erg, en tja ik vraag mij persoonlijk af waar je verstand dan zit. Klinkt niet zo leuk, maar dat is mijn visie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 14:35

Alane schreef:

Ben ik niet met je eens
Heb een tijdje terug op mijn werk een zaak gedraaid waarbij in weekend, na het stappen, eenden en kippen te grazen werden genomen.
Geloof me een kip/eens overleefd dat niet........

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:58

Lia_ schreef:
Alane schreef:

Ben ik niet met je eens
Heb een tijdje terug op mijn werk een zaak gedraaid waarbij in weekend, na het stappen, eenden en kippen te grazen werden genomen.
Geloof me een kip/eens overleefd dat niet........

he gatver dat meen je niet!!!! Verdrietig
das afgrijselijk.........

1 ding is zeker als je zoeits doet spoor je niet........

gr gemma

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:03

walgelijk, is er wel eens aangifte gedaan voor de ezels ? Of kan dit adres niet doorgegeven worden aan Peter R. de Vries of een ander programma ? Deze gasten mogen wat mij betreft wat therapie ondergaan. Heel laag.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:21

garny95 schreef:
walgelijk, is er wel eens aangifte gedaan voor de ezels ? Of kan dit adres niet doorgegeven worden aan Peter R. de Vries of een ander programma ? Deze gasten mogen wat mij betreft wat therapie ondergaan. Heel laag.

Vind ik ook!!!
Als we er iets tegen kunnen doen...

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:36

kijk ik denk dat als een hond of een hengst ofzo een vrouw mag nemen(om het maar even zo te noemen.) dat het beestje best blij is al vind ik he nog zo belachelijk. een man die een hond neemt vind ik echter smerig en zielig zo dwing je de hond vind ik.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:08

Weet je wat nog t belachelijkste is?! Als t goed is, is dit bij de wet dus ook niet eens verboden, het Mag gewoon *kotst*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:37

Dancie schreef:
kijk ik denk dat als een hond of een hengst ofzo een vrouw mag nemen(om het maar even zo te noemen.) dat het beestje best blij is al vind ik he nog zo belachelijk. een man die een hond neemt vind ik echter smerig en zielig zo dwing je de hond vind ik.

Ga je er serieus vanuit dat al die vrouwen het allemaal vrijwillig doen???
Misschien moet je je eens iets gaan verdiepen in internationale vrouwenhandel....

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:57

bahbahbbah! ik vind het ook echt walgelijk! gadverderrie..en inderdaad lia_ veel vrouwen zullen het absoluut niet vrijwillig doen; ik kan me niet vóórstellen dat iemand graag de penis van een paard in zich heeft =S Het is ook nog een gevaarlijk..bluhh bluh bluh allerlei gedachtes door mijn hoofd bahbah echt ranzig!
En of het nou wel of niet mag..en of ze nou vroeger ook zo over homo's dachten of niet; dit hóórt niet bij onze hedendaagse normen en waarden.
Maargoed mocht een vrouw zich vrijwillig laten nemen door een paard/hond dan is dit inderdaad 'minder erg' van als een man een dier zomaar neemt...maar het hóórt niet.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:52

ja ik had het over de dieren niet over dat een vrouw het wilt ik weet dat veel vrouwen gedwongen worden

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 22:22

Zal een dier echt denken van "heey lekker vrouwtje... ik ga er maar eens even op??"
Viel me op dat de aparden er nogal gedrogeerd bij staan en ja dat die honden dat doen is puur dominantie.
Een kind kiest er niet voor maar een dier ook niet, vandaar dat ik vindt dat ze beide even hard aangepakt mogen worden.

En ik denk inderdaad dat het ook dames uit de vrouwenhandel kunnen zijn maar of dat een vrouw een mannelijk dier pakt of een man een vrouwelijk dier pakt blijft bij mij hetzelfde.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:53

Tja, een ziek gebeuren is het natuurlijk Scheve mond , ik snap ook absoluut niet hoe men sex met een dier opwindend kan vinden Lips are sealed .
Toch denk ik dat een merrie die door een vent gepakt wordt, daar niet veel "hinder" van ondervind; als de DA bijv. voor een drachtigheidsonderzoek met het echo-apparaat met zijn arm in de schede gaat, lijkt mij dat onaangenamer dan de piemel van een doorsnee man!
Wat Lia schreef over kippen en eenden die te pakken worden genomen, is dan wel weer anders; die worden waarschijnlijk letterlijk opengereten Verdrietig , waardoor het weer dierenmishandeling is.
Het hele probleem is, dat het "sex-met-dieren" een enorm schemerig gebied is en daarom erg moeilijk aan te pakken is.
Een man die een paard pakt, zal het dier in die zin geen pijn doen en een hond die bovenop een vrouw springt, zal er waarschijnlijk ook geen vervelende gevoelens er aan over houden. De man echter, zal zoiets eerder "vrijwillig" doen, terwijl dat bij de vrouw hoogstwaarschijnlijk niet het geval is (wat Lia ook al aanhaalde: vrouwenhandel etc.).
Het zou het allermooiste zijn als er een verbod op dit soort Misselijk - praktijken zou komen!

September schreef:
daar doen ze aan groepssex met ezels... Scheve mond

Sorry (zonder hier een grapje over te willen maken), maar bij deze zin kwam er net wel even een grote Haha! op mijn gezicht!
Letterlijk geproken is het natuurlijk om te huilen, figuurlijk gesproken is sex met dieren precies wat hier staat Knipoog !