Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vonnie84 schreef:Ik snap iets niet.
Dat ding gaat 45.000 kilometer per uur en heeft 30 jaar nodig om hier te komen. Hoe willen ze dat ding dan gaan verplaatsen? Dat duurt toch ff eer dat ze daar zijn
Vonnie84 schreef:Ik snap iets niet.
Dat ding gaat 45.000 kilometer per uur en heeft 30 jaar nodig om hier te komen. Hoe willen ze dat ding dan gaan verplaatsen? Dat duurt toch ff eer dat ze daar zijn
Maethoriel schreef:Wie weet blijkt over 10 jaar alweer dat ze net een cijfertje verkeerd hadden in de berekening, en komt dat ding niet eens in de buurt
Maethoriel schreef:Aangezien dat ding nog op zó'n onvoorstelbare afstand is, kan het toch ook best dat een nauwkeurige berekening niet te geven is?
Wie weet blijkt over 10 jaar alweer dat ze net een cijfertje verkeerd hadden in de berekening, en komt dat ding niet eens in de buurt
Lidewijke schreef:Ik denk dat die berekeningen vrij correct zijn.. Het werk van die mensen is om alleen waarnemingen te doen en daarover fysische berekeningen te maken. Dus ze zullen er wel aardig bedreven in zijn en niet meteen giga fouten maken. (het kàn natuurlijk altijd, maar volgens mij is het weining waarschijnlijk)
o0marije0o schreef:Misschien kunnen we de aarde n stukje verplaatsen![]()
Stukje richting de zon zodat nederland ook een tropisch zwemparadijs wordt![]()
xKatleentjex schreef:Was dit niet al heel lang bekend? Of ik dacht toch ooit gehoord te hebben dat er een asteroïde op de aarde aan het afstormen was (er was alleen discussie als hij nu daadwerkelijk zou inslaan of rakelings erlangs scheren), maar ik dacht dat ze dat het 2029 was...