17 jarige jongens filmen verkrachting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 17 jarige jongens filmen verkrachting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:07

Uit het AD van vandaag:
Citaat:
BERGEN OP ZOOM - Vier scholieren die een vijfde verkrachten met behulp van een bierfles: de ontzetting is groot.

Hockeyclub MHC Tempo uit Bergen op Zoom heeft vier van haar leden gevraagd voorlopig niet naar de club te komen, omdat ze worden verdacht van de verkrachting van een clubgenoot.

Twee van de verdachten hoeven zich voorlopig ook niet meer te vertonen op hun school, gymnasium Juvenaat in Bergen op Zoom. Zij zitten daar met het 17-jarige slachtoffer in het examenjaar.

Leerlingen van Juvenaat hebben de toedracht vernomen van oudere schoolgenoten. Volgens het relaas speelde de verkrachting zich af na een avond zwaar drinken in een vakantiehuisje dat het vijftal had gehuurd in Huijbergen.

Het slachtoffer werd gepenetreerd met een fles. Alle verdachten zitten vast in afwachting van hun voorgeleiding aan de rechter-commissaris.

De verkrachting gebeurde afgelopen herfstvakantie, maar kwam volgens rector B. van Delden pas weken later aan het rollen. ,,Een ouder van een andere leerling belde me thuis met het verhaal dat er op het schoolplein filmpjes werden vertoond van een verkrachting van een medeleerling.

,,Ik heb meteen de betrokken leerlingen en hun ouders gevraagd de zaak hier te bespreken. Al snel bleek toen dat het ongelooflijke gerucht toch op waarheid was gebaseerd,’’ zegt Van Delden.

De filmpjes waren gemaakt met de mobiele telefoons van de scholieren. Het Nederlands Forensisch Instituut bekijkt wie de fimpjes heeft gemaakt. De maandag na het gesprek deden de ouders van het slachtoffer aangifte.

Op de school en de hockeyclub is met ontzetting gereageerd. ,,Dit heeft onze club hard getroffen. We hebben een strikt alcoholbeleid, maar denken na over wat we nog meer kunnen doen,’’ zegt voorzitter Henk de Jong.

De schoolleiding en de voorzitter van de hockeyclub zeggen dat de vijf jongens goede vrienden waren en niemand dit misdrijf kon zien aankomen. ,,Hij is vrijwillig meegegaan. Dat zegt wel wat,’’ zegt Van Delden.

De verdachte gymnasiasten krijgen voorlopig les op afstand. ,,Met e-mail en telefoon houden we contact, maar voor de rust op school is het beter als ze hier voorlopig niet zijn,’’ zegt de rector.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:09

Citaat:
De schoolleiding en de voorzitter van de hockeyclub zeggen dat de vijf jongens goede vrienden waren en niemand dit misdrijf kon zien aankomen. ,,Hij is vrijwillig meegegaan. Dat zegt wel wat,’’ zegt Van Delden.

Dit stukje vind ik wel heel bizar, natuurlijk verwacht je niet dat je verkracht wordt met een fles door je vrienden.......... Rolleyes

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:02

ThaGirl schreef:
wat belachelijk! het doet er wat mij betreft niet toe of het nou een jongen of een meisje is die werd verkracht! allebei even erg!

hoewel je wel minder vaak hoort dat een jongen werd verkracht!

Jongetje worden vaker verkracht dan je denkt hoor. Een vriendin van mij werkt bij een leefgroep voor kinderen en daar zitten ook heel wat misbruikte jongetjes bij.
Laatst bijgewerkt door Whiz op 24-11-06 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:07

belachelijk die jongens zijn echt kopleet gestoord

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:11

Lia_ schreef:
Citaat:

Dit stukje vind ik wel heel bizar, natuurlijk verwacht je niet dat je verkracht wordt met een fles door je vrienden.......... Rolleyes

