Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TeeGee schreef:Het gaat toch beter met Ned en vind Balkenende ook steeds beter worden.
mariekie schreef:Zodra ik thuis ben stem ik op CU
_Marjolein_ schreef:Hmm ik heb bewust niet op VVD gestemd. Ik was zaterdag nog aan het werk en toen hadden ze een VVD-aanhang dag. Alles was fout aan de CDA en Partij van de Dieren en hun partij was het beste. Hmm ik geloof niet zo in de VVD met hun mooie praatjes. Alle partijen kunnen nog zulke mooie standpunten hebben, ik moet maar zien of ze het er ook bij houden. Eerst zien dan geloven.
Indeed schreef:Eng om te zien hoeveel mensen op Wilders hebben gestemd![]()
Ik ga SP stemmen BTW
Draak schreef:_Marjolein_ schreef:Hmm ik heb bewust niet op VVD gestemd. Ik was zaterdag nog aan het werk en toen hadden ze een VVD-aanhang dag. Alles was fout aan de CDA en Partij van de Dieren en hun partij was het beste. Hmm ik geloof niet zo in de VVD met hun mooie praatjes. Alle partijen kunnen nog zulke mooie standpunten hebben, ik moet maar zien of ze het er ook bij houden. Eerst zien dan geloven.
Ik heb strategisch gestemd!
ik wil absoluut geen rode coalitie! En Sp en PVDA hebben aleen maar praatjes.. Uitkeringen verhogen?? Werken dat moeten mensen. Als het niet kan is het een ander verhaal.
Wilde eigelijk Cda stemmen, maar dat doen er al veel. Dus ik dacht dan stam ik maar vvd, en dan voor rita! Die is pas stoer
Whiz schreef:_Marjolein_ schreef:Hmm ik heb bewust niet op VVD gestemd. Ik was zaterdag nog aan het werk en toen hadden ze een VVD-aanhang dag. Alles was fout aan de CDA en Partij van de Dieren en hun partij was het beste. Hmm ik geloof niet zo in de VVD met hun mooie praatjes. Alle partijen kunnen nog zulke mooie standpunten hebben, ik moet maar zien of ze het er ook bij houden. Eerst zien dan geloven.
Ik heb strategisch gestemd!
ik wil absoluut geen rode coalitie! En Sp en PVDA hebben aleen maar praatjes.. Uitkeringen verhogen?? Werken dat moeten mensen. Als het niet kan is het een ander verhaal.
Wilde eigelijk Cda stemmen, maar dat doen er al veel. Dus ik dacht dan stam ik maar vvd, en dan voor rita! Die is pas stoer