Stil hier. Heeft iemand de laatste tussenstanden toevallig bij de hand? Tv staat beneden nl (en iedere keer als ik daar kom hoor ik Ilse zingen dat ze uit de hemel gevallen is )
Wouter bos is net op tv geweest. Volgens mij is de wind veranderd en blijft hij zitten waar hij zit ook al had hij anders gezegd. CDA blijft de grootste. PVDA daarna en dan SP.
Ja, gewonnen... als in.. hij is de grootste partij. Wel heeft hij zetels verloren en moeten ze op een wonderlijke wijze een leuke coalitie zien te maken.
Ik ga steeds minder logische meerderheidsformaties zien Ga zo maar de paarden voeren, douchen en slapen. Morgen weer een lange dag en heb vandaag nogal veel gedaan, ben echt niet meer gewend om de hele dag in de paarden te werken na 6 weken intensief op de uni Morgenochtend maar kwartiertje eerder op om de krant door te spitten
hoop toch echt dat met de uiteindelijke uitslag cda iets minder goed weg komt. en wil echt niet die rotkop van balkenbende nog 4 jaar aan moeten zien. dan nog liever wouter bos.