Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Misschien gewoon dat het geen incident is maar dat er wat ernstig misgaat met het ras? En dat daar misschien eens naar gekeken moet worden? Ben heel benieuwd waar het fout gaat: In de fokkerij, de opvoeding of in beide......
sammie_44 schreef:Ketaki: Jou conclusie: het is dr eigen schuld dat ze doodgebeten is??????
:S:S:S:S
Citaat:wat stom om te zeggen dat een rottweiler nou een "gevaarlijke" hond is.
een GOEDE opvoeding kan ook wat doen.
en wie zegt dat die honden van haar waren, ze kon er ook gewoon op passen.
vind het onterecht om te zeggen dat het de schuld van die honden is.
kimmie261 schreef:niemand nieuwschierig of ik de nacht wel ben doorgekomen...????![]()
tjonge,had wel wat medeleven verwacht,maar ik leef nog,sterker nog,we krijgen zo visite ,en die nemen 2 am staffs mee...dan wonen hier,2 rottweilers,2 argentijnse doggen,2 kruisingen daarvan en 2 am staffs...
gaan we dit overleven...ik hou jullie op de hoogte!!
kimmie261 schreef:niemand nieuwschierig of ik de nacht wel ben doorgekomen...????![]()
tjonge,had wel wat medeleven verwacht,maar ik leef nog,sterker nog,we krijgen zo visite ,en die nemen 2 am staffs mee...dan wonen hier,2 rottweilers,2 argentijnse doggen,2 kruisingen daarvan en 2 am staffs...
gaan we dit overleven...ik hou jullie op de hoogte!!
bakstertje schreef:Neem het verhaal, is al wel langer geleden, dat een bordeaux dog een kindje had gebeten. Hond wordt afgemaakt, komen ze er even later achter dat dat kind in de oren van de hond had geniet en geknipt.. Maken ze dat kind ook niet af..