even een schoon shirt aantrekken is toch een kleine moeite

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toad schreef:Konden ze die vent niet ergens in zn eentje neerzetten? Of deo over hem heen spuiten?
manie schreef:Toad schreef:Konden ze die vent niet ergens in zn eentje neerzetten? Of deo over hem heen spuiten?
Ik weet niet hoe vaak jij gevlogen hebt, maar doorgaans is het niet mogelijk iemand even ergens anders neer te zetten.
Al zou het het beste zijn zo'n stinkend figuur tussen de bagage te plaatsen.
Onyx88 schreef:Ik had laatst de deo van mijn moeder geleend en die versterkte mijn zweetlucht ook. Die van Vogue met zebrastrepen. Ieuww, ik heb mij die dag zo onprettig gevoeld...
Welshcobfan schreef:Gewoon vers zweet ruik je niet echt
daantjuhhh schreef:Nee maar een busreis duurd gemiddeld ook geen 16 uur en daar betaal je ook niet gemiddeld 500/1800 euro voor.
Ik vind het prima als die man blijft zitten maar geef hem een was handje en wat zeep of stuur hem naar de andere kant van het vliegtuig..
Anne_GTI schreef:daantjuhhh schreef:Nee maar een busreis duurd gemiddeld ook geen 16 uur en daar betaal je ook niet gemiddeld 500/1800 euro voor.
Ik vind het prima als die man blijft zitten maar geef hem een was handje en wat zeep of stuur hem naar de andere kant van het vliegtuig..
Weleens met de bus naar spanje op vakantie geweest?