Jeetje dat zeg je toch niet!! hij is vrijwillig mee gegaan. Waarschijnlijk had die jongen nooit veerwacht dat ze dit met hem zouden doen! Echt ziekelijk! opsluiten die bende!!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:19

Pff die jongens moeten ze écht opsluiten, dit is niet normaal.. Nagelbijten / Gniffelen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:24

Oooh. Scheve mond

Ziek zeg.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:25

Ja hoe komen ze erop om zo iets te doen!!! En zou het hier bij blijven?? Echt gewoon ziekelijk!!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:26

wat moet er in hun kop zijn omgegaan om zo iets walgelijks te doen. Die jongens zijn echt ziek.

kan er met mijn gezonde verstand echt niet bij hoor. BAH !!!!!! ik wordt hier echt misselijk van.

opsluiten die boel !!!!!!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:29

nou wat dit betreft is het toch maar goed dat de SP gewonnen heb met hun uitspraken over "het moet socialer in Nederland" nou ben benieuwd hoe ze die soort asosiale mensen gaan aanpakken...van mij mogen ze op de brandstapel ! stelletje gestoorde!

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:42

nou idd... achter slot en grendel, NL is met zulke zaken nog veels te sociaal!!!

o0onadiao0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:53

die sporen echt niet!!! weg ermee! dadelijk halen ze nog meer geks in hun kop,, gewoon opsluiten en ff doei zwaaien!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:55

Jeeetje, hoe triest.

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:01

Ik ga mee in de mening dat ze moeten worden opgesloten met een grote enge man die al heel lang alleen in de cel heeft gezeten ....

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:21

Oef vreselijk. Ik hoop op een volwassenen berechting al zullen ze vast weer met een taakstraf vrijkomen, maar dit soort mensne moeten eigenlijk voorgoed de cel in. Als je op deze leeftijd al zo ziek van geest bent, dan vraag ik mij af hoeveel beter het zal gaan in de toekomst...

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:18

Mandy_ schreef:
Daar rem ik dus niet voor!!! Grrr Boos!

Jammer dat het niet op hun voorhoofd staat geschreven... Duivel

Triest, heel triest dit.. Dan heb je toch een behoorlijk steekje los..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:24

Zieke lui!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:30

die gozertjes zijn echt ziek in hun botte kop....
opsluiten die gozers.....
wat :S zouden die op latere leeftijd doen zeg...bah bah bah

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:38

Watte jezus! Die zouden van mij zijn met hun hockeysticks! Boos!

AikePeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:41

ziekelijk! Het ware hockeyjongens, nou laat ze een klap met zo'n stick krijgen dan! Boos!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:52

jee, lekker wordt je eerst verkracht en dan gaat de film ook nog even lekker rond, ik vraag me werkelijk af of deze jongen er in zijn hele leven nog overheen komt ? Er zal altijd wel iemand in je buurt lopen die jou gezien heeft in deze vernederende postitie, jee wat erg. Weer iemand voor de rest van zijn leven getekend, opsluiten die gasten en wat dacht je van..... lekker als jouw zoon dat gedaan heeft. heel veel schade voor zo,n stom moment.

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:54

Ja ook dat je zo wordt afgetuigd nadat je net alle moed bij elkaar geraapt hebt om uit de kast te komen voor je "vrienden"...
Die jongen is voor zijn leven getekend.

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:55

Mandy_ schreef:
Daar rem ik dus niet voor!!! Grrr Boos!

En ik ook niet!!! Boos!

Groetjes

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:57

Echt te ziek...

Wat ik vreselijk vind is dat het slachtoffer levenslang heeft en de daders kunnen later weer 'vrij uit'...

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 14:04

elexis schreef:
Ik ga mee in de mening dat ze moeten worden opgesloten met een grote enge man die al heel lang alleen in de cel heeft gezeten ....

En ik ook, hoe komt het in godsnaam in je bolle kop op om zo iets te doen. Gestoord moet je daarvoor zijn.
Scheve mond