Waarschijnlijk is dit niet helemaal juist uitgedrukt, maar kan geen betere beschrijving bedenken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Wat belachelijk... Ze kunnen daar toch niet alle wetten van andere landen aan hun laars lappen, omdat zij een bord voor hun kop hebben?![]()
Waarschijnlijk is dit niet helemaal juist uitgedrukt, maar kan geen betere beschrijving bedenken...
steeffie schreef:Maar als je dan aangeeft in Iran dat je geen Iranese nationaliteit meer wil hebben, maar alleen de Nederlandse, kan dat dan wel?
runningkawa schreef:Ik ben ook voor afschaffen.
Mijn broers die een dubbele nationaliteit hebben (zijn geboren in Canada)
zijn ook voor het afschaffen
Je wilt Nederlander zijn, of niet
runningkawa schreef:Nee, jij bent beide
Whiz schreef:Mystica schreef:Wat belachelijk... Ze kunnen daar toch niet alle wetten van andere landen aan hun laars lappen, omdat zij een bord voor hun kop hebben?![]()
Jij bekijkt het alleen van uit jou kant! Je moet het ook vanuit hun kant bekijken. Zij lappen de regels niet aan hun laars.. Het is al vele jaren het zelfde daar. En nu willen wij het hier ineens veranderen. Wie lapt er nou welke regels aan de laars?
Whiz schreef:runningkawa schreef:Nee, jij bent beide
Ja ook prima. dan ben ik beide..... wat jij wil.
runningkawa schreef:Jou niet
Mijn broers ook niet.
Maar sommige mensen wel.
Die willen in Nederland wonen zonder Nederlander te zijn
runningkawa schreef:Onder andere het spreken van de taal.
De normen en waarden van hier volgen.
runningkawa schreef:Sommige wel ja...zoals jij waarschijnlijk
Maar ken er te veel die dat niet kunnen en dan ook zeggen, ja maar ik ben een...(vul een nationalitiet in)
runningkawa schreef:Die mensen waar ik het over heb, spreken al geen goed nederlands
En gebruiken ook niet de normen en waarden die wij zo gewoon zijn